Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 vuotta stressiä

Vierailija
22.05.2024 |

Kymmenen vuotta stressiä. Olen tällä palstalla tavannut miehen, joka on ohjaillut elämääni. Minulle on tullut univaikeuksia jne. painon nousua. 

Nyt aloitin uuden harrastuksen ilman hänen ohjeilujaan, ja nukun hyvin aina tämän harrastuksen jälkeen. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?  😳  ?

Vierailija
2/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tajusin sen juuri. Eilen taas olin treffeillä jonkun hänen tutun tuttunsa kanssa. Pelkään kameroita ja salakuvaamista. Ahdistun tietoisesti ja tietämättä. Nukahdin taas viime yönä kello 1.30. 

Tämä ihminen kontrollinhaluineen aiheuttaa minulle stressiä. Lihon myös stressaantuneena. Vaikka hän inhoaa lihavia. Juuri hänessä on itseasiassa syy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poissa itsestäni. Olen miettinyt mitä hän haluaisi minun olevan. Ja mikä karkoittaisi hänet. Miksi hän on takertunut elämääni? 

En ole hänen mielestään hänen tasoisensa. Hän on mielestääm korkeamman tasoinen. Miksi hän sitten haluaa hallita elämääni? Menen kauemmas hänen ideaalistaan näin. 

Vierailija
4/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tee minulle hyvää. Elämänvoimaani on vuotanut pois. Pärjään ihan itsekkin. 

Hän tarkoittaa hyvää, mutta tuottaa huonoa minulle. 

Vierailija
5/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin tekstit hän lukee ja tietää, että kirjoitin ne. Kaikki on hakkeroitu. 

Vierailija
6/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, mutta hän palkkaa erinnäisiä ihmisiä vakoilemaan muita. Minuakin. Aina uusia. 

Jotenkin puistattavaa. 

Viimeisin seksisuhteeni oli hänen masinoimansa. Exälleni hän palkkasi maksullisen, koska halusi tietää, minkälainen exäni on sängyssä. 

Vierailija
7/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri vois auttaa sua. 

Vierailija
8/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suuri salaliitto. Olen kadottanut kyvyn nukkua tämän takia. 

Vierailija
9/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri vois auttaa sua. 

Ei voi, tähän asiaan. Jo kerran olen sairastunut psykoosiin tämän takia. 20 vuotta sitten. 

Vierailija
10/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hiukan sairasta palkata joku treffailemaan, jotta saa tietää, minkälainen toinen on sängyssä? 

Miksi? 

Vierailija
11/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole hiukan sairasta palkata joku treffailemaan, jotta saa tietää, minkälainen toinen on sängyssä? 

Miksi? 

Minkälainen ihminen tekee noin? Haluaa siis tietää kaiken toisista ihmisistä? Miksi? Jos kuitenkaan koskaan ei tutustu? Kaikki se työ ja vaiva. 

Vierailija
12/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän ampuu itseään nilkkaan kaiken tämän keskellä. Eläisi omaa elämäänsä ja antaisi muiden elää myös. 

Vierailija
13/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenhuipuksi hän on narsismissaan täysin väärässä. Hän ei tiedä kuka olen ja mihin kykenen. 

Minä muutun, jopa nopeammin kuin hän. Tänään olen eri versio itsestäni kuin viime vuotinen. 

Vierailija
14/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on melkos hyvä skitsopäiväkirjaelokuvan käsiksen alku.

🤔

Vai pelkkää kaurismäkeläistyyppistä harhaa? 

💊💉

Vierailija
15/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totisinta totta.