Mistä voi johtua, että yhä useampi länsimaalainen mies etsii vaimoa muualta?
Kommentit (139)
Koska länsimaiset naiset tietävät ihmisoikeutensa sekä tienaavat oman elantonsa
Varmaan siksi, että heillä on kovin vähän annettavaa länsimaiselle naiselle.
Miehet nyt sattuu reissaamaan todella paljon Aasian maissa. Myös monella on työpaikka Aasiassa. On siis ihan luonnollista, että puolisokin löytyy sitten läheltä. Aasialaiset naiset myös haluaa mahdollisen jälkikasvunsa olevan mahdollisimman vaalea ihoinen, joten länsimainen mies soveltuu erinomaisesti tässä suhteessa isäksi.
Varmaan suomiplikat eivät enää osaa puhua suomea kyllin siedettävällä tavalla
Ukot ovat laiskoja ja haluavat orjan tekemään kaiken. Kun nainen saa tästä tarpeekseen niin löytää itsensä turvakodista.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naisetko eivät tienaa omaisuuttaan? Väitän, että esim E-Koreassa, Japanissa ja osin Kiinassa on paremmin tienaavia naisia kuin länsimaissa keskimäärin.
Länsinaisia ei kiinnosta s eksiorjuus ja miehistä ei ole muuhun kuin munansa hinkkaamiseen :/
Johtuu kuule ihan siitä, että moni länkkäri mies jää ilman puolisoa länsimaissa. Niinpä on lähdettävä etsimään puolisoa ja elämänkumppania muualta. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Ukot ovat laiskoja ja haluavat orjan tekemään kaiken. Kun nainen saa tästä tarpeekseen niin löytää itsensä turvakodista.
Tarkoitat tässä varmaan lähi-idän miehiä?
Lönsimaalaiset naiset ovat kyllästyneitä pitämään laiskoja ja hyödyttömiä munakkaita huushollissaan. Elämä on paljon helpompaa ja vapaampaa sinkkuna, eikä avioutumiseen ole enää nykyään mitään sosiaalisia paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naisetko eivät tienaa omaisuuttaan? Väitän, että esim E-Koreassa, Japanissa ja osin Kiinassa on paremmin tienaavia naisia kuin länsimaissa keskimäärin.
Eeh ja näissä on syntyvyys matalampi ja feminismi tuplasti kovempaa kuin suomessa lol hihi
Tulee oksennus, kun ajatteleekin yhtääkään Suomi miestä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että länsimaiset naiset on itsenäisiä, eivätkä kaipaa miestä elämäänsä. Ellei hyötysuhde on vahvasti plussan puolella.
Voisi myös sanoa näin...
1) Länsimaiset naiset eivät kaipaa miestä elämäänsä, ellei hyötysuhde on vahvasti plussan puolella.
2) Ulkomailta saa helposti naisen, kun naiselle hyötysuhde on vahvasti plussan puolella.
Kun oma sosioekonominen taso on 6, niin tällä ei kovin tasokasta länsimaista naista saa, koska kilpailu kovemman sosioekonomisen tason miesten kanssa (7-10) on kovaa ja naiset haluavat omaa tasoaan parempaa.
Aasiassa ja muualla ulkomailla on paljon naisia joille suomalainen sosioekonominen taso 6 on jo korkea. Sanotaan nyt että vaikkapa Thaimaassa suomalainen sosioekonominen tasoni 6 vastaa tasoa 8. Sieltä saan helposti oman tasoiseni kumppanin (jolle minä olen ylempää tasoa).
Mitä enemmän itseään tasokkaamman miehen nainen saa sitä tyytyväisempi hän on.
Tärkein ominaisuus naisessa on se että hän on tyytyväinen.
En mä ainakaan naista etsi elämääni Aasiasta. Silloin tällöin reissaan esim Japanissa ja onhan se aina yhtä nautinnollista panna japanittarien kanssa. Osaavat antaa miehelle nautinnon ja saavat sitä itse myös ainakin minun osaltani. Pidän siitä huolen.
Ehkäpä samasta syystä kuin työnantajatkin haluavat aasialaisia naisia, ovat halpoja sitoutettavia eivätkä tiedä Suomen lainsäädännöstä. Bonuksena miehelle vaimolla ei ole sukulaisia tai tuttavia lähistöllä, joiden kanssa viettää aikaa, joten mies saa itselleen kokoaikaisen palvelijan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että länsimaiset naiset on itsenäisiä, eivätkä kaipaa miestä elämäänsä. Ellei hyötysuhde on vahvasti plussan puolella.
Oisi nyt edes +-0 eikä tukevasti miinuksella kuten nyt.