Minkä ikäiseksi emätit miestäsi (gallup)
Niin minkä ikäiseksi emätit (tai aiot emättää) miestäsi?
Itse emätin 52-vuotiaaksi, mutta näin jälkikäteen ajatellen siinä oli 10 - 15 vuotta liikaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi oli liikaa?
kyllä se viimeiset 10 vuotta oli sellaista leikkimistä, mieheltä vaan jo puuttui voimat tai keskittymiskyky hoitaa suoritusta loppuun asti :(
Nykyään katson vähän säälivästi naisia, jotka yrittävät vielä emättää yli 40-v miestään. AP
Aion jatkaa vielä pitkään, pitkään.
Ikää molemmille 62v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi oli liikaa?
kyllä se viimeiset 10 vuotta oli sellaista leikkimistä, mieheltä vaan jo puuttui voimat tai keskittymiskyky hoitaa suoritusta loppuun asti :(
Nykyään katson vähän säälivästi naisia, jotka yrittävät vielä emättää yli 40-v miestään. AP
Mistä tiedät kuka emättää ja kuka ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi oli liikaa?
Mistä tiedät kuka emättää ja kuka ei?
Kyllähän sen huomaa, jos tarkkaavaisesti seuraa :/
siis kuka aikoo tehä siis mitä? emättää? emätin? imettää? what?
Pari vuotta, olisin pitempäänkin,mut ei halunnut. Nyt etsin uutta emätettävää.
Koolla on väliä, sekä aivojen että emättimen. Sinun tapauksessa ilmiselvästi aivojen pienuus on korvattu emättimen suuruudella. Osanottoni miehellesi.
Se on miehelle nolo paikka, kun emätys loppuu.
Onko emätin kuivunu?
Lantionpohjan lihakset vain muisto?
Otahan itseäsi niskasta kiinni ja laita paikat kuntoon ja ala nauttia elämästä.
Emättäessä kannattaa muistaa, että jokainen mies on tietenkin yksilö. Toisia jaksaa ja tarvitsee emättää vähän pitempään, toiset vierotetaan jo aikaisemmin. Jos emättäminen tuntuu hankalalta, voi emättämisen tietysti ulkoistaa keinoemätinvastikkeilla. Jos emättäminen loppuu ajan myötä, on riskinä miehen hakeutuminen uusiin harrastuksiin emättämisen loputtua.
Itse suosin pitkäaikaista emättämistä.
Luovuus kukoistaa, uusia sanoja syntyy!
Meillä säännöllinen emätys loppui aika pian lasten saamisen jälkeen, oiskohan mies ollut silloin n. 40 ja itse n. 35 v. Mutta jatketaan epäsäännöllisesti muutaman kerran vuodessa.
Emätin aikaisempaa miestäni säännöllisesti pari kertaa viikossa, emätys loppui kun erosimme (tai oli siinä eronkin jälkeen vielä muutama emätyskerta kun eihän miestä voi yhtäkkisesti vieroittaa emätyksestä)
Nykyinen mieheni vaatii emätystä lähes päivittäin. Mikäs siinä, emätetään sitten. Ikärajasuosituksiin en ole tutustunut, enkä ole neuvolassakaan asiasta keskustellut. Mies on nyt 28v, itse 31.
Vierailija kirjoitti:
Emättäessä kannattaa muistaa, että jokainen mies on tietenkin yksilö. Toisia jaksaa ja tarvitsee emättää vähän pitempään, toiset vierotetaan jo aikaisemmin. Jos emättäminen tuntuu hankalalta, voi emättämisen tietysti ulkoistaa keinoemätinvastikkeilla. Jos emättäminen loppuu ajan myötä, on riskinä miehen hakeutuminen uusiin harrastuksiin emättämisen loputtua.
Itse suosin pitkäaikaista emättämistä.
En suosittele noita vastikkeita ollenkaan, mies pysyy terveempänä kun emätät itse.
Siis miksi oli liikaa?