Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahdon erota - kai

s
12.08.2016 |

Poikakaveri lojuu asunnossani päivästä toiseen työttömänä ja ilman koulupaikkaa. Käyttää useimmiten koko päivän tietokoneella pelaamiseen, tupakalla ravaamiseen sekä saattaa käydä lähikaupassa - tosin toisinaan palaa ilman ostoksia, kun ei ollut taaskaan tullut vanhemmilta rahaa. Tilanne on jatkunut nyt 2 vuotta.

Olen monesti ehdottanut, että saisin hiukan omaa aikaa vaikkapa pariksi päiväksi; hänellä on omakin vuokra-asunto toisella paikkakunnalla. Silloin hän joko suuttuu tai ignooraa sanani kokonaan.

Itse opiskelen yliopistossa ja käytän lomat useimmiten työntekoon. Haluaisin elää edes pari päivää pirteämmin, energisemmin ja tehden mitä haluan ilman, että hän latistaa mieltäni flegmaattisuudellaan. Olen luonteeltani laittautuva, sosiaalinen ja vähän ladylike, mutta esimerkiksi lähtiessäni kaupungille hän tulee pyytämättä laahustamaan mukaani ilman minkäänlaista mielenkiintoa edes kahvillakäymiseen, kun menee rahaa.

Muut miehet ovat myös alkaneet kiinnostaa, ihan jopa siksi, että joku veisi minut edes kerran ravintolaan, ostaisi jonkin kauniin lahjan tai hyväilisi kahta minuuttia kauemmin. Vaikeaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonakuningas kirjoitti:

Olet selvästi hyvää ns vaimomatskua, olen jo melkein rakastunut sinuun ja matkalla luoksesi ainakin ajatuksissani 😘

Vaimomateriaalista osaa sanoa, mutta aktiivinen, huomaavainen ja kouluttautunut mies saisi ehkä minutkin jonain päivänä harkitsemaan avioliittoa.

s

Vierailija
22/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Eihän tuossa mitään tulevaisuutta ole. Sanot syyksi sen, että poju makaa vaan selällään eikä mene töihin eikä opiskele. Anna kun arvaan, sinä sekä opiskelet että teet töitä. Ulos hus pois tuollainen loinen vielä kun olet nuori ja nätti.

Opiskelen kyllä ja kesät vietän yleensä töissä; tämän kesän olin kesäyliopistossa. Hän ei sinäkään aikana edes hakenut töihin...

s

Millä rahalla tämä nuorimies oikein elelee?

Ei se oikein riitä, että mies on söpö ja rakastaa sinua, jos siinä on kaikki mihin tuo aikuinen ihminen kykenee. Voit hankkia koiranpennun, sekin on söpö ja taatusti rakastaa sinua.

Et ole tuon poikasen äiti ja paras palvelus minkä voit tyypille tehdä, on erota ja perustelet eron juuri tuolla loisimisella. Ehkä tyyppi saa siitä viimeinkin herätyksen että aika mennä töihin ja/tai kouluun. Sanot, että voit sitten myöhemmin miettiä teitä uudestaan KUN poju saa työpaikan/opiskelupaikan.

Hän saa rahaa toisinaan hiukan vanhemmiltaa, sekä pääsääntöisemmin Kelalta. Hänellä on myös suuret velat aikaisemmista erehdyksistään...

s

Et ole tosissasi! Tämän on pakko provo.

Muuten olet kyllä todella typerä, jos et tänään pakkaa kamasi, vaihda puhelinnumeroasi ja katoa tuollaisen ääliön elämästä.

Aikuinen terve äijä makaa himassa meidän muiden elätettävänä ja on jo sotkenut asiansa muutenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 2/5

Vierailija
24/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Eihän tuossa mitään tulevaisuutta ole. Sanot syyksi sen, että poju makaa vaan selällään eikä mene töihin eikä opiskele. Anna kun arvaan, sinä sekä opiskelet että teet töitä. Ulos hus pois tuollainen loinen vielä kun olet nuori ja nätti.

Opiskelen kyllä ja kesät vietän yleensä töissä; tämän kesän olin kesäyliopistossa. Hän ei sinäkään aikana edes hakenut töihin...

s

Ei se oikein riitä, että mies on söpö ja rakastaa sinua, jos siinä on kaikki mihin tuo aikuinen ihminen kykenee. Voit hankkia koiranpennun, sekin on söpö ja taatusti rakastaa sinua.

Et ole tuon poikasen äiti ja paras palvelus minkä voit tyypille tehdä, on erota ja perustelet eron juuri tuolla loisimisella. Ehkä tyyppi saa siitä viimeinkin herätyksen että aika mennä töihin ja/tai kouluun. Sanot, että voit sitten myöhemmin miettiä teitä uudestaan KUN poju saa työpaikan/opiskelupaikan.

Hän saa rahaa toisinaan hiukan vanhemmiltaa, sekä pääsääntöisemmin Kelalta. Hänellä on myös suuret velat aikaisemmista erehdyksistään...

s

Et ole tosissasi! Tämän on pakko provo.

Muuten olet kyllä todella typerä, jos et tänään pakkaa kamasi, vaihda puhelinnumeroasi ja katoa tuollaisen ääliön elämästä.

Aikuinen terve äijä makaa himassa meidän muiden elätettävänä ja on jo sotkenut asiansa muutenkin!

Niinpä. Vuokran maksan kyllä minä, joten hänen tässä pitäisi lähteä. Mutta kun ei lähde edes päiväksi.

s

Vierailija
25/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lisäksi luottotiedoton, mikä lisää huolta hänestä, taikka meistä mikäli joskus esimerkiksi muuttaisin yhteen hänen kanssaan.

s

Vierailija
26/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori, älä kitise vaan toimi

Vierailija
27/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s

s

Ei sitten ole tullut mieleen, että nuo velat saattavat olla kotona vetelehtimisen syy? Kuka sitä haluaisi opiskella, valmistua ja mennä töihin jos palkasta suurin osa menee velkojen takia ulosottoon pitkäksi ajaksi? Nyt provosormi pois per*eestä ja heivaat tyypin tai laitat ehdoksi opiskelu- tai työpaikan hankkimisen.

Vierailija
28/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot.

Voit heittää roikaleen pellolle jos ei ole kirjoilla asunnossasi.

Tai muuta. Siten ei tarvitse ongelmoida miehen omaisuuden kanssa: otat vain omat kampsusi ja jätät miehen hoitamaan omansa.

Vierailija
29/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s

s

Ei sitten ole tullut mieleen, että nuo velat saattavat olla kotona vetelehtimisen syy? Kuka sitä haluaisi opiskella, valmistua ja mennä töihin jos palkasta suurin osa menee velkojen takia ulosottoon pitkäksi ajaksi? Nyt provosormi pois per*eestä ja heivaat tyypin tai laitat ehdoksi opiskelu- tai työpaikan hankkimisen.

Juurikin tästä on paljon puhuttu, ettei hän haluaisikaan välttämättä töihin, kun suurin osa palkasta häviäisi saman tien. Olen sanonut siihen suuntaan, että joskus se työnteko olisi joka tapauksessa aloitettava.

s

Vierailija
30/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa sinua pyyteettömästi? Mitä hän tekee esim. parisuhteenne eteen? Kahvinkeitto ei nyt kelpaa vastaukseksi...

Vierailija
31/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sua on neuvoa, jos olet tuota vätystä jo kaksi vuotta katsellut. Rivien välistä on luettavissa huono itsetunto sinulta, et uskalla olla yksin tai tasavertaisen kumppanin kanssa. Omapa on elämäsi.

Vierailija
32/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa sinua pyyteettömästi? Mitä hän tekee esim. parisuhteenne eteen? Kahvinkeitto ei nyt kelpaa vastaukseksi...

Ainakin sanoo sen joka päivä... Kehuu myös kauniiksi ja kantaa kai huolta minusta, jos en ole hänen kanssaan. Jos saa joskus rahaa, niin saattaa ostaa jonkin pienen lahjan, vaikkakin sanon että säästäminen olisi järkevämpää...

s

Vierailija
33/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä tuskin ikinä olisi varaa edes kosia minua, enkä kyllä näe avioliittoa tulevaisuudessamme. Hän on kuitenkin mukava ja rakastaa minua pyyteettömästi. Tuntuu umpikujalta.

s

Ei kosiminen mitään maksa. Miten niin ei ole VARAA.

Vierailija
34/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä tuskin ikinä olisi varaa edes kosia minua, enkä kyllä näe avioliittoa tulevaisuudessamme. Hän on kuitenkin mukava ja rakastaa minua pyyteettömästi. Tuntuu umpikujalta.

s

Ei kosiminen mitään maksa. Miten niin ei ole VARAA.

Lähinnä tarkoitin, ettei hänellä olisi varaa ostaa kihlasormusta, mikäli haluaisi perinteisesti kosia.

s

Vierailija
35/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Mies oli päivät kotona koneen ääressä, ikinä ei tehnyt ruokaa/käynyt kaupassa, saatika siivonnut! Mies vaan äksyili ja v*ttuili mulle 90% meidän yhteisestä ajasta.

Minä kilttinä tyttönä kävin töissä ja siedin poikaystävän P*skaa käytöstä ja Yritin olla mielikseni hänelle. Lopulta mies jätti mut ja se oli mun elämän pelastus.

Teidän tilanne ei ole ehkä niin paha, kuin minulla, mutta jotenkin tutut fiilikset nousi pintaan.

Taidat kärsiä huonosta itsetunnosta tai kiltin tytön syndroomasta? Ei hätää, niin kärsin minäkin.

Eron jälkeen aloin tehdä töitä itseni kanssa ja opin lopulta rakastamaan itseäni. Se kantoi lopulta hedelmää, ja nyt olen maailman onnellisin ihminen uuden avomieheni kanssa.

Toivottavasti tämä sai sinut ajattelemaan :)

Vierailija
36/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt. Heti. Ei auta odottelu ja toivominen että asiat muuttuisi. Olin itse samassa tilanteessa n.12 vuotta sitten, ei ole tilanne muuttunut. Sen kuulin että huumeet tuli kuvioon ukolle jossain vaiheessa, nyt käsittääkseni raitis. Olen itse naimisissa, perheellinen, korkeasti koulutettu ja mulla on kiva työpaikka.

Vierailija
37/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Mies oli päivät kotona koneen ääressä, ikinä ei tehnyt ruokaa/käynyt kaupassa, saatika siivonnut! Mies vaan äksyili ja v*ttuili mulle 90% meidän yhteisestä ajasta.

Minä kilttinä tyttönä kävin töissä ja siedin poikaystävän P*skaa käytöstä ja Yritin olla mielikseni hänelle. Lopulta mies jätti mut ja se oli mun elämän pelastus.

Teidän tilanne ei ole ehkä niin paha, kuin minulla, mutta jotenkin tutut fiilikset nousi pintaan.

Taidat kärsiä huonosta itsetunnosta tai kiltin tytön syndroomasta? Ei hätää, niin kärsin minäkin.

Eron jälkeen aloin tehdä töitä itseni kanssa ja opin lopulta rakastamaan itseäni. Se kantoi lopulta hedelmää, ja nyt olen maailman onnellisin ihminen uuden avomieheni kanssa.

Toivottavasti tämä sai sinut ajattelemaan :)

Mies on kyllä kiltti ja näennäisen huolehtiva, mutta saamaton.

Kiltin tytön syndrooma todettiin kohdallani kaikessa klassisuudessaan lapsuudessa.

s

Vierailija
38/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korkea aika keskustella miehen kanssa vakavasti, että nyt on tosi kyseessä.

Yrittäisi edes.

Rasittavaa katsoa toista, jos hän vetelehtii ja itse saa raataa urakalla.

Miehen olisi syytä laittaa asiansa kuntoon. Mennyttä ei saa tekemättömäksi, mutta voi sovittaa.

Ja alkaa laittaa elämänsä kuntoon tästä eteenpäin tai tulla kalliiksi yhteiskunnalle koko ikänsä.

Vierailija
39/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota. Miesten kanssa se menee aina samaan. Tuollaisia miehet on

Vierailija
40/46 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota. Miesten kanssa se menee aina samaan. Tuollaisia miehet on

Sitäkin olen vähän miettinyt...