Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta prosenttia ymmärrät ruotsinkielisestä ohjelmasta?

Vierailija
06.08.2016 |

ilman tekstitystä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakaasti päättänyt olla ymmärtämättä ruotsia, vaikka aikanaan siitä L:n kirjoitinkin.

Oltiin kerran jollakin opintoretkellä jossakin ruotsinkielisellä alueella.   Siinä sitten kieoskilla nainen ei selvästikään halunnut alentua puhumaan suomea.  No, me siinä sovittiin suomeksi että pari voimakkainta menee laittamaan takaoven kiinni, ja me muut tehdään nuotio nurkan alle.  Yhtäkkiä täti oppi kielen.

Jos tuo mitä tuossa kerrot yhtään pitää paikkaansa (mitä on tietenkin  täällä syytä epäillä melkein kaikkien kirjoitusten ja kommenttien suhteen), niin tuo kioskinpitäjä olisi aivan hyvin  voinut ja todennäköisesti soittanutkin  paikalle poliisit opettamaan teille jotain faktoja sananvapaudesta.Siitä mitä saa sanoa ja mitä ei. Sellaista opetusta olisitte vain tarvinneet ja pakolla sen opetuksen  myös  saaneet.

Vierailija
42/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia ymmärtää, olen käytännössä kaksikielinen, vaikka syntyjäni puhtaasti suomenkielinen.

Onko keskustelun aihe täällä nyt sinun kielitaitosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Brexit-svenskit" referendum kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakaasti päättänyt olla ymmärtämättä ruotsia, vaikka aikanaan siitä L:n kirjoitinkin.

Oltiin kerran jollakin opintoretkellä jossakin ruotsinkielisellä alueella.   Siinä sitten kieoskilla nainen ei selvästikään halunnut alentua puhumaan suomea.  No, me siinä sovittiin suomeksi että pari voimakkainta menee laittamaan takaoven kiinni, ja me muut tehdään nuotio nurkan alle.  Yhtäkkiä täti oppi kielen.

Jos tuo mitä tuossa kerrot yhtään pitää paikkaansa (mitä on tietenkin  täällä syytä epäillä melkein kaikkien kirjoitusten ja kommenttien suhteen), niin tuo kioskinpitäjä olisi aivan hyvin  voinut ja todennäköisesti soittanutkin  paikalle poliisit opettamaan teille jotain faktoja sananvapaudesta.Siitä mitä saa sanoa ja mitä ei. Sellaista opetusta olisitte vain tarvinneet ja pakolla sen opetuksen  myös  saaneet.

Et sitten huumoria ymmärrä?

Vierailija
44/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis vaan kirjoitti:

"Brexit-svenskit" referendum kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten huumoria ymmärrä?

Eli tuota tarinaa tuhopolttouhkauksesta olisi sinun mielestäsi pitänyt pitää 'hauskana juttuna' vai?

Minusta tuntuu, että sinä itse et nyt  kuule oikein  tiedä  mikä on huumoria ja mikä taas  ei.

Olen lukenut vitsikirjoja varmasti sinunkin edestäsi paljon,mutta tuontyyppisiä vitsejä en ole kyllä niissä nähnyt.

Kerro mille tuossa jutussasi olisi pitänyt nauraa?

Mikä olikaan tuon  jutun 'clue' tai sen 'punchline of the joke' ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi