Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen maalla käymässä. Olen kuulema luonnosta vieraantunut pelle.

Vierailija
11.08.2016 |

Lähisuku taivasteli ja hymähteli valintojani ja tapojani koko vierailuni ajan. Olen kasvissyöjä ja esim. fb:ssä jakanut linkkejä ja julkaisuja joissa puolletaan kasvissyöntiä. Eikö kukaan muka lue niitä vai miten tämä tuli näin yllätyksenä?

En kehdannut edes kertoa että kotona syön yleensä vegaanisesti. Vedin kalapullia naamaan ja kuuntelin miten nirso paska olen. Kun koetin selittää että tykkään lihasta mutta en halua syödä sitä, taivasteltiin lisää ja kysyttiin mikä ongelma muka on jos liha on hyvää. Lappaat naamaan vain. Huoh...

Kaikista pahin oli kun kieltäydyin kahvista ja join mehua. Silmät ammollaan tuijotettiin että voiko olla tottakaan ettei joku juo kahvia. Selitin ettei maha kestä. Paskan vitut, kestäisi jos joisin vaan. Tommoset luonnosta vieraantuneet nirppanokat pitäis talon tavoille saada. Luonnosta ei kuulema tajuta mitään, vaikka harrastan luontokuvausta ja olen biologi. Jaa tutkit eläinten käyttäytymistä? Eihän hesassa ole muuta kuin asfalttia, miten siellä elukoita muka on hör hör hör.

Miten sä noin laiha oot? Etkö sä syö? Tommonen kasvissyönti varmaan tekee sen ettei lihaa oo luiden päällä. Miten sulla ei vielä lapsia oo vaikka oot 25? Ihan urautunut oot! Mitä mieheski ajattelee? Kyllä naisen pitää nuorena lapset tehdä. Onko sulla vielä se kissa? Ja kerrostalossa? Kissa raukka, vapaana niiden pitäisi saada kulkea. Parempi kun annat pois että saa viettää kissan elämää. Selitin ettei kissat kuuluu suomen luontoon. Kuuluuhan ne! Niillä on turkki ja ne saalistaa, ei ne mihinkään kuole.

Argh! Elämäni pisimmät 3 päivää.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olis jos lopettaisit ne kaupunkivouhotukset, palaisitt maalle ja naisit sen naapurin pojan jolla koulut jäi peruskouluun, mutta osaisi se talon rakentaa. Pari lasta ja kansalaisopistossa poppanan kutomista vaan.

Vierailija
2/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa takaisin sinne luontoon ja lopeta ruikuttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet maaseudulle? Pysyttele täällä stadissa.

Vierailija
4/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska, ja todenmakuinen tilitys. Maalaiset nyt on ääliöitä. Siellä on sosiaalinen kontrolli niin tiukka, että harva uskaltaa ääneen sanoa mitä ajattelee. Niitä harvoja sitten nimitetään kylähulluiksi. :) Niihin säkin kuuluisit, jos jäisit sinne pidemmäksi aikaa 'pipertämään'.

Vierailija
5/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realimaailmaan tutustuminen voi joskus järkyttää Helsingin umpiossa kasvaneita.

Vierailija
6/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, semmosta maalla on. Meilläkään ei kotona olla luonnosta vieraantuneita, mutta sisätiloista ei koskaan poistuta ilman todella hyvää syytä (joka on ainoastaan työ), ihan kaikkeen hommataan kone, koska luonnossa elävä ihminenhän tekee kaiken polttomoottorin voimalla, kala on vakuumipakattua chileläistä Norjan lohta jne. 

Vierailija
7/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raivostuttavalta, mutta koita vaan olla välittämättä. 

Vierailija
8/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa talon tavoilla, myös vieraat, syöt ja juot sitä mitä eteen tuodaan, kuuluu jo hyviin tapoihin ja on osoitus edes jonkunlaisesta kunnoituksesta talon väkeä kohtaan syödä ja juoda mitä tarjotaankin.

Tuollaiset nirppanokat ei ole kuin rasite muille, odotat tietenkin että yksin sua varten tehdää eri ruuat ja juomat, kokaajan pitää tehdä kaksinkertainen työ yhden nirppanokan vuoksi, melkoinen loukkaus talon väkeä kohtaan.

Vierailija
9/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha. älä mene sinne? 

ahistaa varmaan ihan molemminpuolin. sinua siellä käyminen ja niitä sinun vierailu.

Vierailija
10/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne valinnat vaan se asenne...

Vierailija
11/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Helsinki onkin tosi iso city ja sen asukkaat luonnosta vieraantuneita. :D :D :D

Vierailija
12/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegetaristi ja omistan sisäkissan. Asun maaseudulla. Ei kaikki nyt ihan noin juntteja ole, täällä maaseudullakaan.

Vierailija
13/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sinulla tyhmiä sukulaisia.

Vierailija
14/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Helsinki onkin tosi iso city ja sen asukkaat luonnosta vieraantuneita. :D :D :D

Sinnehän se kaikki surkein osa ihmisistä valuu muualta suomesta.

Vierailija
15/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vegetaristi ja omistan sisäkissan. Asun maaseudulla. Ei kaikki nyt ihan noin juntteja ole, täällä maaseudullakaan.

niin ja en myöskään juo kahvia koska en pidä siitä + hampaat kärsii + sydämentykytykset. 

Vierailija
16/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa tuollaista? Itse lähtisin himaan.

Vierailija
17/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa talon tavoilla, myös vieraat, syöt ja juot sitä mitä eteen tuodaan, kuuluu jo hyviin tapoihin ja on osoitus edes jonkunlaisesta kunnoituksesta talon väkeä kohtaan syödä ja juoda mitä tarjotaankin.

Tuollaiset nirppanokat ei ole kuin rasite muille, odotat tietenkin että yksin sua varten tehdää eri ruuat ja juomat, kokaajan pitää tehdä kaksinkertainen työ yhden nirppanokan vuoksi, melkoinen loukkaus talon väkeä kohtaan.

Mistä tuollainen ennakkoluuloinen oksennus? Sanoiko ap vaatineensa erikoisruokia? Ihan se tuossa sanoi syöneensä niitä kalapullia, kun niitä kerran oli ruokana.

Mä veikkaan, että siltä oli erikseen udeltu ruokavaliota ja hyökätty pelkkää rehellistä vastausta vastaan.

Vierailija
18/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on sun "lähisukua", etkö sä olet elänyt niiden kanssa vähintään 18 vuotta? Kuinka sä silloin kestit, jos nämä kolme päivää olivat toivottoman pitkät? Ja miten ne asenteet saattoivat sulle nyt tulla yllätyksenä?

Vierailija
19/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella ärsyttävältä tyypiltä. Äänestät varmaan vihreitä tai vasemmistoliittoa ja kuljet UFFin kledjuissa.

Vierailija
20/58 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai tajuat, että tuo oli todella epäkohteliasta ja aggressiivista kohtelua, mitä koit. Välit poikki välittömästi! Minä en ainakaan enää olisi moisten idioottien ja toisia - VIERAITAAN! - mollaavien ja halveksivien tyyppien kanssa. Ei alkeellisimpiakaan käytöstapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi