Miksi kävit tänään lauantaina aamupäivällä kaupassa?
Meidän ostosreissulla vakiaikaan olivat kaikki muutkin poikkeuksellisesti liikkeellä!!!!
Kommentit (17)
Ei olla vielä käyty. Tarkoitus olisi tässä iltapäivällä käydä ja loput joulujutut hankkia vielä kinkkua myöten. Sitten ehkä vielä leipää ja maitoa juuri ennen h-hetkeä, mutta ei enää muuta.
Olen yksinäinen, tykkään kun on paljon ihmisiä ympärillä.
Mitä se sinulle kuuluu, miksi joku ihminen käy kaupassa???
No, miksi sinä teit niin? Olisko sama syy?
Kävin Julassa, Ikeassa ja Bauhausissa. Ei ollut lainkaan ruuhkaa
Aikuinen? ihminen taas provoamassa typeryyksiään...Huoh...
Anteeksi kauheasti en tiennyt että tänään on vain teidän yksinoikeus käydä kaupassa. Ja toisekseen kun töissä menee kaikki arkipäivät niin itse en voi käydä kaupassa muuten kuin viikonloppuisin. Te työttömät voitte käydä arkena kaupassa kun tavalliset ihmiset on töissä ja jättäkää viikonloput työläisille
Koska lauantaiaamu/aamupäivä on viikoittainen vakio-ostosaikani. Kaupassa ei ollut paljoa väkeä, vaikka sitä hieman etukäteen pelkäsin.
Minä kävin keskipäivällä paikallisessa Cittarissa, eikä ollut yhtään jonoja edes postipisteellä. Oikein rauhallista ja mukavaa oli tehdä viimeisiä jouluostoksia, aatonaattona sitten loput ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen, tykkään kun on paljon ihmisiä ympärillä.
Sama! Samalla tulee vähän surku, kun niin paljon ihmiset stressaavat jos on paljon ihmisiä liikkeellä. Se kuitenkin heille sallittakoon. Ei ole varmaan kiva, jos muutenkin stressaa joulua, hikiset lapset kiukuttelee eikä jaksaisi jonottaa.
Siellä oli Juhlamokka tarjouksessa
Täällä meilläpäin oli kaupat auki, luulin, että silloin on ok mennä sinne?
Nyyh