antaisitko sinä itsesi yöksi käyttöön, jos saisit siitä miljoonan?
Tuli vaan eilisestä leffasta mieleen... että ihmistä ei muka voi ostaa... mä oon kyllä kans sitä mieltä, että kaikki on kaupan, kunhan vaan hinnasta sovitaan!!
Kommentit (30)
Vierailija:
- ei pervouksia eikä hakkaamista
- mahdollisuus soittaa apua, jos edellä mainittua ilmenee
- keskustelisin asiasta mieheni kanssa
- saisin osan rahoista etukäteen
- tehtäisiin kirjallinen sopimus, että rahat varmasti tulisivat omalle tilille.Peiliin katsoessa kyllä näyttäisi siltä, että tuollaista tarjousta tuskin ihan heti tulee vastaan...
Vierailija:
En usko, en todellakaan usko. Kyse on kuitenkin vain seksistä.
Vierailija:
En antaisi. En ikinä haluaisi rakentaa elämääni tuolla tavoin saaduille rahoille.
No älä usko, mutta totta on. Toisaalta olen joskus vuosia sitten saanut ' perinnön' (ei ollut mikään älytön summa) ihmiseltä, jota en arvostanut pätkääkään. Tuolloin jouduin miettimään näitä juttuja ja jos en noille rahoille halunnut elämääni perustaa, niin miten ihmeessä voit kuvitella, että voisin niin tehdä huorauksella saaduille rahoille??
Toisilla se raha ei vain sumenna periaatteita.
*olikohan se 11*
Eiköhän se niin ole, että rahasta ihminen tekee mitä vaan loppupeleissä; oli periaattet ja arvot ihan mitä vaan. Jos naamasi eteen lykätään miljoona ja ehdotetaan yhtä yötä, niin vaikka mammat kuinka täällä posket punoittaen vannovat etteivät ikinä tekisi mitään sellaista, suurin osa melko varmasti lähtisi messiin.
Vaan kun se on niin hyvä hurskastella anonyymina...
Vierailija:
Eiköhän se niin ole, että rahasta ihminen tekee mitä vaan loppupeleissä; oli periaattet ja arvot ihan mitä vaan. Jos naamasi eteen lykätään miljoona ja ehdotetaan yhtä yötä, niin vaikka mammat kuinka täällä posket punoittaen vannovat etteivät ikinä tekisi mitään sellaista, suurin osa melko varmasti lähtisi messiin.Vaan kun se on niin hyvä hurskastella anonyymina...
Mulla on niinkin yksinkertanen syy, että tykkään peilikuvastani ja haluan elää niin, että voin pitää siitä jatkossakin. Se raha ei tosiaankaan ole kaikille mikään jumala.
*11*
Täällä kanssa yksi, joka tykkää että haluaa joka päivä katsoa peiliin ilman inhoa. En lähtisi millistä mukaan yöksi. Raha ei merkkaa minulle niin paljoa. Miksi? Olen elänyt lapsuuteni perheessä, jossa oli paljon rahaa. Olinko onnellinen? EN. Nyt elän köyhempänä, mutta onnelisempana. Raha on välttämättömyys, mutta liika raha ei.
jos mieheni suostuisi ja kyse olisi vain seksistä... mitä eroa sillä olisi esim. yhdenillan juttujen kanssa? Ja se olisi parempi kuin pettäminen koska olisi miehen suostumus... niillä rahoilla olisi todella käyttöä enkä varmaan katuisi...
asiasta keskusteltiin mieheni kanssa ja hänkin sanoi että siitä rahasta saisinkin jo antaa.... =)
Tosin vaan, jos mä saisin olla se kuseskelija ja paskoja ;D Eikä tarttis itteensä tuhria.
Heh, kyllä ihminen on ostettavissa.
Myydäänhän sitä muitakin palveluksia, ja paljon paskemmalla hinnalla. Mieti nyt vaikka parturi-kampaajia. Paljon enemmän mua ällöttäisi olla parturi, jotkuthan saa orkut ihan jo tukanpesusta... se vasta kieroa hyväksikäyttöä!
en saisi mitään tautia,
ei tehtäisi mitään kivuliasta tai sairasta (pissa, kakka yms),
kukaan muu ei saisi tietää,
saisin miljoonan verottomana!