Hirveä ongelma
Isämme täyttää pyöreitä ja lahja pitäisi ostaa. Sisareni haluaa matkaa tai matkalahjakortia. Siihen menisi per henkilö joku 500€. Yksi vaihtoehto on laivalle porukalla ja maksaa isämme ja äitimme matka ja ruuat. Tämä olisi hyvä vaihtoehto mutta rahaa ei ole liiaksi eikä juuri jää säästöön. Lisäksi minun mieheni ei viihdy laivalla eikä muutenkaan yhteisissä tapaamisissa. Mitään tavaraa ei isämme varmasti halua. Onko ehdotuksia.
Kommentit (13)
No se lahjakortti tai sitten sinä lähdet sinne laivalle ilman sitä miestäsi, tulee puolet halvemmaksikin teille.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi hoitoon, johonkin kivaan paikkaa siis!
XDDDD Isä hoitoon.
Laivalle porukalla. Vaikka miehesi ei niin välitä, niin kai hän yhden kerran voi joustaa ?
Ompa kallis lahja! 500e/henkilö? En osallistuisi.
HIERONTALAHJAKORTTI + JOTAIN SYÖTÄVÄÄ JA/TAI JUOTAVAA
PALKKAA SIIVOOJA XD
TAI JOTAIN.
Joo ehkä tuo n pakko mies suostutella laivalle. Voisihan se olla kivaa tai sitten ei....murjottamaan en halua lähteä.
Ap
Ei kai siinä nyt kysytä mitä miehesi haluaa ! Vaan mistä isäsi nauttisi ja ilahtuisi.
Meidän isä täytti viime vuonna pyöreitä, lahjaksi järkättiin yllärinä Rooman matka, ensimmäinen matka joka tehtiin koskaan perheen kesken :) minä keräsin sukulaisilta ja ystäviltä salaa rahaa lahjaksi ja syntymäpäivänä paljastettiin et viikon päästä mennään. Rahaa sai lahjoittaa omantunnon mukaan, saatiin 50-100e taloutta kohden ja näillä rahoilla saatiin koko perheen matka maksettua. Meidän perheessä on 5, 5pv maksoi 250 ei / hlö. Lennot norwegianilta ja erikseen halpa hyvä hotelli. Ei mitään pakettimatkoja niin säästää.
Lahjakortti on hyvä lahja, mutta tietysti hinnan täytyy olla kaikille osapuolille sopiva. Eli sano siskollesi minkä verran voit laittaa rahaa lahjan ja sen mukaan osaatte.
Laivareissusta: sekin on hyvä idea. miehesi ei tietenkään tule mukaan ellei halua. Miksi et voi mennä ilman häntä perheesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän isä täytti viime vuonna pyöreitä, lahjaksi järkättiin yllärinä Rooman matka, ensimmäinen matka joka tehtiin koskaan perheen kesken :) minä keräsin sukulaisilta ja ystäviltä salaa rahaa lahjaksi ja syntymäpäivänä paljastettiin et viikon päästä mennään. Rahaa sai lahjoittaa omantunnon mukaan, saatiin 50-100e taloutta kohden ja näillä rahoilla saatiin koko perheen matka maksettua. Meidän perheessä on 5, 5pv maksoi 250 ei / hlö. Lennot norwegianilta ja erikseen halpa hyvä hotelli. Ei mitään pakettimatkoja niin säästää.
Mä en kehtais hattu kourassa kulkea ovelta ovelle, kerjäläiset on asia erikseen!
11 Korjaa: sen mukaan OSTATTE lahjan.
Isäsi hoitoon, johonkin kivaan paikkaa siis!