Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat, melkein mustat hiukset suomalaisilla: mistä ovat tulleet?

Vierailija
12.08.2016 |

Miehen suvussa on tosi monella tosi tummat tai mustat hiukset ja niinpä ne sitten periytyivät meidän tytöllekin. Mua on mietityttänyt jo kauan mistä nuo geenit ovat voineet tulla tuohon sukuun? Idästäkö? Joillain on myös vähän tummempi ihonväri mutta suurin osa kuitenkin ihan vaaleaihoisia.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella tummat, paksut ja kiharat hiukset. Sukujuuria ei muualla kuin suomessa.

Vierailija
2/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä väriset silmät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma on se "alkuperäinen" hiusten väri, ja sitä löytyy ihan joka maasta vaaleiden mutanttien rinnalta.

Vierailija
4/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää etnisyyden dna-tutkimus.

Vierailija
5/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamelaisia?

Vierailija
6/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tummat, melkein mustat hiukset suomalaisilla: mistä ovat tulleet?"

Olen melko varma, että ne ovat tulleet päästä.

Vierailija
7/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja pikkuveli on tummia, tummempi ihonväri, hiukset ja silmät. Itse tämmönen kalkkilaivan kapteeni. :D

Vierailija
8/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isän puolella kaikilla lähes mustat hiukset, ovat kotoisin Pohjois-Karjalasta. 

Vierailija
9/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin johtuu romaniverestä.

Mutta voi sitä nyt olla muutenkin tumma, suomalaissahan on idästä geenejä enemmän kuin lännessä.

Jostain syystä moni kuvittelee meidän suomalaisten olevan skandeja, vaikka ei olla vaan ollaan eri "rotua" kuin skandit.

Vierailija
10/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkaisten juuret ovat usein Itä-Suomesta missä ihmisten perimästä suuri osa on Venäjältä tullutta.

Vierailija
11/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongoleilta. Sama kuin mongolipoimut silmissä.

Vierailija
12/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on isän puolella kaikilla lähes mustat hiukset, ovat kotoisin Pohjois-Karjalasta. 

Vielä se erikoisuus että osa veljeksistä on myös jotenkin japanilaisen näköisiä selvästi silmiltään ja piirteiltään. Kaikki ei. Ei ole tiettävästi silti ulkomaisia sukujuuria. Kai ne on sitten vaan sinne itärajan tuntumaan jostain kauempaa Aasiasta kulkeutuneet geenit. 

Itseäni harmittaa että en ole, kuten veljeni, perinyt tummuutta. Minä olen maantienhailakka harmaasilmäinen kuten äitini :(

Vierailija
13/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä väriset silmät?

Miehellä ja tytöllä on siniset. Miehen sisaruksilla on suurimmalla osalla ruskeat.

ap

Vierailija
14/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanit on olleet Suomessa jo 500 vuotta,sieltä ne tummat kutrit tulee.

Vierailija
15/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin johtuu romaniverestä.

Mutta voi sitä nyt olla muutenkin tumma, suomalaissahan on idästä geenejä enemmän kuin lännessä.

Jostain syystä moni kuvittelee meidän suomalaisten olevan skandeja, vaikka ei olla vaan ollaan eri "rotua" kuin skandit.

Ei pidä paikkaansa. En jaksa tässä ruveta kirjoittamaan sepustusta, mutta netistä löytää vaikka kuinka paljon juttua tästä.

Vierailija
16/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAI ETKÖ SIE TIIÄ MISTÄ TUMMAT KUTRIT TULEE?!

Vierailija
17/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että monen suvun jossain haarassa on ollut kuvioissa mukana se kotoinen hurmuri, parkettien partaveitsi, romani. Joskus on turha hakea syitä jostain mystisistä tuntemattomista maista/heimoista.

Kahden tutun sukututkimuksen tuloksista asiat auenneet. Mukavahan se vain on, kun saa selvitettyä itseään askarruttavia asioita, vaikka sitten sukututkimuksen kautta. 

Vierailija
18/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin tätä lapsena omalla kohdallani, varsinkin kun isä ja äiti on paljon vaaleampia, isä ihan blondi ja äiti vaaleanruskeatukkainen. No, aikoinaan se selvisi, kun lopulta paljastivat että minut on adoptoitu Espanjasta...

Vierailija
19/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen suvussa on tosi monella tosi tummat tai mustat hiukset ja niinpä ne sitten periytyivät meidän tytöllekin. Mua on mietityttänyt jo kauan mistä nuo geenit ovat voineet tulla tuohon sukuun? Idästäkö? Joillain on myös vähän tummempi ihonväri mutta suurin osa kuitenkin ihan vaaleaihoisia.

Päästä ovat tulleet!

Vierailija
20/115 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään en ole nähnyt mongolipoimuja eikä muutenkaan ole ketään yhtään aasialaisen näköisiä. Saamelaiset tai romanit voisivat kyllä kuulostaa ihan pätevältä selitykseltä. Tai sitten yksinkertaisesti venäläiset. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi