Jaa-a, miksiköhän tilaamani lehti ei tullut tänäänkään...sen pitäisi tulla aina torstaisin!
Soitanko postinjakeluun vai lehden julkaisijalle?
Kommentit (9)
Posti nyt tulee nykyisin ihan miten ja milloin sattuu! Olen huomannut jo keväästä alkaen että minulle tulee postia vain keskiviikkoisin ja perjantaisin. Posti on tainnut jo kaikessa hiljaisuudessa vähentää jakelupäiviä.
Posti ei ehdi kulkea, kun pitää toimittaa vanhuksille ruokaa ja leikata nurmikoita. Sun lehti ei nyt enää vaan ehdi torstaiksi. Jos Postin ajama muutos menee läpi, se torstain lehti tulee tulemaan jatkossa suunnilleen seuraavan viikon tiistaina kun postia jaetaan enää kolmasti viikossa..
No juu mutta kun muut postit ja lehdet tulivat kyllä tänään, minun lehteni ei!
ap
Soita lehden jälkijakoon jakeluhäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Soita lehden jälkijakoon jakeluhäiriöstä.
Mikä on lehden jälkijako? soitin jo lehden asiakasnumeroon ja lähettävät uuden, mutta eipä se tähän päivään ehdi.
ap
Onk tänää vast torstai? Kyl mää kauhian pal meinassi viinaa tänää otta, mut siis huamen vast!
En saanut minäkään tänään lehteäni, joka on iät ja ajat tullut perjantaina. Kuten kuuluukin. Kesäkuussa tuo lehti tuli postilaatikkooni pari kertaa vasta tiistaina!
Julkaise kiukkusi mieluummin facessa ja instassa ja twitterissä! Saat paljon myötätuntoa, kun ei kai nää torstait pitäis niin vaikeita postinkantopäiviä olla.