Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ilkeätte tehdä lapsia, jos ette ole naimisissa?

Vierailija
01.03.2006 |

Minä en ainakaan olisi kehdannut, ihan olisi tuntunut, että vahinkolaukaus olisi tullut, kun ei ole miestäkään.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sitä jokainen järkevä ihminen naimisiin menee, jos on lapsia tulossa.

Mä en ymmärrä yhtään näitä perheitä joissa jäsenillä eri sukunimet. Sääliksi käy sellasen perheen lapsia.

Vierailija
22/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku luulee et on 10 vuoden yhteiselon jälkeen vahinkolaukaus tai ei nää et mulla se mies on vaikka papin aamenta ei oltu sanottu nii tyhmä pitää olla.

Äly, hoi! Älä jätä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ymmärrä yhtään näitä perheitä joissa jäsenillä eri sukunimet. Sääliksi käy sellasen perheen lapsia.

Vierailija
24/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sun sääliks niitäki perheitä ja lapsia, joissa perheen äiti on halunnu pitää oman tyttönimensä, vaikka ovat miehen kanssa menneet naimisiin? Perheenjäsenillä on tuossakin tapauksessa eri sukunimet ja pappi on aamenensa sanonut!

Vierailija
25/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon vakaasti että ensin mennään kihloihin, sitten naimisiin ja sitten hankitaan lapsi.

Tehkää mitä haluatte, mutta miksi minun ajatus kanta on väärä ja teidän oikea. Olen sitä mieltä että jos aikoo olla suhteessa pitenpään niin voi mennä naimisiin, eikä leikkiä vaan kotia.

Ette voi uskoa että joku ajattelee näin? En ole ainoa ja monet sukupolvet minua ennen ajattelivat samalla tavalla.

Eikä tämä ole mikään provo, enkä muuten ole ap, uskon vaan vakaasti näin.

Vierailija
26/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän se ole niinku sun OMA mies, kun ette oo avioliitossa.

Kun pappi sanoo aamenen, sitten vasta siitä tulee sun ihan IKIOMA ja saat tehdä sillä mitä haluat.

Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä.

Vierailija
27/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leikitään nyt, että joku ihan oikeasti on noilla ap:n linjoilla. No kertokaapas nyt AP ja muut AP:n linjoilla olevat, missä Kainuun korvessa, suljetussa pullossa olette kasvaneet ? Ja mitenkäs koulutus ? Jäikö peruskoulu kesken ?

Vierailija
28/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat moraalit, eikä se koulutuksesta ole kiinni.

Kyllä maailmasta löytyy vielä paljon enemmän ihmisi

Vierailija
29/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella millainen tossukka siellä nurkissasi asustaa...No, eipähän ainakaan tarvitse pelätä, että joku muu nainen nappaisi.

" Eihän se ole niinku sun OMA mies, kun ette oo avioliitossa.

Kun pappi sanoo aamenen, sitten vasta siitä tulee sun ihan IKIOMA ja saat tehdä sillä mitä haluat."

30/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa heti lestat mieleen... Enemmän tiedän niitä pareja jotka ovat avioliitossa ja ovat pettäneet kuin avoliitossa olevia pettureita..Ei se perkeleen papin aamen haluja mihinkään vie!! Kyllä vihloo taas otsalohkoa, kun ajattelen ihmistä joka edes miettii moisia!! Parempi jättää asia sikseen.. Ja samalta se nainti tuntuu on sormessa yks tai kaks sormusta..

Vierailija
31/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis maailmasta löytyy paljon enemmän ihmisiä jotka uskovat avioliittoon kuin avoliittoon.

Ja muka vaan maalaiset ja kouluttomat uskovat näin. Typeryyttä edes sanoa noin.

Vierailija
32/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapeakatseista, ennakkoluuloista ja suvaitsematonta maailmankatsomustanne moraaliin !

Vierailija
33/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ainakaan olisi kehdannut, ihan olisi tuntunut, että vahinkolaukaus olisi tullut, kun ei ole miestäkään.

Vierailija
34/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. avioliiton puolustaja

Vierailija
35/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Kyllä joku vaan voi olla naivi. Missä nämä AP:n äänenkannattajat oikeasti lymyää? Minulla on mielestäni varsin laaja elämäsnpiiri, johon kuuluu monenlaisia ihmisiä hyvin erilaisilla mielipiteillä, mutta ei kukaan sentään ole avoliitossa lapsia saaneita tuominnut moraalittomiksi.

Vierailija
36/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelijoita riittää aina.

Toivottavasti itsellesi tulee joskus ero ja tippuu nuo naiivit ruusunpunaiset lasisi pois. Häpeähän se olisi olla eronnut yh, vai?

Vierailija
37/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kunniallisempaa olisi tietenkin olla leski. En tiedä mistä nämä ajatukset ovat päähäni pinttyneet. Hyväksyn nämä asiat muiden kohdalla mutta en omallani.

Vierailija:

Jeesustelijoita riittää aina.

Toivottavasti itsellesi tulee joskus ero ja tippuu nuo naiivit ruusunpunaiset lasisi pois. Häpeähän se olisi olla eronnut yh, vai?

Vierailija
38/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka meni kesken, mutta onneksi tulin heti raskaaksi uudestaan. Toinen lapsistamme oli vahinko ja nyt tämä kolmas on taas " tehty" .Ei ole tämän 7 vuoden aikana kukaan muu epäillyt kuka lasten isä on paitsi kastepappi :D

Vierailija
39/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siita, että jos on pitemmässä suhteessa ja haluaa lapsia, niin pitää mennä naimisiin.

Kannustan avioliittoa, mutta ei se sitä tarkoita että pitää olla neitsyt naimisiin mennessä.

Kuinkahan moni näistä avioliiton vastustajista, menisi heti naimisiin jos joku kosisi?

Vierailija
40/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi