Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka käyttää olkalaukkua?

Vierailija
05.08.2016 |

Onko nolo mies vai rohkea kun uskaltaa muiden mielipiteistä piittaamatta käyttää sitä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan olkalaukkumiehissä kytee naisviha.

Jaaha pitihän tuokin aihe ottaa tähän keskusteluun ihan väkisin :D

Vierailija
42/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani aina puhuu olkalaukustaa manbagina, on mun vanha käsilaukkuni.

Hienosti olet kasvattanut lapsesi. Maailma kaipasikin juuri yhtä epävarmaa ylikompensoivaa machomiestä lisää.

Nyt en tajua. Poika varmaan viittaa man bag vitsiin Frendeistä. Onko se ylikompensaatiota?

Kuuluuko yleissivistykseen tuntea kaikki amerikkalaisten roskasitcomien vitsit?

No ei, mutta siihen tässä kai viitattiin. Miehillä käsilaukku ei ole käsilaukku vaan mieslaukku. Ihonhoitotuotteet ovat täsmälleen samoja kaikille mutta miesten purkeissa lukee "men", samoin hiustenhoitotuotteet. Menkääpäs jollekin olkalaukkumiehelle kertomaan tämä. Sanomista tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Erkki Tuomioja ja tuntuu täyspäiseltä ihmiseltä, kun oli ulkoministerikin pitkään. 

Vierailija
44/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan olkalaukkumiehissä kytee naisviha.

no selkeästi siis asut pienellä paikkakunnalla tai sulla ei ole sosiaalisia kontakteja tarpeeksi, jos näin on

Vierailija
45/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti olet kasvattanut lapsesi. Maailma kaipasikin juuri yhtä epävarmaa ylikompensoivaa machomiestä lisää.

Nyt en tajua. Poika varmaan viittaa man bag vitsiin Frendeistä. Onko se ylikompensaatiota?

No ei, mutta siihen tässä kai viitattiin. Miehillä käsilaukku ei ole käsilaukku vaan mieslaukku. Ihonhoitotuotteet ovat täsmälleen samoja kaikille mutta miesten purkeissa lukee "men", samoin hiustenhoitotuotteet. Menkääpäs jollekin olkalaukkumiehelle kertomaan tämä. Sanomista tulee.

mies sanoo olkalaukkuaan vain "laukuksi" mä sanon sitä niin kuin omiakin laukkujani, "käsilaukuksi". Ei ole valittanut koskaan

Vierailija
46/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa miesten kosmetiikka on erilaista kuin naisten.

Miehillä on paksumpi iho ja se täytyy huomioida kosmetiikassa jos haluaa se toimivan hyvin. Lisäksi miehet toivovat erilaisia tuoksuja kuin naiset. Eivät jostain syystä tykkää tuoksua kovin tyttömäisiltä.

Vierailija
47/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

N41 kirjoitti:

Mun mies saa mun puolesta käyttää vaikka mun vaaleanpunaista käsilaukkua, jos haluaa. Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? :) 

Voi, kuinka soma olet :) Ihanan suvaitsevainen N41 :) Ihanan kuluneita fraasejakin näytät käyttävän :) Mutta mitäpä sillä on väliä, koska make love, not war :)

t. N43 :)

:)

Mikäs tämän koffimonterin ongelma oikein on? Itse olen samaa mieltä, jos mun mies haluisi käyttää mitä tahansa laukkua niin senkun käyttäs. Kunhan ei sisällä mitään fasistisia symboleita niin kaikki käy.

Vierailija
48/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun ihan normaalisti, miksi se olisi jotenkin outoa?

Vierailija
49/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

N41 kirjoitti:

Mun mies saa mun puolesta käyttää vaikka mun vaaleanpunaista käsilaukkua, jos haluaa. Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? :) 

Voi, kuinka soma olet :) Ihanan suvaitsevainen N41 :) Ihanan kuluneita fraasejakin näytät käyttävän :) Mutta mitäpä sillä on väliä, koska make love, not war :)

No joo. Olkalaukuista viis, mutta kyllä mäkin pitäisin hieman epämukavana, jos poikaystävä käyttäisi käsilaukkua. Etenkin vaaleanpunaista. Tai hametta. Tai kynsilakkaa.

Hups, olenko nyt suvaitsematon ja ahdasmielinen? Sori. Tää on siis vain mun mielipide. T. 36

Vierailija
50/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaffimånsteri kirjoitti:

N41 kirjoitti:

No joo. Olkalaukuista viis, mutta kyllä mäkin pitäisin hieman epämukavana, jos poikaystävä käyttäisi käsilaukkua. Etenkin vaaleanpunaista. Tai hametta. Tai kynsilakkaa.

Hups, olenko nyt suvaitsematon ja ahdasmielinen? Sori. Tää on siis vain mun mielipide. T. 36

Ymmärrän että sinä koet noin, tai kaffimonster kokee noin, mutta sitä en ymmärrä että jos jollekulle on ok millaista tahansa laukkua mies käyttää, niin miksi siitä tarvitsee vittuilla? Kaffimonsteri vittuili N41:lle.. vaikka ihan normaalisti kirjoitti että hyväksyy asian. Ei semmosesta tarvitse vittuilla.

Vierailija
51/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on , millaista olkalaukkua. Naisten pieni kapeahihnainen olkalaukku on aika erilainen kuin läpällinen kulmikas iso leveähihnainen esim. läppärilaukkutyylinen.

Vierailija
52/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa homonvaikutelman. Savossa ilmeisesti asuu viisasta porukkaa!

Vierailija
53/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos miehellä on tarvetta kanniskella tavaroita - niin kuin usein tietysti on - niin miksi ihmeessä hän ei käyttäisi laukkua niiden roudaamiseen? Parempi oma olkalaukku kuin tunkea tavarat vaimon/naisystävän laukkuun kannettaviksi. Tai omiin taskuihin, minne ne eivät kuitenkaan siististi mahdu. Olkalaukku jättää tarvittaessa kädet vapaiksi eli on erittäin käytännöllinen. Eläköön olkalaukku - naisilla ja miehillä!

Vierailija
54/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin suomea te kommentoijat asutte kun noin myönteisesti suhtaudutte? :D

Tällä hetkellä Espoossa. Mun mielestä taas tää koko kysymys on ihan älytön, mitä muutakaan aikuinen mies käyttäisi? Mun miehellä on reppu selässä jos ollaan jossain metsäretkellä tai ehkä uimarannalla. Ja toki joskus vaan puhelin ja luottokortti taskussa, mutta yleensä juurikin olkalaukku joita omistaa useemman eri tyylisen. Siitä hivenen yllättyisin jos mun mies hankkisi oikein perinteisen salkun, mutta tyylikäshän se olisi joskin epäkäytännöllisempi. Näkeehän noita muovikassimiehiäkin ja sekin on ihan hauskaa.

Ei mulle tuo omasta tuttavapiiristä yhtään miestä mieleen, jotka ei ainakin joskus käyttäisi olkalaukkua. Ihan pikkupojat muodostaa poikkeuksen.

Vierailija
55/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo.Ihan sama miten muualla.

Vierailija
56/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelleni Italiasta mustan nahkaisen olkalaukun, jossa on leveä hihna. Hänellä on yleensä laukussa läppäri/iPad, lompakko, puhelin, käyntikortit ja kirja (bussimatkoja varten). Minun mielestäni laukku on todella tyylikäs ja parempi töihin kuin reppu. Mies näyttää todella södeltä ja siististi pukeutuneelta, kun on hienot kengät ja laukku.

Vierailija
57/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin miehelleni Italiasta mustan nahkaisen olkalaukun, jossa on leveä hihna. Hänellä on yleensä laukussa läppäri/iPad, lompakko, puhelin, käyntikortit ja kirja (bussimatkoja varten). Minun mielestäni laukku on todella tyylikäs ja parempi töihin kuin reppu. Mies näyttää todella södeltä ja siististi pukeutuneelta, kun on hienot kengät ja laukku.

Varmaan tosi laadukas?

Vierailija
58/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi laadukas?

Laukku maksoi alennuksessa noin 100 euroa ja se on todella tyylikkään näköinen ja oikeaa nahkaa. Suomessa samanlaisista laukuista saa maksaa moninkertaisesti.

Vierailija
59/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen pohjoisista perämetsistä käsin te oikein kirjoittelette, jos olkalaukku on teistä joku ihmisen identiteettiin vaikuttava ja mielipiteen arvoinen asia :D Yök, onneksi en asu maalla.

Itse asun maalla ja minulle on aina ollut melkeimpä ihan sama mitä ihmiset päällään piettävät, kunhan ihminen osaa piettää perus puhtaudesta ja hygieenistä kiinni. En ole pahemmin laukkumiehiä nähnyt, tai en nyt ainakaan muista ellei kysessä ole joku työ laukku. Oma ajatukseni asiasta olisi " aha tolla miehellä on laukku."

Vierailija
60/67 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olkalaukku miehellä on vastenmielinen, siis sellanen crossbody mallinen.

Ainoa hyväksyttävä laukku on läppärilaukku/salkku, jota kannetaan max yhdellä olalla ja silloinkin olisi parasta näyttää bisnesmieheltä.

Paras tapa kantaa kamoja miehelle on reppu, mielummin joku skeittimerkkinen tai kånken.

Nainen 28v Helsinki

Ihan kaikille miehille, tyylistä,iästä ja "asemasta" riippumatta?

50-60-vuotias pankinjohtaja reppu selässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi