Mitä mieltä miehestä joka käyttää olkalaukkua?
Onko nolo mies vai rohkea kun uskaltaa muiden mielipiteistä piittaamatta käyttää sitä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani aina puhuu olkalaukustaa manbagina, on mun vanha käsilaukkuni.
Hienosti olet kasvattanut lapsesi. Maailma kaipasikin juuri yhtä epävarmaa ylikompensoivaa machomiestä lisää.
Nyt en tajua. Poika varmaan viittaa man bag vitsiin Frendeistä. Onko se ylikompensaatiota?
Joo, tosi nololta näyttää:
http://www.stylevitae.com/wp-content/uploads/2014/05/Brad+and+Maddox+ar…
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olkalaukku miehellä on vastenmielinen, siis sellanen crossbody mallinen.
Ainoa hyväksyttävä laukku on läppärilaukku/salkku, jota kannetaan max yhdellä olalla ja silloinkin olisi parasta näyttää bisnesmieheltä.
Paras tapa kantaa kamoja miehelle on reppu, mielummin joku skeittimerkkinen tai kånken.
Nainen 28v Helsinki
Hyi S**tana kånken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin suomea te kommentoijat asutte kun noin myönteisesti suhtaudutte? :D
Missä päin miesten olkalaukkuihiin ei suhtauduta myönteisesti tai neutraalisti?
Minä en ole koskaan ajatellut niistä mitään ihmeempää. Ovat vain laukkuja.
t. nelikymppinen nainen pikkukaupungista
ap on pohjois-savosta pieneltä paikkakunnalta ja haluaisi käyttää olkalaukkua juuri sen käytännöllisyyden takia (voi kuljettaa lompakkoa ja rahapussia siinä) mutta ei viitsi koska muuten saisin kylillä osakseni homo huutelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on pohjois-savosta pieneltä paikkakunnalta ja haluaisi käyttää olkalaukkua juuri sen käytännöllisyyden takia (voi kuljettaa lompakkoa ja rahapussia siinä) mutta ei viitsi koska muuten saisin kylillä osakseni homo huutelua
siis voi kuljettaa lompakkoa ja puhelinta :D
Mun miehelle ei sovi eikä hän itse sellasta pitäisikään mutta mielestäni sopii nuorille 15-22v. pojille esim. adidas merkkinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani aina puhuu olkalaukustaa manbagina, on mun vanha käsilaukkuni.
Hienosti olet kasvattanut lapsesi. Maailma kaipasikin juuri yhtä epävarmaa ylikompensoivaa machomiestä lisää.
Nyt en tajua. Poika varmaan viittaa man bag vitsiin Frendeistä. Onko se ylikompensaatiota?
Kuuluuko yleissivistykseen tuntea kaikki amerikkalaisten roskasitcomien vitsit?
Vierailija kirjoitti:
Joku ihme hipsteri tai homo.
Niin varmasti on. Pakko on olla.
Älkää hyvät mammat päästäkö poikianne armeijaan. Ne tekee siellä miehistä olkalaukkuhipsterihomoja.
Joskus on väitetty että armeijassa tehdään pojista miehiä, mutta se on ollut vain vanhojen olkalaukkuhipsterihomojen keino houkutella uhreja itselleen ö_ö
Voi iiiik!
Onneksi tämäkin nyt selvisi.
http://www.modernmanbags.com/pages/News.html
Ulkomailla olen nähnyt noita miesten laukkuja ja olsin hankkinut sellaisen itsellekkin, mutta vaimo ja tyttöret nauroivat ajatuksella. En sitten hankkinut. Olisihan se kätevä, varsinkin kesällä kun ei ole takkia taskuineen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät mammat päästäkö poikianne armeijaan. Ne tekee siellä miehistä olkalaukkuhipsterihomoja.
Joskus on väitetty että armeijassa tehdään pojista miehiä, mutta se on ollut vain vanhojen olkalaukkuhipsterihomojen keino houkutella uhreja itselleen ö_ö
Voi iiiik!
Eikö tässä kysytty mielipidettä? Opettele sinäkin hyväksymään muidenkin mielipiteet, kuin omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi iiiik!
Eikö tässä kysytty mielipidettä? Opettele sinäkin hyväksymään muidenkin mielipiteet, kuin omasi.
Jep. Tää ei tainnu olla mikään mielipiteiden arvosteluketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämmöisetkin liian homoja?
https://www.army-star.eu/fi/miehet/laukut-ja-reput/olkalaukut
https://www.varusteleka.fi/fi/group/pienet-laukut-alle-25-litraa/146
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi iiiik!
No saa kait minullakin olla mielipide.
Luulin että se 'hipsteri tai homo' -kommentti oli sarkasmia. Kuvittelin ihan olevani samoilla linjoilla lainaamani kommentin kanssa :D
Pyydän anteeksi jos pahoitin mielesi. Yritän jatkossa olla vakavampi kommenteissani ü
Poikaystäväni käyttää, kuljettaa siinä työläppäriään. Ei ole tullut edes mieleen pitää sitä jotenkin erikoisena? :D
Kuten joku jo mainitsi, kivemman näköisiä ne ovat kuin joku vyölaukku, täyteen tungetut taskut tai ikivanha, kulahtanut Dakinen reppu - joita suomalaismiehillä näkee enemmän kuin tarpeeksi.
Onhan se nyt aika gay. Olkalaukkumies puunaa todennäköisesti aamulla kauemmin itseään ku naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla olen nähnyt noita miesten laukkuja ja olsin hankkinut sellaisen itsellekkin, mutta vaimo ja tyttöret nauroivat ajatuksella. En sitten hankkinut. Olisihan se kätevä, varsinkin kesällä kun ei ole takkia taskuineen mukana.
Niinhän ne olisi käteviä mut just toi että miehelle nauretaan kun kuljettaa laukkua mukana ihan ku akat ja sit jotkut luulee homoks. Miks suomi on tämmönen junttila? Joku mainitsi että balttiassa näkee miehillä noita niin miksi suomessa ei näe ainakaan täällä savossa, kuopiossa saattaa nähdä mut ne on varmaan jotain eteläsuomalaisia jotka on vaan käymässä. Ap
N41 kirjoitti:
Mun mies saa mun puolesta käyttää vaikka mun vaaleanpunaista käsilaukkua, jos haluaa. Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? :)
Voi, kuinka soma olet :) Ihanan suvaitsevainen N41 :) Ihanan kuluneita fraasejakin näytät käyttävän :) Mutta mitäpä sillä on väliä, koska make love, not war :)
t. N43 :)
:)
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on tyylikkäitä.
Tilaa vaikka jostakin nettikaupasta tuommoinen.
Kyllä vaimo ja tyttäret siihen tottuvat :)
Miehellä laukku!!! Eiiiiiih, naurattaa niin, että tipun pian sohvalta. Varmaan jotain kangasta tai nahkaa, hahaa.