Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että lasten kanssa puistossa oleville miehille flirttaillaan?

Vierailija
03.08.2016 |

Mies oli siskonsa lapsen kanssa puistossa ja naureskeli kotona, että joku nainen oli flirttaillut.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää se ainakin on.

Vierailija
2/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kiinnostunut. Aika kiva. Oliko mies varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta silloin kun vielä liikuin lapsen kanssa puistoissa, ainoastaan miehet tulivat juttelemaan minulle. Jotain ulkonäössäni oli sellaista, että naiset joko lähtivät puistosta pois (varsinkin jos olivat puolisonsa kanssa siellä) tai sitten mulkoilivat minua vihaisesti.

Vierailija
4/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kiinnostunut. Aika kiva. Oliko mies varattu?

Kyllä mies on varattu. Meilä ei ole omia lapsia, joten nämä leikkipuistojen sosiaaliset kuviot eivät ole kovin tuttuja. Mietin, onko se normaalia että puistossa olevalle miehelle tehdään itseään tykö jne.

Vierailija
5/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on jokseenkin tuttua, jos on lainalapsi mukana.

Vierailija
6/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa on aina muuten aikuisilla sen verran tylsää, että en ihmettelis jos rohkeimmat flirttailisikin aikansa kuluksi.

Vierailija
7/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei mulle ole sattunut mitään flirttailuja vaikka olen ollut puistoissa lasteni kanssa. Voisiko olla että miehesi sekoittaa tavallisen vanhempien välisen jutustelun ja flirttailun?

Vierailija
8/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo epätoivoset YH-mammat vaan yrittävät saada lapsilleen huolehtivan isän kun edellinen mies lähtenyt lätkimään.

Vierailija
9/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta silloin kun vielä liikuin lapsen kanssa puistoissa, ainoastaan miehet tulivat juttelemaan minulle. Jotain ulkonäössäni oli sellaista, että naiset joko lähtivät puistosta pois (varsinkin jos olivat puolisonsa kanssa siellä) tai sitten mulkoilivat minua vihaisesti.

No ohhoh. Olipas sulla valtaa. Koko puisto tyhjeni naisista, kun tulit paikalle? Vaikka olisit miten kaunis ja seksikäs niin en usko että äidit puistoissa kauheasti ehtivät kadehtia sinua. Niillä on muuta ajateltavaa.

Vierailija
10/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mahdollista, kosva AV:n mukaan kiltit ja lapsirakkaat miehet ei kelpaa.

Vierailija
11/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei mulle ole sattunut mitään flirttailuja vaikka olen ollut puistoissa lasteni kanssa. Voisiko olla että miehesi sekoittaa tavallisen vanhempien välisen jutustelun ja flirttailun?

Niinpä. Puistoissa ihmiset on toisilleen yleensä kivempia kuin muutoin. Onhan se kiva, jos lapset saisivat leikkiseuraa siellä. Tai vaikka eivät saisikaan, niin näkevät hyvän mallin miten ihmisten kanssa ollaan. Vieraillekin ollaan ystävällisiä.

Vierailija
12/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet vaan niin ruma ettei naisia kiinnosta.

Vierailija
13/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan aikaa sitten oman perheen kanssa puistossa ja siellä oli lapsensa kanssa nainen, joka unohti että miehelläni oli vaimo peräti mukana puistossa. Oli silmät loistaen ukkoni perässä. Se oli jo jokseenkin noloa. Että joo, onhan noita parantumattomia pörhistelijöitä missä vaan, tuurilla myös puistossa.

Vierailija
14/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, olen ruma. Mutta vaimoni on kaunis. Säkin voit mennä naimisiin sitten kun olet täysi-ikäinen, tai jopa aikaisemmin pressan erityisluvalla!

Vierailija
15/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kauan aikaa sitten oman perheen kanssa puistossa ja siellä oli lapsensa kanssa nainen, joka unohti että miehelläni oli vaimo peräti mukana puistossa. Oli silmät loistaen ukkoni perässä. Se oli jo jokseenkin noloa. Että joo, onhan noita parantumattomia pörhistelijöitä missä vaan, tuurilla myös puistossa.

No olihan se varmaan ukollesi varsin imartelevaa. Ja sulle myös mutkan kautta :) Veikkaan, että loppujen lopuksi teki hyvää teidän keskinäiselle kipinälle?

Vierailija
16/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, olen ruma. Mutta vaimoni on kaunis. Säkin voit mennä naimisiin sitten kun olet täysi-ikäinen, tai jopa aikaisemmin pressan erityisluvalla!

Voi ei, loukkasin tunteitasi. *virtuaalinen hali*

Vierailija
17/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muualla tuossa elämänvaiheessa voisi tasokkaimpia miehiä tavata? Töissä, ruokakaupassa ja puistossa. Siinäpä se taitaa ollakin. Ja jos on vauvan kanssa kotona niin tuo työpaikkakin jää pois.

Vierailija
18/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan se varmaan ukollesi varsin imartelevaa. Ja sulle myös mutkan kautta :) Veikkaan, että loppujen lopuksi teki hyvää teidän keskinäiselle kipinälle?

Ainoastaan kävi sääliksi sitä yhtä reppanaa tätiä.

Vierailija
19/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muualla tuossa elämänvaiheessa voisi tasokkaimpia miehiä tavata? Töissä, ruokakaupassa ja puistossa. Siinäpä se taitaa ollakin. Ja jos on vauvan kanssa kotona niin tuo työpaikkakin jää pois.

Jos tasokkuus = toisen kanssa vakavassa parisuhteessa. Terminsä kullakin mutta jotkuthan tykkää draamasta ja etäältä haaveilusta.

Vierailija
20/32 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puistossa mitään tapahtunut. Mies vain kokeili onneaan jos saisi sinulle kilpailuvietin päälle ja tarjoilisit hänelle villiä seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi