Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Jos olisit superkuuma, panisitko vain kaikkein kuumimpia naisia?

Vierailija
03.08.2016 |

Jos saisit kenet tahansa, panisitko vain kaikkein kauneimpia naisia? :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko antaa sille?

Vierailija
22/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää AP:n sanavalinta "panisitko". Se antaa kuvan että mies on naisen päällä lähetyssaarnaajaä-asennossa.

Voisin melkein lyödä vetoa, AP, että jos olisit kysynyt naisilta vastaavaa, et olisi kysynyt että "nainen, jos olisit superkuuma, PANISITKO vain kuumia miehiä" vaan jotain tyyliin "menisitkö vaan kuumien miesten kanssa sänkyyn".

Tasa-arvon nimissä sinun pitää pystyä tuollaisessa tilanteessa luomaan kuva, että nainen ratsastaa miehen päällä, eli käyttää naisistakin panee-sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviksia voisi nauttia jälkiruokana ja tehdä niiden kanssa erikoisempia temppuja.

Vierailija
24/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin vain toisia superkuumia miehiä ja lällättelisin naisille että njäh njäh te ette saakaan mitään :)

Vierailija
25/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään PANISI, eli tekisi töitä itse, vaan jos olisin superkuuma niin ne kuumat naiset saisivat luvan PANNA minua, eli ratsastaa päälläni.

T. Mies

Jos ei ratsasta = lahna? Mites suihinotto yms?

Vierailija
26/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit kenet tahansa, panisitko vain kaikkein kauneimpia naisia? :)

Nyt ihan aikuisten oikeasti, eikö sinua hävetä kysellä tämmöisiä?

Miten säälittävää ja kurjaa pitää ihmisen elämä olla, kun ainoa ajanviete on tässä.

Ei minulla muuta.

Varmasti älykkäitä vastauksia en jää lukemaan.

Vierailija
27/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska saisin hirveät palovammat penikseen...toisaalta kuumuus varmistaisi sen että ehkäisyä ei tarvita kun siittiöt kuolevat.

-Mies 29v + 2v-

Vierailija
28/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen etelässä lomalla ja täällä eräs todella superkuuma mies, joka saisi takuuvarmasti kenet vaan tosta altaan reunalta, on piirittänyt mua jo monta päivää. Olen tosi naisellinen ja minulla on tosi kauniit kasvot (+ erittäin rento ja hauska tyyppi), mutta kroppa ei kyllä ole täydellinen. Mietin vaan, että miksi juuri minä, kun paremmannäköistäkin olis tarjolla :)

Ap

Saattaa ehkä vaan pelata sun kanssa. Katsoa saako sut kaadettua lomasi aikana. M28 ja latino

Niin varmaan tekeekin. Mietin vaan, että miksi? :)

Koska paremman näköiset naiset on tottuneet huomioon, eikä limaäijä kiinnosta niitä vaikka se sinun silmissäsi onkin täydellinen. Se piirittää sinua koska olet sopiva kohde pelailuun. Sinulta saa helpommin ihailua ja se hivelee egoa. Lisäksi sinulta varmaan saa helpommin muutakin.

Vierailija
29/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen etelässä lomalla ja täällä eräs todella superkuuma mies, joka saisi takuuvarmasti kenet vaan tosta altaan reunalta, on piirittänyt mua jo monta päivää. Olen tosi naisellinen ja minulla on tosi kauniit kasvot (+ erittäin rento ja hauska tyyppi), mutta kroppa ei kyllä ole täydellinen. Mietin vaan, että miksi juuri minä, kun paremmannäköistäkin olis tarjolla :)

Ap

Saattaa ehkä vaan pelata sun kanssa. Katsoa saako sut kaadettua lomasi aikana. M28 ja latino

Sivusta ihmettelen, miksi ihmeessä kukaan tekisi näin, jos kauniimpienkin kanssa voi pelata ja katsoa saako niitä kaadettua.

Vierailija
30/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin lihavia mammoja. Ja mieluusti peppuun kans.

Vierailija
31/44 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sivusta ihmettelen, miksi ihmeessä kukaan tekisi näin, jos kauniimpienkin kanssa voi pelata ja katsoa saako niitä kaadettua.

Kaunein ei välttämättä ole miellyttävin tai kiihottavin

Vierailija
32/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, antauduitko Ap?

Vierailija
33/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ottasin vaan yhden naisen joka toki sais olla kaunis ja pysyttelisin hänen kanssaan.

Vierailija
34/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen superkuuma ja panen kaikkia miehiä jotka mua haluaa :)

Vierailija
35/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryhtyisin jonkun rikkaan tädin lompakkoloiseksi ja edustusaviomieheksi. Sen pitäisi olla kosmopoliitti täti, jonka mukana pääsisin näkemään maailmaa. Pihi ei saisi olla tai etsin uuden puuman. Salaa osallistuisin kaikenlaisiin orgioihin.

Kauniita naisia saan jo nyt.

Vierailija
36/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen superkuuma ja panen kaikkia miehiä jotka mua haluaa :)

Tekis mieli sanoa että haluan, mutta en oikeasti edes halua kun kuiteskin sulla jotain sp-tauteja ja muutenkin oksettaa horot.

Vierailija
37/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin niitä, jotka kokisin haluttavimmiksi, aivan kuten tähänkin asti:) Ne eivät suinkaan ole aina kaikkein kauneimpia

Nimenomaan. Joku voi olla kauniimpi, mutta ei kiinnostavampi. Sitä on vaikea selittää mikä sen kiinnostuksen selittää. Oon huomannu, että oma huomioni kiinnittyy enemmän silmiin ja hymyyn tai käytökseen kuin kroppaan. Toki huomaan ohi kulkevan hyvän perseen, mutta ei se vielä tarkoita, että sen kantaja kiinnostaisi.

Vierailija
38/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisin varmaan samoin kuin nytkin, eli panen niitä joiden kanssa synkkaa ja halut samanlaisia. Tosin viimeiset kolme vuotta olen pannut vain yhden ja saman naisen kanssa enkä muita tarvitse.

Vierailija
39/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin enimmäkseen kauniita naisia, mutta joskus  myös vähemmän kauniitakin. Pitäähän sitä vertailukohtaa olla, jotta osaa sitten nauttia niistä hyvistäkin jutuista. Katson myös huonoja leffojakin toisinaan.

Erittäin hyvin ilmaistu.

Vierailija
40/44 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella.

Varmaan panisin itseäni miellyttävän näköisiä ja oloisia naisia, tai oikeastaan heistä vain sitä yhtä, joka olisi kaikkein halukkain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän