Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa-a, miksiköhän tilaamani lehti ei tullut tänäänkään...sen pitäisi tulla aina torstaisin!

Vierailija
05.08.2016 |

Soitanko postinjakeluun vai lehden julkaisijalle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise kiukkusi mieluummin facessa ja instassa ja twitterissä! Saat paljon myötätuntoa, kun ei kai nää torstait pitäis niin vaikeita postinkantopäiviä olla.

Vierailija
2/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti nyt tulee nykyisin ihan miten ja milloin sattuu! Olen huomannut jo keväästä alkaen että minulle tulee postia vain keskiviikkoisin ja perjantaisin. Posti on tainnut jo kaikessa hiljaisuudessa vähentää jakelupäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei ehdi kulkea, kun pitää toimittaa vanhuksille ruokaa ja leikata nurmikoita. Sun lehti ei nyt enää vaan ehdi torstaiksi. Jos Postin ajama muutos menee läpi, se torstain lehti tulee tulemaan jatkossa suunnilleen seuraavan viikon tiistaina kun postia jaetaan enää kolmasti viikossa..

Vierailija
4/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu mutta kun muut postit ja lehdet tulivat kyllä tänään, minun lehteni ei!

ap

Vierailija
5/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakaja varastanut.

Vierailija
6/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lehden jälkijakoon jakeluhäiriöstä.

Vierailija
7/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita lehden jälkijakoon jakeluhäiriöstä.

Mikä on lehden jälkijako? soitin jo lehden asiakasnumeroon ja lähettävät uuden, mutta eipä se tähän päivään ehdi.

ap

Vierailija
8/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk tänää vast torstai? Kyl mää kauhian pal meinassi viinaa tänää otta, mut siis huamen vast!

Vierailija
9/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut minäkään tänään lehteäni, joka on iät ja ajat tullut perjantaina. Kuten kuuluukin. Kesäkuussa tuo lehti tuli postilaatikkooni pari kertaa vasta tiistaina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi