Onko normaalia, että lasten kanssa puistossa oleville miehille flirttaillaan?
Mies oli siskonsa lapsen kanssa puistossa ja naureskeli kotona, että joku nainen oli flirttaillut.
Kommentit (32)
Aikoinaan apteekin myyjä alkoi flirttailla miehelleni, vaikka seisoin vieressä. Minua se lähinnä huvitti ja totesin miehellenni, että kiva kun sulla olisi edelleen vientiä
Kivaahan pieni flirtti on joskus, mutta flirttailijan ehkä kannattaisi katsoa, milloin sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siskonsa lapsen kanssa puistossa ja naureskeli kotona, että joku nainen oli flirttaillut.
Höpö höpö.
Miehet nyt vaan näkee flirttailua siellä missä sitä ei ole.
Näin myös tutkimusten mukaan. Miehet tulkitsevat ystävällisen käytöksen ja hymyn flirtiksi.
Lasten kanssa puistossa olevat miehet kyllä saavat katseita naisilta. Naiset voivat jopa hymyillä heille, jutellakin. Mutta ei se flirttiä ole vaikka mies ehkä niin toivoo/luulee :D
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla tuossa elämänvaiheessa voisi tasokkaimpia miehiä tavata? Töissä, ruokakaupassa ja puistossa. Siinäpä se taitaa ollakin. Ja jos on vauvan kanssa kotona niin tuo työpaikkakin jää pois.
Miksi sinun pitäisi tavata uusi mies kun sinulla on vauva? Eikö se lapsen isä riitäkään?
Puistossa käyvät kaikki. Se on varmaan ainoa paikka jossa esimerkiksi teiniäiti voi päästä kontaktiin akateemisen komean miehen kanssa. Ajattele jos olisit viettänyt viime vuodet liekkipaitaseurassa ja yhtäkkiä puistossa kanssasi tulisi juttelemaan joku karismaattinen kauppatieteilijä tai opettaja tai jotain. Ei kiroilua. Ei tupakkaa. Ei tatuointeja. Ei naisten tai ulkomaalaisten haukkumista. Puhuisi arvostavasti. Olisi kohteliaan kiinnostunut. Kohtelisi lastaankin niin luontevasti.
Noniin, tässä onkin hyvä porkkana millä saan miehen lähtemään lasten kanssa puistoon. Sanon, että sulle voidaan flirttailla siellä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei mulle ole sattunut mitään flirttailuja vaikka olen ollut puistoissa lasteni kanssa. Voisiko olla että miehesi sekoittaa tavallisen vanhempien välisen jutustelun ja flirttailun?
Ehkä olet vaan niin ruma ettei naisia kiinnosta.
Olet oikeassa, olen ruma. Mutta vaimoni on kaunis. Säkin voit mennä naimisiin sitten kun olet täysi-ikäinen, tai jopa aikaisemmin pressan erityisluvalla!
Voi ei, loukkasin tunteitasi. *virtuaalinen hali*
Ei onnaa, ei mulla ole tunteita. Jokos ne koulut muuten alkaa taas ensi viikolla?
Ei ole. Minulle ei ole kukaan nainen koskaan missään flirttaillut. Mutta seurassani olleelle lapselle / lapsille naiset ovat hymyilleet. Ehkä mies erehtyi kohteesta.
Tottakai!
Flirttailen monesti, vaikka avioliitossa olenkin. Kyllä siellä isillä päät aina vähän kääntyy suuntaan jos toiseenkin.. etenkin näin kesällä :) Talvella toppakerrokset on tietty hieman maisemien tiellä...
Ei se mitään sen suurempaa tarkoita. Puistossa on pitemmän päälle tylsää ja pieni flirtti piristää pikkulasten vanhempaakin. ;)
On mun mielestä aika tavallista, että puistossa vähän flirttaillaan :D Mun mielestä se on tosi kiva. Helpommin saan omankin miehen puistoilemaan lasten kanssa kun saa muilta äideiltä kehuja. Eihän se mitään vakavaa ole. Pieni flirtti on piristävää.
Minä en ikinä saa muuten mitään huomiota naisilta ellei ole lapsi mukana, pillua en saa siltikään ikinä, en edes avokilta.
Luulenpa, että miehesi on nyt hieman pihalla flirtin ja normaalin katsomisen/keskustelun eroista. Minun on helppo jutella ihan kenen kanssa vain ja jutellessani katson luonnollisesti silmiin, saatanpa nauraa ja hymyilläkin, mutta harvoin silloin flirttailen. Ehkä miehesi luulisi tällaista ihan normaalia kanssakäymistä flirtiksi tai ainakin sinun haluaa niin luulevan?