Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen joka käyttää kireitä shortseja, on naurettava.

Vierailija
03.08.2016 |

Kireät vaatteet ovat muutenkin niin turn off. Ne saavat naisen näyttämään teinitytöltä. Tulee pissismäinen vaikutelma. Aikuinen mies katsoo sellaista lähinnä huvittuneena.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät shortsit kenellä tahansa on totaalinen turn-off.

Vierailija
2/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persposkishortsit eivät näytä kenelläkään hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
4/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Aikuisen naisen pitää pukeutua juuttisäkkiin ja mennä keinutuoliin odottamaan kuolemaa.

Vierailija
5/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mustasukkaisuus miehesi katseiden kohteista ei lakkaa vaikka kaikki naiset pitäisivät lökäpöksyjä.

Vierailija
6/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v. ja käytän kireitä shortseja, lyhyitä mutta en sellaisia persposkihousuja. Ihan sama, jos näytän naurettavalta, omasta mielestäni ovat kiva vaate.

Vierailija
7/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostatpa tylsältä :D ite oot varmaan joku pukupelle!

Vierailija
8/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katselen ihan mielelläni hyväperseistä nelikymppistä naista kireissä shortseissa...

Vierailija
9/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en katso huvittuneena naisia jotka käyttää tiukkoja pitkiä housuja mutta sen sijaan katson huvittuneena aikuisia naisia jotka käyttävät todella pieniä shortseja ja kuvittelevat ilmeisesti tarjoavansa silmäniloa miehille jollain paljailla säärillään.

Vierailija
10/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja en katso huvittuneena naisia jotka käyttää tiukkoja pitkiä housuja mutta sen sijaan katson huvittuneena aikuisia naisia jotka käyttävät todella pieniä shortseja ja kuvittelevat ilmeisesti tarjoavansa silmäniloa miehille jollain paljailla säärillään.

Tämä.

Vierailija
11/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö kuinka monta tuntia viikossa käytän salilla, jotta reiteni ja hyppyripyllyni pysyvät timminä? Todellakaan en aio piilottaa kovan työn tulosta löysiin vaatteisiin. Vaatteisiin tottakai, mutta löysiin en.

Vierailija
12/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko todella, että naiset pukeutuvat shortseihin miesten mieliksi? Itse ainakin pääsääntöisesti rusketuksen takia, kuiva iho tykkää auringosta ja tulee kesäinen fiilis kun heinäkuussa ei ole samat farkut jalassa mitkä on tammikuussa.

Vierailija
13/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä shortseissa jalat saavat aurinkoa. Ihan sama mitä ajattelette. Mukava vaate!

Vierailija
14/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista naista ei sun mielipiteet kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
15/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on ainoa paikka, jossa ap kommunikoi muiden aikuisten naisten kuin äitinsä kanssa. Äidinkin kanssa yhteydenpito rajoittuu joulukorttiin.

Vierailija
16/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aikuisuuden raja?

31-vuotiaana mä koen oikeudekseni pitää lyhyitä shortseja tai kireitä shortseja tai mitätahansa shortseja silloin kun on lämmin.

Enkä usko että mun selluliittireisistä on kellekään silmäniloksi.

Vierailija
17/17 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tukka ei nainen kireä sortsi. Burkha tehtävä pakko muuten himo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi