Mies: Jos olisit superkuuma, panisitko vain kaikkein kuumimpia naisia?
Jos saisit kenet tahansa, panisitko vain kaikkein kauneimpia naisia? :)
Kommentit (44)
Ällöttää AP:n sanavalinta "panisitko". Se antaa kuvan että mies on naisen päällä lähetyssaarnaajaä-asennossa.
Voisin melkein lyödä vetoa, AP, että jos olisit kysynyt naisilta vastaavaa, et olisi kysynyt että "nainen, jos olisit superkuuma, PANISITKO vain kuumia miehiä" vaan jotain tyyliin "menisitkö vaan kuumien miesten kanssa sänkyyn".
Tasa-arvon nimissä sinun pitää pystyä tuollaisessa tilanteessa luomaan kuva, että nainen ratsastaa miehen päällä, eli käyttää naisistakin panee-sanaa.
Taviksia voisi nauttia jälkiruokana ja tehdä niiden kanssa erikoisempia temppuja.
Panisin vain toisia superkuumia miehiä ja lällättelisin naisille että njäh njäh te ette saakaan mitään :)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään PANISI, eli tekisi töitä itse, vaan jos olisin superkuuma niin ne kuumat naiset saisivat luvan PANNA minua, eli ratsastaa päälläni.
T. Mies
Jos ei ratsasta = lahna? Mites suihinotto yms?
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kenet tahansa, panisitko vain kaikkein kauneimpia naisia? :)
Nyt ihan aikuisten oikeasti, eikö sinua hävetä kysellä tämmöisiä?
Miten säälittävää ja kurjaa pitää ihmisen elämä olla, kun ainoa ajanviete on tässä.
Ei minulla muuta.
Varmasti älykkäitä vastauksia en jää lukemaan.
Ei koska saisin hirveät palovammat penikseen...toisaalta kuumuus varmistaisi sen että ehkäisyä ei tarvita kun siittiöt kuolevat.
-Mies 29v + 2v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etelässä lomalla ja täällä eräs todella superkuuma mies, joka saisi takuuvarmasti kenet vaan tosta altaan reunalta, on piirittänyt mua jo monta päivää. Olen tosi naisellinen ja minulla on tosi kauniit kasvot (+ erittäin rento ja hauska tyyppi), mutta kroppa ei kyllä ole täydellinen. Mietin vaan, että miksi juuri minä, kun paremmannäköistäkin olis tarjolla :)
Ap
Saattaa ehkä vaan pelata sun kanssa. Katsoa saako sut kaadettua lomasi aikana. M28 ja latino
Niin varmaan tekeekin. Mietin vaan, että miksi? :)
Koska paremman näköiset naiset on tottuneet huomioon, eikä limaäijä kiinnosta niitä vaikka se sinun silmissäsi onkin täydellinen. Se piirittää sinua koska olet sopiva kohde pelailuun. Sinulta saa helpommin ihailua ja se hivelee egoa. Lisäksi sinulta varmaan saa helpommin muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etelässä lomalla ja täällä eräs todella superkuuma mies, joka saisi takuuvarmasti kenet vaan tosta altaan reunalta, on piirittänyt mua jo monta päivää. Olen tosi naisellinen ja minulla on tosi kauniit kasvot (+ erittäin rento ja hauska tyyppi), mutta kroppa ei kyllä ole täydellinen. Mietin vaan, että miksi juuri minä, kun paremmannäköistäkin olis tarjolla :)
Ap
Saattaa ehkä vaan pelata sun kanssa. Katsoa saako sut kaadettua lomasi aikana. M28 ja latino
Sivusta ihmettelen, miksi ihmeessä kukaan tekisi näin, jos kauniimpienkin kanssa voi pelata ja katsoa saako niitä kaadettua.
Panisin lihavia mammoja. Ja mieluusti peppuun kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSaattaa ehkä vaan pelata sun kanssa. Katsoa saako sut kaadettua lomasi aikana. M28 ja latino
Sivusta ihmettelen, miksi ihmeessä kukaan tekisi näin, jos kauniimpienkin kanssa voi pelata ja katsoa saako niitä kaadettua.
Kaunein ei välttämättä ole miellyttävin tai kiihottavin
En. Ottasin vaan yhden naisen joka toki sais olla kaunis ja pysyttelisin hänen kanssaan.
Olen superkuuma ja panen kaikkia miehiä jotka mua haluaa :)
Mä ryhtyisin jonkun rikkaan tädin lompakkoloiseksi ja edustusaviomieheksi. Sen pitäisi olla kosmopoliitti täti, jonka mukana pääsisin näkemään maailmaa. Pihi ei saisi olla tai etsin uuden puuman. Salaa osallistuisin kaikenlaisiin orgioihin.
Kauniita naisia saan jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen superkuuma ja panen kaikkia miehiä jotka mua haluaa :)
Tekis mieli sanoa että haluan, mutta en oikeasti edes halua kun kuiteskin sulla jotain sp-tauteja ja muutenkin oksettaa horot.
Vierailija kirjoitti:
Panisin niitä, jotka kokisin haluttavimmiksi, aivan kuten tähänkin asti:) Ne eivät suinkaan ole aina kaikkein kauneimpia
Nimenomaan. Joku voi olla kauniimpi, mutta ei kiinnostavampi. Sitä on vaikea selittää mikä sen kiinnostuksen selittää. Oon huomannu, että oma huomioni kiinnittyy enemmän silmiin ja hymyyn tai käytökseen kuin kroppaan. Toki huomaan ohi kulkevan hyvän perseen, mutta ei se vielä tarkoita, että sen kantaja kiinnostaisi.
Toimisin varmaan samoin kuin nytkin, eli panen niitä joiden kanssa synkkaa ja halut samanlaisia. Tosin viimeiset kolme vuotta olen pannut vain yhden ja saman naisen kanssa enkä muita tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Panisin enimmäkseen kauniita naisia, mutta joskus myös vähemmän kauniitakin. Pitäähän sitä vertailukohtaa olla, jotta osaa sitten nauttia niistä hyvistäkin jutuista. Katson myös huonoja leffojakin toisinaan.
Erittäin hyvin ilmaistu.
Vaikea kuvitella.
Varmaan panisin itseäni miellyttävän näköisiä ja oloisia naisia, tai oikeastaan heistä vain sitä yhtä, joka olisi kaikkein halukkain.
Meinaakko antaa sille?