Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset aina sanoo ettei ole mitään syytä tyytyä tavismieheen, ymmärrättekö mitä sana "tyytyminen" tarkoittaa?

Vierailija
25.02.2024 |

Ei se mitään tyytymistä ole, jos valitsee samantasoisen miehen. Eli keskivertonainen eli 5, pariutuu keskivertomiehen eli 5 kanssa. Kumpikaan ei ole tyytynyt toiseen, vaan tiedostanut parinmuodostuksen realiteetit.

Se taas on tyytymistä, jos 8-9 tason mies jyystää kerran pari 5-tason naista huvikseen. Mies tyytyy hetkellisesti alempiarvoiseen naiseen, ja nainen taas tyytyy ottamaan tyytymisen kohteena olevan roolia.

Samaten naiset väittävät täysin epäloogisesti etteivät halua tyytyä mihin tahansa mieheen.

Ette siis ymmärrä mitä tyytyminen tarkoittaa. Tyytymistä tapahtuu vain silloin kuin tasot eivät kohtaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa heidän jäädä yksin tai tyytyä panoihin. Turha siitä on valittaa.

Vierailija
2/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo naiset aina tekee yhtä ja sanoo toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi määrittää uudelleen mitä tyytyminen tarkoittaa. Se on tyytyväisyyden vastakohta.

Vierailija
4/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi määrittää uudelleen mitä tyytyminen tarkoittaa. Se on tyytyväisyyden vastakohta.

No ei ole :D

Vierailija
5/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tyydy luuseriin, juoppoo, tyhmään enkä persun. Ennen olen yksin. 

Vierailija
6/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen että tuo on tasosi.

Vierailija
7/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei sano noin.

Vierailija
8/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen joka on itse luuseri, juoppo, tyhmä tai persu ei tyydy mihinkään, jos ottaa samanlaisen miehen rinnalle. Tässä se aloituksen pointti.

ps. tuo ei ole 5-tasoa mitä kuvailit, vaan 0-tasoa, etenkin jos mies on myös lihava.

Vierailija
9/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasohullu poistoon.

Vierailija
10/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tyydy ihmiseen, johon en ole rakastunut.

Vierailija
11/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä ollutkin se dibloomi-insinööri?

Vierailija
12/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä muuten on oma tasosi, ap? Oletko se 5 vai kuitenkin 8? Millaiseen naiseen olisit valmis tyytymään, noin pysyvämmin? Miten kohtelet niitä naisia, johon tyydyt?

Itse haen parisuhteeseen miestä, jota haluan, kunnioitan ja pidän arvossa, jopa ehkä rakastan, ja odotan vastavuoroisuutta.

Vierailija
13/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuo on. Jokainen määrittelee itse tasonsa ja sillä selvä. Jokainen saa mitä saa joten kellään ei pitäisi olla mitään valittamista.

Vierailija
14/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä muuten on oma tasosi, ap? Oletko se 5 vai kuitenkin 8? Millaiseen naiseen olisit valmis tyytymään, noin pysyvämmin? Miten kohtelet niitä naisia, johon tyydyt?

Itse haen parisuhteeseen miestä, jota haluan, kunnioitan ja pidän arvossa, jopa ehkä rakastan, ja odotan vastavuoroisuutta.

Ennen sitä sun on deittiäpissä tehtävä valinta ulkonäön ja profiilitekstin mukaan, tasot perustuvat pitkälti ulkonäköön.

Vierailija
15/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen joka on itse luuseri, juoppo, tyhmä tai persu ei tyydy mihinkään, jos ottaa samanlaisen miehen rinnalle. Tässä se aloituksen pointti.

ps. tuo ei ole 5-tasoa mitä kuvailit, vaan 0-tasoa, etenkin jos mies on myös lihava.

Paitsi että tilanne naiselle on se, että hänen on alkoholistiluuserinakin silti parempi olla yksin, kuin ottaa toinen samanlainen mies rinnalleen. Oletus maailmassa kun on että tuollainen mies jossain välissä kumminkin juo tai pelaa naisenkin rahat tai on väkivaltainen kännissä.

Vierailija
16/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tasojankkaaja :)

Taasko uusi tasojankutus ketju?

Vierailija
17/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi tasojankkaaja :)

Taasko uusi tasojankutus ketju?

Olen persu ja kyselen, josko jollekin minä tuki pelle kelpaisi. Niiih. 

Vierailija
18/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tänään antanut tic oireilleen täyden vallan. 

Vierailija
19/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella incelit luulee olevansa maailman tasokkaimpia miehiä. Kiinnostaa mistä tällainen ylivertaisuussyndrooma kumpua. Miten läski työtön incel kuvittelee olevansa samaa tasoa jonkun rokkitähden kanssa. 

Vierailija
20/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelien tasoluokituksista puuttuu kokonaan sellaiset asiat kuin mukava luonne ja vuorovaikutustaidot. Nämä ovat ainakin itselläni ihan kärkipäässä kumppania etsiessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän