Lue keskustelun säännöt.
Mikä on Suomen paras sushi paikka?
04.08.2016 |
Tokyo 55 on musta ihan jees mutta haluasin kokeilla uusia tosi hyviä paikkoja, tuntuu että monissa paikoissa on vain keskiverto sushia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Haiku Sushi, Jkl, tosin en ole montaa paikkaa ehtinyt vielä testaamaan kun löysin sushit vasta... ;)
Tämä on Jyväskylässä paras - ehdottomasti. On kuitenkin mainittava, että täällä tosiaan tarjonta on surkea - muutama paikka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun mielestä Ichiban (nykyään vain Kampin keskuksessa, aiemmin myös Aikatalossa) on tosi hyvä. Sieltä haen aika usein sushia kotiin. Jos mennään ravintolaan syömään, niin silloin valinta monesti on Umeshu, joka sijaitsee ihan Tokyo 55:n lähellä.
Haiku Sushi, Jkl, tosin en ole montaa paikkaa ehtinyt vielä testaamaan kun löysin sushit vasta... ;)