Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saas nähdä milloin vaimo tuo uuden auton pihaan.

Vierailija
11.08.2016 |

Tähän mennessä olen hankkinut perheeseen autot ja yhden uudenkin. Sekä maksanut siihen kuluvat kulut, verot, vakuutukset ym. Nyt nykyinen auto on lähes 10 vuotta vanha ja vaimo on alkanut vihjailemaan uudemmasta autosta. Kumpikin on työelämässä ja palkat on about samat. Ja vaikka ei olisikaan aivan, niin toki haluan myös itse nauttia oman raskaan työni hedelmistä. Muut kuin autokulut menee puoliksi. Tasa-arvon ja reiluuden nimissä nyt on vaimon vuoro, ja kyllähän sen varmasti fiksuna naisena on ymmärtänyt.

Vaimo on ollut nyt aamupäivän asoilla. Käviköhän koeajamassa autoja ja mikähän auto ehkä tulee. Veikkauksia? (Pidättelee hengitystä)..

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Vierailija
2/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod tuu autoa! Miehen kuuluu ostaa auto ja kaikki miesten jutut kuten ruohonleikkuri ja porakone.

Keittiökoneet ostetaan puoliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti.

Olisiko perusteluja esittää?!

Vierailija
4/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin...

Vierailija
5/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod tuu autoa! Miehen kuuluu ostaa auto ja kaikki miesten jutut kuten ruohonleikkuri ja porakone.

Keittiökoneet ostetaan puoliksi.

Tämä on sitä nykynaisen kaksinaismoralista tasa-arvoa. :D

N40

Vierailija
6/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä olet hankkinut autot? Miksi ette yhdessä niinkuin meillä? Älä ny hyvä mies ole noin tyhmä. Tottakai kulut laitetaan puoliksi jos/kun suurin piirtein on samat tulot. Miksi miehet syyttää naisia omasta tyhmyydestään?

Vierailija
7/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mä luulen että se on ajelulla naapurin audimiehen kanssa. Tsorge.

Vierailija
8/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ole ikinä liian myöhäistä opetella jämäkkyyttä.

Vierailija
9/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinä olet hankkinut autot? Miksi ette yhdessä niinkuin meillä? Älä ny hyvä mies ole noin tyhmä. Tottakai kulut laitetaan puoliksi jos/kun suurin piirtein on samat tulot. Miksi miehet syyttää naisia omasta tyhmyydestään?

Tämä ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia niin osannet siihen ihan itsekin vastata...

Vierailija
10/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa taloudessa olisi sitä perus 30k€ Audia jos emäntä siitä joutuisi puolet maksamaan.

Vierailija
11/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teillä vain yksi auto? Älä anna sen eukon enää ajaa sun autollas niin eiköhän tuo ymmärrä yskän.

Vierailija
12/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Citroes Cactusta tai Fiat 500! Cactus keltaisena ja fiiatti punaisena.

Vierailija
13/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa taloudessa olisi sitä perus 30k€ Audia jos emäntä siitä joutuisi puolet maksamaan.

Onko tää oikeasti rakettitiedettä palstamiehille jotka mainostavat miehenä olevansa loogisen ajattelun kuninkaita. No sitten tietysti laitetaan auton hinta niin puoliksi kuin pystytään suhteessa palkkoihin tai vaihtoehtoisesti ostetaan joku muu kuin 30k€ Audi. Ai niin kun se ei käy _miehelle_.

Vierailija
14/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies ostaa auton ja maksaa siihen liittyvät jutut. Hänhän sillä ajaa töihin, mä kuljen bussilla. Sitäpaitsi hänelle ei kelpaa mikään perus Peugeot mikä minulle kelpaisi.

Minä laitan ne rahat vaatteisiin/kampaajiin/ripsihuoltoihin ja molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
15/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 50ke audi ja joo, mä maksan siitä puolet.

Vierailija
16/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ostamassa uuden auton, se toimitetaan minulle lokakuun alkupuolella. Miehenä tiedät, ettei uusia autoja ole hyllyllä odottamassa, ne valmistetaan tilaustyönä.

Vai oletko aina ostanut käytetyn auton?

Vierailija
17/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni just 1-sarjan uuden BMW:n mieheltä kysymättä ja kauhee huuto alkoi heti :D. Olisi pitänyt miehen päästä myös autokaupoille, kun en kuulemma yksin osaa.

Vierailija
18/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin meille grillin omatoimisesti ja mies mökötti viikon. MItenhän kauan olisi hiljaista, jos hommaisin auton ihan yksikseni?

Vierailija
19/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Citroes Cactusta tai Fiat 500! Cactus keltaisena ja fiiatti punaisena.

Niinpä, olisi näpsäkkä. Mutta kun miehen ego ei mahdu siihen, pitää olla 30k€ Audi.

Vierailija
20/61 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu hymyillen vastaanottamaan se punainen käytetty Toyota, josta kauppias on yrittänyt päästä eroon koko kesän. Löytyyhän sieltä tavallista isompi meikkipeili häikäisysuojassa, mukin pidikkeet ja kaupanpäälle kiva myyjä antoi kuramatot. Muista kiitellä vaimoasi hyvästä löydöstä. Huollot tosin jää yhä sinun vastuulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi