Mies: Jos olisit superkuuma, panisitko vain kaikkein kuumimpia naisia?
Jos saisit kenet tahansa, panisitko vain kaikkein kauneimpia naisia? :)
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etelässä lomalla ja täällä eräs todella superkuuma mies, joka saisi takuuvarmasti kenet vaan tosta altaan reunalta, on piirittänyt mua jo monta päivää. Olen tosi naisellinen ja minulla on tosi kauniit kasvot (+ erittäin rento ja hauska tyyppi), mutta kroppa ei kyllä ole täydellinen. Mietin vaan, että miksi juuri minä, kun paremmannäköistäkin olis tarjolla :)
ApSaattaa ehkä vaan pelata sun kanssa. Katsoa saako sut kaadettua lomasi aikana. M28 ja latino
Sivusta ihmettelen, miksi ihmeessä kukaan tekisi näin, jos kauniimpienkin kanssa voi pelata ja katsoa saako niitä kaadettua.
Ehkä pelimies kaipaa itselleen haastetta? Superkuumalle playerille kauniskin nainen voi olla helppo kun taas itsestään epävarma ja "siveellinen" voi olla hankalampi saalis.
Vietettiin lopulta aivan huippuhauskat kaksi viikkoa tämän miehen kanssa. Hän oli paljon muutakin kuin vain julmetun hyvännäköinen mies. Nyt tuli luokseni jouluksi ja uudeksi vuodeksi lomalle. Pian nähdään taas uudestaan.
Ap
Varmaan panisin eniten 7-9 naisia koska kiimainen nainen on todella ihanaa laitettavaa.En jaksaisi katsella kympin nirppanokkia jotka ovat täysin pimahtaneita prinsessa harhailjoita.Sellainen kiva kasin nainen hyvillä tisseillä ja sänky ominaisuuksilla.
No katsos kun ne kaikkein kauneimmat ja kuumimmat kissat ei välttämättä oo kaikkein kiinnostavimpia. Mulle seksi ja paneminenkin on kahden ihmisen välistä kemiaa, jos toinen on itseään täynnä oleva pissis-kisu niin ei kyllä sytytä. Ja btw, irtoripset on todella turnoff, kivat kattoa kauempaa mutta mulle edustaa sellaista naista, joka sängyssäkin miettii sitä että miltä näyttää...
Seksiin antaudutaan ja mennään täysillä!
M43