Mene muualle haastamaan riitaa ja tappelemaan!
Kommentit (34)
Minähän teen mitä itse haluan!!! Sinulla ei ole mitään oikeutta käskea minua tekemään mitään!!!
Vierailija kirjoitti:
Minähän teen mitä itse haluan!!! Sinulla ei ole mitään oikeutta käskea minua tekemään mitään!!!
Huuotomerkkien väärinkäyttöä😁.
Vierailija kirjoitti:
Mie meen.mie meen. Älä lyö
Vasemmistolaiset ovat julmia ja mielellään pieksävät joukoissa. Yksin ovat kuin kusi sukassa.
Joo ja joidenkin mielestä eri mieltä oleminen on riitelyä...
Entä parempaa riitelyä ja keppostelua?
Minä kävin jo naapurissa haastamassa riitaa.
Mitä oot tehnyt jos joku tulee sulle riitaa haastamaan?
Vierailija kirjoitti:
da da igor
Sieltähän se trolli taas tuli riitelemään.
Naurattaa kun vihervasemmistolaiset odottivat näkevänsä Trumpin porsastelemassa alaikäisten kanssa mutta vihervasurien tyrmistykseksi siinä roolissa olikin Clinton.
Naisia täytyy vähän kurmuuttaa välillä että oppivathan olemaan.
Surullinen totuus on, että ihmisluontoon kuuluu taipumus riidellä ja etsiä vastakkainasetteluja. Se ei todellakaan ole ihmisen parhaita puolia, päinvastoin. Luulen, että tämä ominaisuus, joka ehkä joskus on auttanut metsästäjä-keräilijävaihetta elävän ihmisen selviytymistä, on koko lajimme tuhoutumisen suurin riskitekijä.
Onneksi on kuitenkin niin, että kaikki eivät ole tämän riskitekijän kantajia tai ainakin onnistuvat hallitsemaan niin, etteivät jatkuvasti hankkiudu konflikteihin lähimmäistensä kanssa. Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen totuus on, että ihmisluontoon kuuluu taipumus riidellä ja etsiä vastakkainasetteluja. Se ei todellakaan ole ihmisen parhaita puolia, päinvastoin. Luulen, että tämä ominaisuus, joka ehkä joskus on auttanut metsästäjä-keräilijävaihetta elävän ihmisen selviytymistä, on koko lajimme tuhoutumisen suurin riskitekijä.
Onneksi on kuitenkin niin, että kaikki eivät ole tämän riskitekijän kantajia tai ainakin onnistuvat hallitsemaan niin, etteivät jatkuvasti hankkiudu konflikteihin lähimmäistensä kanssa. Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollist
Suloinen tarina! 💕 💕 💕 Voi, kun saisi sen keittoreseptin 🙏
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Rauhallista joulua kaikille.
Eriävänkin mielipiteen voi
aina kirjoittaa neutraalisti ja
diplomaattisesti. Valita sanansa
tietoisesti.
Tähän olen aina pyrkinyt
sosiaal. mediassa.
'Kiukkukänkkänä'
en tule kirjoittelemaan.
E
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Kiitos tästä! Nyt on joulu pelastettu 🧑🏻🎄🎅🏻🎄
Missä naiset on siellä.on riitoja ja tappeluita. Naiset einosaa käyttäytyä asiallisesti enää nykypäivänä
Hyväksykäämme jokaisen mielipide haukkumatta trolliksi ja Igoriksi.Keskustelkaamme rauhassa ja asiallisesti.
Voi kun voisin laittaa tähän sata nauravaa hymiötä sen tekisin.