Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yleisestä aihepiiristä et tiedä mitään/hyvin vähän?

Vierailija
05.08.2016 |

Sellainen aihe, josta suuri määrä ihmisiä tietää tai josta ihmisillä yleensä on kokemusta.

Minulla on esim. kahvi (en juo), autot (en ole suorittanut ajokorttia), lapset (olen vela), parisuhdeasiat ja seksi (olen aseksuaali). :)

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoneuvot. Ajokortti on ja osaan tarvittaessa vaihtaa renkaatkin, mutta ei ole mitään mielenkiintoa tutustua näihin yhtään enempää.

Julkkikset. Olen ihan äärettömän huono julkkisnimien kanssa. Ylipäätänsä nimi- ja kasvomuisti on huono ja kun siihen lisää sen, ettei ole mitään mielenkiintoa julkkisten seuraamista kohtaan, niin lopputulos on, että olen aivan pihalla näistä. Hyvä jos Brad Pittin tunnistan nimeltä/naamalta.

Vierailija
62/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-1900 -lukujen historia. Minulla on ihan mustia aukkoja tässä kohtaa yleissivistystäni. Tiedän pääpiirteet muinaisesta egyptistä, kreikasta, roomasta, keskiajalta, taidehistoriasta ties mitä, mutta esimerkiksi maailmansodat ovat ihan hämärän peitossa. Olen myös ihan naurettavan pihalla neuvostoliiton hajoamiseen tai berliinin muurin sortumiseen liittyvistä asioista, mielessäni pidän niitä ikiaikiaisina juttuina vaikka oikeasti taidan jopa ollut elänyt noiden juttujen aikaan. Koulussa keskityttiin liikaa muinaishistoriaan ja okei, sain myös lukiossa jättää pari historiankurssia lukematta. Nyt kaduttaa. Olen koittanut sittemmin itse kaivaa tietoa noista jutuista, mutta edelleen kokonaiskuva 1900-luvusta on hämärän peitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry Potter. Ei ole tullut luettua tai katsottua leffoja, vaikka moni aikuinenkin niitä on kehunut. Ehkä vielä joku päivä akatson elokuvat. Ihan vain siitä syystä, että niissä esiintyy ihana Alan Rickman 😢

Itse suosittelen vain kirjoja. Mielestäni elokuvat ovat huonosti tehtyjä ja osa kirjojen tapahtumista puuttuu. Osa elokuvista myös tuntuu hyppivän oudosti.

Vierailija
64/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some rajoittuu tähän palstaan. Ei instaa, facea, twitterii tai snapchatia kun en osaa, enkä tiedä. Ja autoista voin kertoa värin jos joku kysyy millainen auto.

Vierailija
65/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry Potter. Ei ole tullut luettua tai katsottua leffoja, vaikka moni aikuinenkin niitä on kehunut. Ehkä vielä joku päivä akatson elokuvat. Ihan vain siitä syystä, että niissä esiintyy ihana Alan Rickman 😢

Itse suosittelen vain kirjoja. Mielestäni elokuvat ovat huonosti tehtyjä ja osa kirjojen tapahtumista puuttuu. Osa elokuvista myös tuntuu hyppivän oudosti.

Oikeasti kuka jaksaa lukea monta sivua harryn teiniangstia ja vain keskivertaisesti kirjoitettuna. Elokuvat ovat hyvin tehty kun teiniromanssit vähennettiin kahteen ja ylimääräinen diipladaapla pois.

Vierailija
66/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus ja arkkitehtuuri.

Oma sisustus perustuu siihen että ostan sen värisiä-ja mallisia kalusteita/tavaroita mistä tykkään. Sitä en tiedä miten ne sopivat hyvää makua ajatellen yhteen, todennäköisesti eivät sovi. Samoin arkkitehtuuriin liittyvä esim. rakennusten suunnittelu on ihan tuntematonta. Minulta  puuttuu kyky nähdä rakennukset siinä ulottuvuudessa, mitä niiden suunnittelu vaatii. Onneksi sitä varten on ihmisiä eli arkkitehdiksi kouluttautuvia. :P

Vierailija
67/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Yrittänyt opiskella ja ollut sellaisia kotonakin asumassa vuosia, mutta en ymmärrä edelleenkään juuri mitään.

Vierailija
68/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thrones, fitness ja kuntosali ym., urheilu.

Vierailija
69/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Tämä on ihan kohtalaisen hyvä foorumi nyhtää tietoa itseään fiksummilta ja sivistää itseään (tietysti harkiten ja punniten)

"Sellainen aihe, josta suuri määrä ihmisiä tietää tai josta ihmisillä yleensä on kokemusta." - Oppia ikä kaikki.

"nyhtää tietoa" - Tulee taas liika mielivaltaisesti käytettyä sanoja.

Vierailija
70/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisjuorut ja muu seiskalehden tyyppinen tuuba. Ei vaan kiinnosta. Enkä ymmärrä miten ketään voi kiinnostaa.

Vierailija
71/71 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, synnyttäminen, imettäminen, vauva- ja taaperoikäisen lapsen hoitaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän