Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesselämä alkanut tehdä tuhojaan

Vierailija
11.08.2016 |

Eevi Teittisellä samoja oireita kuin Mari Valosaarella jolla suolistosairaus. Ei ole tervettä ne lisäravinteet ja kauheat proteiinimäärät.
http://minifitness.fitfashion.fi/

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mielenkiintoisia ja silmiä avaavia kommentteja tuolla ketjun alkupäässä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/2634329/fitnesselama_alkanut_tehda_tuho…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kehonrakentajakin kupsahtaa sydäriin, kun kroppa käy liian suureksi pumpulle. Joten minusta kaikenlainen treenaaminen vaikuttaa aika vaaralliselta.

Vierailija
64/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä minä olen ihmetellyt, on se, että näihin lähtee mukaan kuka tahansa ketä huvittaa.

Kyllä minä tiedostan, ettei minusta ole kuorolaulajaksi eikä korkeushyppääjäksi, mutta lihas kertyy luonnostaan helposti (toki rasvakin ja siksi en lähtisi tuohonkaan hömpötykseen vaan keskityn lajeihin, joissa luontaisesti edistyn ja pärjään).

Vierailija
65/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kehonrakentajakin kupsahtaa sydäriin, kun kroppa käy liian suureksi pumpulle. Joten minusta kaikenlainen treenaaminen vaikuttaa aika vaaralliselta.

Ne kehonrakentajien sydärit johtuu yleensä steroidien käytöstä. Liian herkästi niitä aletaan vetämään vaikka ilman niitäkin kyllä tuloksia tulee jos vain malttaa hetken odottaa. http://kukkahattu.com/2015/11/22/doping-kehonrakennuksessa-vaiettu-sala…

Vierailija
66/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kehonrakentajien sydärit johtuu yleensä steroidien käytöstä. Liian herkästi niitä aletaan vetämään vaikka ilman niitäkin kyllä tuloksia tulee jos vain malttaa hetken odottaa. http://kukkahattu.com/2015/11/22/doping-kehonrakennuksessa-vaiettu-sala…

Entäs muut urheilijat, jotka kuolee äkkisydäreihin? Myös jotain aineen vetäjiä? Ja onhan lihavilla ihmisillä sama, että pumppu on kovilla jos ylipainoa reippaasti.

Vierailija
67/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedin itseni kahdessa vuodessa siihen kuntoon, että kesti puoli vuotta kropan toipua. Stoppi tuli väkisin, kun ei enää sängystä päässyt ylös ja hengästytti pienikin liike. Noudatin ruokavaliota jossa oli sopivassa suhteessa kaikkea, eli ei edes mikään kisadieetti vaan 5x päivässä ateria ja kaikki proteiinit yms.tuli pääosin ruuasta, kerran päivässä heraprotskusmoothie. Kävin salilla 4-5x viikkoon ja sen lisäksi aamulenkit koiran kanssa. Kaiken piti mennä just oikein, eikä tuntunut pahalta.

Mulle tuli vakava raudanpuutostila ja uupumus, kroppa ei kestänyt yksinkertaisesti sitä kuormitusta kun käyn lisäksi töissä ja koulussa ja olen perheellinen. Elämä oli suorittamista ja treeni oli tavoitteellista,eteenpäin vaan ja olin vuoden ajan elämäni kunnossa.

En olisi ikinä uskonut, että "tavis" voi saada itsensä niin tiltiin, kroppa meni niin tukkoon että pahimmillaan olin päivystyksessä rintakipujen takia ja yksi flunssa kesti 2kk.

Lopetin salin ja kävin vaan pienillä kävelyillä koiran kanssa, siis ihan jotain 900m ja sitten kotiin. Hengästytti siinäkin. Nyt olen palannut salille mutta en treenaa tavoitteellisesti enkä tavoittele bikinivartaloa. Syön mitä haluan ja herkuttelen jos haluan, ei tee mieli herkkuja kauheasti joten sinällään ruokavalio on terveellinen. Teen vaan asioita, joista tulee hyvä olo ja se eväslaukun mukana kantaminen loppui, en todellakaan jaksa raahata kananmunia ja välipaloja kirjastoonkin, yritän elää normaalisti.

Fitnesselämäntapaa on tosi vaikea yhdistää arkeen, kun se ei istu siihen luontevasti. Helppohan se on SM-tason fitnesskisaajan jeesustella, että lähtekää sohvaperunat lenkille. Mitä hemmettiä joku Mari Valosaari edes ymmärtää normaalista perhearjesta, kun koko niiden perheen elämä pyörii kehonrakennuksen ympärillä.

Se on elämäntapa johon pitää sitouttaa koko perhe, hirmu huonosti se istuu tavan perheenäidin elämää joiden lapset harrastaa 4 kertaa viikossa eri harrastuksia, mies on työmatkoilla ja äidillä kolmivuorotyö.

Sitten naiset syyllistyy ja rääkkää itsensä ihan piippuun.. hävettää, että lähdin mukaan tähän bikinfitnesshömppään, meinasi mennä terveys ja elämänhalu.

Kuule milläkin Kai tais käydä noin. Mä söin terveellisesti n. 2 vuoden ajan, siis ns. todella puhtaasti MUTTA en käyttänyt mitään protskulisiä enkä muita lisiä vaan pelkkä puhdas kotiruoka.

Lopputulema: helvetinmoinen anemia jolle ei koskaan syytä löytynyt ja jota hoidettiin vuoden verran superannoksella rautaa. Ja kunto on TÄYSIN NOLLA!!!!!!! Edelleen!!!

Eli en kertakaikkisesti ymmärrä miten Tässä kävi näin??? Terveellisesti syömällä ja n. 60-70 km juoksemisella viikkotasolla lopputulema on rapakunto. Anemia saatiin sentään hoidettua.

Miksi näin tapahtui?

Vierailija
68/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs muut urheilijat, jotka kuolee äkkisydäreihin? Myös jotain aineen vetäjiä? Ja onhan lihavilla ihmisillä sama, että pumppu on kovilla jos ylipainoa reippaasti.

Kyllähän lähes kuka tahansa voi saada sydärin, mutta hormoneita käyttävillä bodareilla se on paljon yleisempää kun ne hormonit myös sitä sydäntä vaurioittavat samalla kun tekevät tuhoa sisäelimillekin.

Vierailija
69/69 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/fitnessuran_jat…

Oli ehkä Jannin onni kun paloi loppuun noinkin äkkiä, jos olisi vuosia vielä jatkanut olisi todennäköisesti terveys kärsinyt vieläkin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä