Mitä mieltä miehestä joka käyttää olkalaukkua?
Onko nolo mies vai rohkea kun uskaltaa muiden mielipiteistä piittaamatta käyttää sitä?
Kommentit (67)
Mieluummin lompakko ja nykyiset jättipuhelimet olkalaukussa kuin housujen taskuissa. Ok minulle.
Mulla on läppärilaukku (jossa läppäri ja laturi, ei muuta) olalla joka arkipäivä aamuin illoin.
M34
Mun mies saa mun puolesta käyttää vaikka mun vaaleanpunaista käsilaukkua, jos haluaa. Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? :)
Tykkään tyylistä, johon olkalaukut usein kuuluvat. En tosin pidä sitä mitenkään rohkeana. Onhan läppärilaukutkin usein olkalaukkuja.
Poikani aina puhuu olkalaukustaa manbagina, on mun vanha käsilaukkuni.
Missä päin suomea te kommentoijat asutte kun noin myönteisesti suhtaudutte? :D
Vierailija kirjoitti:
Rööperissä.
Vierailija kirjoitti:
Missä aikuisen miehen sitten pitäisi tavaroitaan ( vähintään lompakko ja kännykkä) säilyttää? Repussa, kädessä pidettävässä laukussa, vyötärölaukussa, muovipussissa? Taskuihin ei mahdu tai ainakaan ei ole turvallista kuljettaa.
Tampereelta olen.
ihana, sexy, älykäs, kuuma... siis minun mieheni :) joka käyttää olkalaukkua.
Käytetäänhän armeijassakin olkalaukkuja.
Eikö armeijajutut ole tosi miehekkäitä?
Mun puolesta miehet saa käyttää juuri sellaisia laukkuja kuin itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin miesten olkalaukkuihiin ei suhtauduta myönteisesti tai neutraalisti?
Minä en ole koskaan ajatellut niistä mitään ihmeempää. Ovat vain laukkuja.
t. nelikymppinen nainen pikkukaupungista
Mistä ihmeen pohjoisista perämetsistä käsin te oikein kirjoittelette, jos olkalaukku on teistä joku ihmisen identiteettiin vaikuttava ja mielipiteen arvoinen asia :D Yök, onneksi en asu maalla.
Vierailija kirjoitti:
Poikani aina puhuu olkalaukustaa manbagina, on mun vanha käsilaukkuni.
Hienosti olet kasvattanut lapsesi. Maailma kaipasikin juuri yhtä epävarmaa ylikompensoivaa machomiestä lisää.
Mun mielestä olkalaukku miehellä on vastenmielinen, siis sellanen crossbody mallinen.
Ainoa hyväksyttävä laukku on läppärilaukku/salkku, jota kannetaan max yhdellä olalla ja silloinkin olisi parasta näyttää bisnesmieheltä.
Paras tapa kantaa kamoja miehelle on reppu, mielummin joku skeittimerkkinen tai kånken.
Nainen 28v Helsinki
Oman kokemuksen mukaan olkalaukkumiehissä kytee naisviha.
Missä ap sitten asuu? Jossain pikkukunnassa tai -kaupungissa? En ajattele mitään pelkästä olkalaukusta. Yleinen tyyli on tärkeämpää. En pidä olkalaukun käyttäjää "nolona homona".
Ai mä luulin että ihan KAIKKI miehet on käyttäneet olkalaukkua jo 50 vuotta. Tää on umpisurkea provo.
Keski-euroopassa ja baltian maissa näitä näkyi paljonkin. Parempi kuin vyölaukku tai pullottavat taskut.