Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään positiivisia kokemuksia Triptyl-lääkkeestä?

Vierailija
12.08.2016 |

Millä annostuksella ja mihin käyttötarkoitukseen sitä on sulle määrätty?

Itselleni lääkäri määräsi 10 mg annostuksella jännityspäänsärkyyn ja tarvittaessa annostuksen nosto 20 mg.

Netti tuntuu vaan olevan täynnä negatiivisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. :(

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jovuosia olen ottanut kaksi Triåtyliä iltaisin kipukynnystä nostaakseni. Erittäin tehokas.

Vierailija
82/85 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selkäleikkauksen ym tuki-ja liikuntavaivojen kipuihin annettiin kipukynnystä nostamaan tuo kyseinen lääke. Alkuun oli ihan hurjat painajaiset. Sitten otin 10 mg:sta vain puolikkaan. Se ei kyllä noihin kipuihin vaikuta juurikaan, mutta auttaa unen tuloa, kun univaikeuksia on kovasti. Olen ottanut 3/4 pilleriä, muttei se enää auta. Joutuu ottamaan kokonaisen, että saiaisn nukuttua. Olen 67v, myös syövän sairastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unta parantamaan, mutta ei toiminut.

Vierailija
84/85 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jovuosia olen ottanut kaksi Triåtyliä iltaisin kipukynnystä nostaakseni. Erittäin tehokas.

Mä en oikein hyväksynyt aikoinaan tuota kun menin lääkäriin olkapään kipua valittamaan niin kirjoitetaan Triptyliä. Eikös pitäisi tutkia miksi on kipeä eikä "nostaa kipukynnystä", jos se kipu vaikka unohtuisi? Ja piti muka auttaa nukkumaankin - ja paskat. Pikemminkin ahdistutti, ja väsytti muttei auttanut nukahtamaan. Muitakin epämääräisiä sivuvaikutuksia tuli, ja mua inhottaa tää nykyinen tyyli että masennus-/mielialalääkkeitä saa kuin irtokarkkihyllystä mitä vaan. 

Vierailija
85/85 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 mg yövalvomiseen. Hyvin toimii. Herättyäni en jää valvomaan vaan nukahdan uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi