Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yleisestä aihepiiristä et tiedä mitään/hyvin vähän?

Vierailija
05.08.2016 |

Sellainen aihe, josta suuri määrä ihmisiä tietää tai josta ihmisillä yleensä on kokemusta.

Minulla on esim. kahvi (en juo), autot (en ole suorittanut ajokorttia), lapset (olen vela), parisuhdeasiat ja seksi (olen aseksuaali). :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet. En oo toistaiseksi kokenut tarvetta hankkia. Ikä 30+.

Vierailija
42/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OVTES on minulle täyttä hepreaa. En ymmärrä, miten palkkani muodostuu. Ei tule kyllä mieleen mitään muuta. Olen tosi utelias ja hyvä ottamaan asioista selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka, puolueet, maailmantalous, autojen korjaaminen.

Vierailija
44/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistään urheilulajista juurikaan mitään, koska en seuraa urheilua lainkaan. Itse käyn juoksemassa pitkiäkin lenkkejä, urheilukiinnostus loppuu siihen

Vierailija
45/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Ovat varsin kompleksisia otuksia, ei ota selvää.

Vierailija
46/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illat. En ymmärrä niitä. Tulisin hulluksi, jos olisin koko illan eristettynä muista ihmisistä ja joutuisin tuntikausia kuuntelemaan löpinää vain meikeistä, koristetyynyistä, suklaahimosta, sidukasta, parisuhdehötöstä, vauvoista, julkkismiesten pakaroista, Greyn Anatomiasta, miesten ja naisten vastakkainjaosta, jne 😨😷

Vierailija
47/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista.

Täyttä hepreaa.

Vierailija
48/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historia. Mulla on onneton muisti. Joudun jatkuvasti tarkistamaan, minä vuonna mikin sota oli tai milloin oli mikäkin aikakausi. En todellakaan muista kaikkia Suomen presidenttejä tai aikakausia tarkistamatta asiaa. 

Historiassa ei tarvi tietää vuosilukuja. Joskus ammoisina aikoina päntättiin vuosia.

Vierailija
49/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka, varsinkin talouspolitiikka. En vain tajua sitä, vaikka kuinka yrittäisin kuunnella uutisia tarkkaan. Kun en ymmärrä niin en ymmärrä. Muutenkin politiikka on kauheen vaikee aihe. Tulee sellainen olo, että politiikasta voi jutella vain sellaisen kanssa, jonka tietämys on samalla tasolla ja joka on edes jollain tasolla samaa mieltä mun kanssa asioista. Muuten tulee sellainenn tyhmä olo tai jankataan eipäs-juupas.

Historia on toinen vaikee, koska en vain muista kaikkia keskeisiä juttuja ja joitain liittolaisia sodista tms. Vastapuoli huomaa tiedonpuutteeni, joten ei kannata edes yrittää. Nää nykysodat on jotain niin käsittämätöntä, että ei kai niitä kukaan ymmärrä. Kaikki on kaikkien vihollisia jne.

Vierailija
50/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat!

Vierailija
51/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Trek, Star Wars, Taru sormusten herrasta, Harry Potter, Salatut elämät

Vierailija
52/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunominen ja saunaillat. joskus harvoin kun käyn saunassa, tykkään rentoutua yksin. hiljaisuudessa.

Vierailija
53/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit

Naisten iskuyritykset

Syntymäpäiväjuhlat kaveriporukassa

En ole näitä siis koskaan kokenut tai ollut mukana.

t. 30-vuotias

Vierailija
54/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manikyyrit, pedikyyrit, kasvohoidot ja muut "hemmottelut". Leikkaan ja lakkaan kynteni kotona. Teen ihon kuorinnat ynnä muut kotona. Leikkaan ja värjään hiukseni kotona. Säästän rahaa ja saan juuri sellaisen lopoutuloksen kuin haluan.

Vierailija
55/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ajoneuvot (autot, veneet, moottoripyörät, laivat, lentokoneet, helikopterit)

- Talouspolitiikka (kaikki verot ja budjetit on ihan tuntemattomia juttuja, osaan hoitaa vain omat taloudelliset asiat)

Vierailija
56/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaalliset. Muistan, kuka on Ruotsin kuningas ja kuka Englannin kuningatar, mutta siihen se jääkin.

Vierailija
57/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta. En halua, että vieras ihminen koskettaa ihoani ja ajattelee negatiivisesti jostain vartaloni alueesta.

Vierailija
58/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan kohtalaisen hyvä foorumi nyhtää tietoa itseään fiksummilta ja sivistää itseään (tietysti harkiten ja punniten)

"Sellainen aihe, josta suuri määrä ihmisiä tietää tai josta ihmisillä yleensä on kokemusta." - Oppia ikä kaikki.

Vierailija
59/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen. Rumpujen soitto. En osaa ja minulla on huono rytmitaju. Ihailen kyllä taitavien tanssijoiden sulavaa liikehdintää ja muusikoiden taituruutta.

Vierailija
60/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalta osin tosi tv-ohjelmat.Isompaa paskaa saa hakea. - Tarvitseeko noista tietääkään enempää. - tietysti harmittaa, että jos osallistuisi vaikka tietokilpaan tyyliin haluatko miljonääriksi, niin takuulla yksi kysymys koskisi jotain tosi-tv sarjaa tai saippua oopperaa ja ainakin itse joutuisin naurun alaiseksi, koska en tiedä niistä oikeastaan yhtään mitään sitäkin enemmän minulla on niitä kohtaan ennakkoluuloja; valitettavasti myös niiden katsojista. 

Eikös ohjelmat tyyliin haluatko miljonääriksi ole osa tuota tosi-tv sontaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän