Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko fjällräven oikeasti niin laadukas mitä hinta antaa ymmärtää??

Vierailija
03.08.2016 |

repaleisesta kankenistakin pyydetään 20.e.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjä meillä on kyllä, pari vuotta vanha. Mutta pesussa meni sellaiseksi viirulliseksi, näyttää aika kulahtaneelta. Mutta pakkohan sitä reppuakin on pestä.

Vierailija
2/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin punaisen kånkenin keväällä, "nukkaantui" melkein heti. Olen noudattanut ohjeita enkä ole pessyt reppua, vaan hyvin kevyesti kostealla pyyhkeellä puyhkinyt enimpiä likoja. Reppu näyttää 5 vuotta vanhalta. Ei pidä myöskään vesisadetta, edes kevyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, vaan paljon laadukkaampi!

Vierailija
4/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä maksaa

Vierailija
6/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä toista reppua ei siis Fjällräven eikä Kånken olen pessyt useammankin kerran pesukoneessa eikä ole mennyt miksikään, useamman vuoden vanha reppu. Minulla ei ole Kånkenia mutta melko heikkolaatuiselta kuulostaa. Maksetaan tyhjää merkistä ja tyylistä ei laadusta.

Vierailija
7/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kånken vouotus sairasta, ei sovi paljo mitään ohuet remmit sais miinusta testeis heti. muutenki tosihuoo istuvuus. samalla rahallasaa paljo parempii kuten itsellä vaude.

fjäällräven onsama kuin sasta merkki maksaa

Vierailija
8/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein heti meni nuhjaantuneen näköiseksi.En uskalla pestä,kun jo pyyhkimisestäkin tulee viiruja.Todella huono ostos,ihan ylihintainen säkki.

Vierailija
9/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minun 6-vuotias Kånken on kestänyt kaatosateet, loskan, lumen ja rakeet. Sitä on vedelty pitkin lattioita ja heitelty ja riuhdottu ympäriinsä. Pesty käsin kolmesti. Tottakai pinnassa on käytön jälkeä, lähinnä väri haalistunut pohjasta ja kangas pehmentynyt.

Vierailija
10/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on muu Fjällrävenin reppu. Se on hyvä. Kånkenista en ikinä maksaisi sitä hintaa. Mulla on ainakin 15 v vanha Haglöfsin Tight. Edelleen ehjä ja siisti ja pitää ainakin normisateen.

Vierailija
11/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Könkenista en sano mitään, mutta ne g1000 housut on hyviä.

Vierailija
12/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repusta en osaa sanoa.

Mulla on fjällrävenin parka, sellainen vuoriton kevät/syksy malli, ollut sama takki jo vuosia ja siinä ainakin on hinta/laatu kohdillaan.

Vierailija
13/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajemmin en merkistä tiedä eikä minulla ole ollut yhtään sen tuotetta, mutta tänään Prismassa käydessäni vilkaisin kånken-reppuja sillä mielellä, että mikä niissä maksaa. Todella perusreppu, materiaali sinänsä on tukevan tuntuista, mutta hyvin ryhditön nyssäkkä ilman mitään erityistä.

Vierailija
14/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Fjällrävenin meni kun uusi 100% puuvillaa oleva Kiruna sweater nukkaantui jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen ilman kulutusta.

Vierailija
15/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuhoaa hartiat. Aikoinaan noita sai ilmaseks ku tilas jotain HobbyHallista.

Vierailija
16/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reput tehdään Kiinassa ja Vietnamissa. Siitä voi laskea 1 + 1.

Vierailija
17/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajemmin en merkistä tiedä eikä minulla ole ollut yhtään sen tuotetta, mutta tänään Prismassa käydessäni vilkaisin kånken-reppuja sillä mielellä, että mikä niissä maksaa. Todella perusreppu, materiaali sinänsä on tukevan tuntuista, mutta hyvin ryhditön nyssäkkä ilman mitään erityistä.

Niin no, se on se laatu mikä maksaa.

Mutta jos ostaa armeijalaatua armeijaliikkeestä niin sitä saa halvemmalla ;)

Zinc

Ei ehkä niin "tyylikkäänä", jos joku tuota nyt tyylikkäänä pitää ..

Vierailija
18/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä siinä maksaa

Brändi. Laadullisesti aivan samanlaista Kiina-tavaraa kuin markettien tai tusinaketjujen halvemmat vaihtoehdot.

Vierailija
19/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla on muu Fjällrävenin reppu. Se on hyvä. Kånkenista en ikinä maksaisi sitä hintaa. Mulla on ainakin 15 v vanha Haglöfsin Tight. Edelleen ehjä ja siisti ja pitää ainakin normisateen.

Niin näiden retkeilytarvikkeiden kestävyys on ihan eri laatua, kuin Kiinalaisten markettireppujen.

Mulla on ollut myös retkeilyreppu yli 10 wuotta ja on vieläkin kuin uusi ..

Zinc

Vierailija
20/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta että näin kankkureppuja vieläkin ihannoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi