Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä menee lujaa, päsi kokoaikatöihin ja uusi nainen

Vierailija
18.05.2026 |

Mua ei kukaan huoli ja oon työkyvytön

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä. Sullekin kuuluisi riittävä raha ja hyvät asiat. Myöhemmin ei enää välitä, mitä exät tekee, kun aikaa kuluu tarpeeksi. Some on teatteria.

Vierailija
2/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö siis töissäkäyvillä jotenkin lujaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lomautettuna pelifirmasta josta osa omistus. Vuosilymmeniä oltiin köyhiä ja ei rahaa ja ilmeisesti nyt firmalla ruvennut menemän hyvin meidän eron jälkeen ja naiset kiinnostuneet. Mä jouduin osittain meidän suhteen takia eläkkeelle. Oon köyhä ja yksinäinen, ei ystäviä. Ex oli mun koko sosiaalinen piirini. Itse hän piti netin kautta virtuaalisesti yhteyttä kavereihinsa

Ap

Vierailija
4/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Sinä vaan vellot paskoissas

Vierailija
5/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti uhriudut ja syyllistät

Vierailija
6/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some kiinni pysyvästi. Ulkoilua useamman kerran viikossa, mieluiten hikoilua aiheuttavaa liikuntaa. Uni ja ruokavalio kuntoon. Nosta itsesi suosta ja lopeta vellominen.

Vierailija
7/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli lomautettuna pelifirmasta josta osa omistus. Vuosilymmeniä oltiin köyhiä ja ei rahaa ja ilmeisesti nyt firmalla ruvennut menemän hyvin meidän eron jälkeen ja naiset kiinnostuneet. Mä jouduin osittain meidän suhteen takia eläkkeelle. Oon köyhä ja yksinäinen, ei ystäviä. Ex oli mun koko sosiaalinen piirini. Itse hän piti netin kautta virtuaalisesti yhteyttä kavereihinsa

Ap

Ja mitä siis teit itse näinä vuosina parantaaksesi omaa taloudellista tilannettasi?

Vierailija
8/8 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja mitä siis teit itse näinä vuosina parantaaksesi omaa taloudellista tilannettasi?

Kävin töissä rankassa duunissa 15v. Vaihdoin työpaikkoja asumiskunnan mukaan.  Mies oli samassa työpaikassa koko ajan. Niin ystäviä sieltä. Lopulta mulle tuli paha ahdistus ja masennus ja mut irtisanottiin. Mä olen aina pyrkinyt eteenpäin. Mutta huonoa tuuria, tai kait tää on sitten itse aiheutettua

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän