Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26v. Nainen sinkku. En koskaan seurustellut. ??

Vierailija
10.08.2016 |

Miten kävi näiN? Onko liian myöhästä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ole ollut kovin aloitteellinen? Onko sulla profiilia missään treffipalstalla?

Vierailija
22/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika pinnallinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 23 ja samassa tilanteessa. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että en ainakaan muutamaan vuoteen tule löytämään seurustelukumppania. Vähän tylsää, mutta onneksi viihdyn yksinkin...

Vierailija
24/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauta.

ap

Vierailija
25/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa, että neitsyys kiehtoo lähinnä vanhoja pervopappoja.

Ei nuorta miestä (20-30v) kiinnosta neitsyys, vaan asialla ei ole oikeastaan merkitystä ja toisaalta naisen kokemusta arvostetaan (halutaan hyvää seksiä eikä kiehdo alkaa opettamaan jotain).

Vierailija
26/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta huomaa, että neitsyys kiehtoo lähinnä vanhoja pervopappoja.

Ei nuorta miestä (20-30v) kiinnosta neitsyys, vaan asialla ei ole oikeastaan merkitystä ja toisaalta naisen kokemusta arvostetaan (halutaan hyvää seksiä eikä kiehdo alkaa opettamaan jotain).

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
27/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lauta.

ap

Tykkään laudasta, teen toisinaan lankkua!

Vierailija
28/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kumminkaan kelpuuttaisi kokematonta miestä?

Vierailija
29/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä papparaisilla tarkoitus , ettei kokematon pysty vertaamaan heidän puutteitaan ja saavat koulittua omiin tarpeisiinsa naisen . Yäk.

Vierailija
30/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä olen auttamatta hieman erakko -luonne tai muuten iki-sinkku, mutta huoletuttavampia tapauksia ovat mielestäni he, jotka eivät osaa olla ja elää itsekseen kuin he jotka eivät ole kenties koskaan seurustelleet. Mutta aivan loppuikääni en haluaisi olla sinkkuna.

Mutta sen verran osaan arvostaa ja kunnioittaa omaa olemustani, että mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa. En toki täydellistä kumppania hae tai toivo, koska en ole itsekään. Mutta ainakaan toistaiseksi en ole löytänyt sitä itselleni oikeaa ja/ tai jolle minä voisin yhtälailla olla "Se" oikea. Tai jos olen "löytänytkin" niin on sitten mennyt -kohtalon oikustako- sitten vain ohitseni.

Toisinaan aika turhauttavaa. Olen esimerkiksi löytänyt itseni ihmettelemästä joitai kavereitani, jotka ovat saattaneet erota, mutta ovat erostaan huolimatta löytäneet pian uuden ns. täyspäisen kumppanin itselleen.

Tai en tiedä ihmettelenkö enemmän jo mainittuja kavereita enemmän itseäni kysyen, että mikä minussa on vikana? Pitäsikö minun pyrkiä muuttamaan itsessäni jotain? Vai onko kenties kohtalo vain päättänyt, että minun asemani on elää yksin, koska osaan ja hallitsen sen kaiketi aika hyvin. 

Vierailija
31/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olin 26-vuotias kun seurustelin ensimmäisen kerran, tuota ennen oli kaksi seksikokemusta kahden eri naisen kanssa. Olisin halunnut seurustella jo aiemmin, mutta nuo naiset eivät halunneet. Sittemmin olen seurustellut kolme kertaa, viimeisimmän kanssa asuimme jopa yhdessä hieman yli vuoden. Erosimme hieman yli vuosi sitten ja sen jälkeen ei ole parisuhteet kiinnostaneet, en ole harrastanut irtosuhteitakaan enkä edes tutustunut uusiin naisiin. Olen huomannut että elämä on paljon helpompaa ilman parisuhdetta, ei kaikki ole parisuhdeihmisiä. M34

Vierailija
32/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen 28v. sinkku enkä ole koskaan seurustellut. Että tuota noin... toivottavasti ei ole liian myöhäistä :D

Vierailija
33/33 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi näiN? Onko liian myöhästä

Hyvin ehtii vielä, ei ole liian myöhäistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä