työasu työpaikan sisätyössä
Minkälaista työasua pidät työpaikalla kun teet sisätyötä?
Kommentit (12)
Polvipituinen hame ja toppi, tai mekko. Molemmat yleensä puuvillatakin tai blazerin kanssa. Sukkahousut ja korkokengät sävy sävyyn yleensä takin kanssa. Asiakastapaamisiin jakkupuku.
Collegehousut, ja fleecehuppari. Ulkokengät jätän eteiseen, sisäkenkiä en käytä.
työpaikan rumia (anteeksi) vaatteita :D
Farkut ja kauluspaita. Jos on asiakastapaamisia niin siistimpää kauluspaitaa ja pikkutakki päälle.
Hyvänen aika... Työpaikalle ehdottomasti sisäjalkineet, mikään ei ole niin ällöttävää kuin se että ulkokengät otetaan pois ja sukat jalassa kävellään työpaikan sisätiloissa.
Paita, hoitajan villaneule, hame, sukkahousut, ballerinat, ja hoitajan työtakki. Olen neuropoliklinikalla töissä.
Toppi, jazzhousut, fitnesskengät, pyyhe, ja juomapullo. (Olen lasten- ja nuorten jumppaohjaaja)
Baletin harjoitustossut, leggingsit, ja toppi (Olen lämminhenkinen lasten, ja nuorten baletinopettaja)
Työn puolesta työvaatteet, kokin takki, housut ja keittiöön tarkoitetut kengät. Rätti päässä.
Omia vaatteita. Farkkuja ja toppia tai capreja tai neuleita tai.. Mitä milloinkin.