Synnytys käsillä ja mies kutsuu yövieraita kotiimme
Laskettu aika on ihan näinä päivinä ja esim viime yön kärvistelin napakoiden supistusten kanssa valveilla muutaman tunnin. Olo on sellainen että synnytys alkaa minä hetkenä hyvänsä. Mies olikin kuitenkin yllärinä kutsunut yökylään meille jonkun vanhan ystävänsä perheineen, ja olen aivan v€%&€#un raivona Tästä. Mies on ihan närkästynyt eikä ymmärrä miksi mökötän enkä halua seurustella vieraiden kanssa. Onko Tämä teistä hysteeristä ylireagointia niinkuin mies ajattelee vai onko normaalia olla haluamatta jotain puolituttuja (en ole koskaan aiemmin tavannut tämän miehen kaverin vaimoa ja lapsia) kylään tässä tilanteessa? Aaahhhhhhh räjähdän kun ärsyttää niin paljon
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei ole sairaus.
Ihan normaalia elämää voi elää, kunnes luonto kutsuu synnyttämään. Sitä päivää ei voi tietää.
Raskaus ei ole sairaus mutta raskaus voi tehdä sairaaksi. Turha kertoa toiselle, että hän voi elää normaalia elämää, jos vointi on sellainen kuin mitä ap kertoo sen olevan.
Jos itse selvisit helpolla raskaudella, niin eihän se tarkoita, että kaikki selviävät. Tiedät kuitenkin varmasti, että moni joutuu viettämään sairaalassa tarkkailussa/hoidossa raskauden viimeiset päivät.
Äly hoi.
"Moni"? En ole ikinä kuullutkaan, että kukaan olisi päiviä sairaalassa ennen synnytystä. Ikää 35 ja tunnen moooonia äitejä.
Kuule joku voi joutua olemaan vaikka viikkoja.
Noo, sun armas mies voi ihan. ITE passata vieraansa, hoitaa kauppareissut ja kokkaamisen.Jos on fiksuja vieraita niin huomaavat ajankohdan sopimattomuuden. Mun mies vois tehdä ihan tuon saman. Onnea synnytykseen.