Aikuinen nainen joka käyttää kireitä shortseja, on naurettava.
Kireät vaatteet ovat muutenkin niin turn off. Ne saavat naisen näyttämään teinitytöltä. Tulee pissismäinen vaikutelma. Aikuinen mies katsoo sellaista lähinnä huvittuneena.
Kommentit (17)
Persposkishortsit eivät näytä kenelläkään hyvältä.
Näin on. Aikuisen naisen pitää pukeutua juuttisäkkiin ja mennä keinutuoliin odottamaan kuolemaa.
Sinun mustasukkaisuus miehesi katseiden kohteista ei lakkaa vaikka kaikki naiset pitäisivät lökäpöksyjä.
Olen 26v. ja käytän kireitä shortseja, lyhyitä mutta en sellaisia persposkihousuja. Ihan sama, jos näytän naurettavalta, omasta mielestäni ovat kiva vaate.
kuulostatpa tylsältä :D ite oot varmaan joku pukupelle!
Kyllä minä katselen ihan mielelläni hyväperseistä nelikymppistä naista kireissä shortseissa...
Olen mies ja en katso huvittuneena naisia jotka käyttää tiukkoja pitkiä housuja mutta sen sijaan katson huvittuneena aikuisia naisia jotka käyttävät todella pieniä shortseja ja kuvittelevat ilmeisesti tarjoavansa silmäniloa miehille jollain paljailla säärillään.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en katso huvittuneena naisia jotka käyttää tiukkoja pitkiä housuja mutta sen sijaan katson huvittuneena aikuisia naisia jotka käyttävät todella pieniä shortseja ja kuvittelevat ilmeisesti tarjoavansa silmäniloa miehille jollain paljailla säärillään.
Tämä.
Ymmärrätkö kuinka monta tuntia viikossa käytän salilla, jotta reiteni ja hyppyripyllyni pysyvät timminä? Todellakaan en aio piilottaa kovan työn tulosta löysiin vaatteisiin. Vaatteisiin tottakai, mutta löysiin en.
Vierailija kirjoitti:
Luulitko todella, että naiset pukeutuvat shortseihin miesten mieliksi? Itse ainakin pääsääntöisesti rusketuksen takia, kuiva iho tykkää auringosta ja tulee kesäinen fiilis kun heinäkuussa ei ole samat farkut jalassa mitkä on tammikuussa.
Helteellä shortseissa jalat saavat aurinkoa. Ihan sama mitä ajattelette. Mukava vaate!
Aikuista naista ei sun mielipiteet kiinnosta pätkääkään.
Av on ainoa paikka, jossa ap kommunikoi muiden aikuisten naisten kuin äitinsä kanssa. Äidinkin kanssa yhteydenpito rajoittuu joulukorttiin.
Mikä on aikuisuuden raja?
31-vuotiaana mä koen oikeudekseni pitää lyhyitä shortseja tai kireitä shortseja tai mitätahansa shortseja silloin kun on lämmin.
Enkä usko että mun selluliittireisistä on kellekään silmäniloksi.
Minä tukka ei nainen kireä sortsi. Burkha tehtävä pakko muuten himo
Kireät shortsit kenellä tahansa on totaalinen turn-off.