Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ilkeätte tehdä lapsia, jos ette ole naimisissa?

Vierailija
01.03.2006 |

Minä en ainakaan olisi kehdannut, ihan olisi tuntunut, että vahinkolaukaus olisi tullut, kun ei ole miestäkään.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka 8 vuoden yhdessä olon jälkeen. Ja kumpikin ihan harkittuja. Ja ihan sama vaikka muut luulisivat, että vahinkoja. En ole avioitumista vastaan ja nykyään olenkin naimisissa, mutta tuo kyllä kuulostaa melko lapselliselta yleistämiseltä!

Vierailija
2/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myönti ja silti heitä rakastaa. Ei se vahinkoraskaus ole välttämättä yhtään sen huonompi kuin harkittu. Miksi siis nolostua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole vakaalla pohjalla ilman avioliiton tuomaa turvaa!

Voiko kukaan siis olla täysin varma lapsensa isästä jos on esim. avoliiton aikana pamahtanut paksuksi. Kuitenkin uskollisia puolisoita löytyy vain ja ainoastaa avioliitossa elävistä, muut lähes poikkeuksetta pettävät toisiaan.

Tätä menoa tää maa hukkuu kaikenmaailman isättömiin äpäröihin ja lehtolapsiin! Miettikää siis ennen kun niitä lapsia teette!

;)

Vierailija
4/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ainakaan olisi kehdannut, ihan olisi tuntunut, että vahinkolaukaus olisi tullut, kun ei ole miestäkään.

Vierailija
5/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten yksi tapahtuma, vihkiminen, parisuhdetta muuttaa?

Vierailija
6/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ja muut komppaavat ette oo tosissanne. Mitä pyhittää joku ikivanha traditio, johon ei mee mitään muuta kuin rahat ja hermot?

Vierailija
7/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei nolota. Pitäisikö?

Yhdessä olimme kuitenkin ajatelleet loppuelämämme viettää, vaikka emme naimisissa tai kihloissa olleetkaan. Lapsiakin oli aikomus tehdä joskus, esikoinen sattui tulemaan vaan pari vuotta etuajassa, mutta mitä siitä? Elämämme onnellisin vahinko.

Vierailija
8/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todellinen vahinko, yhden (kahden) yön jutun tulos. Isä ei tiedä tänä päivänäkään. Hetkeäkään en miettinyt, synnytänkö tyttäreni, ja mitä mahtaa muu väki ajatella, enkä varsinkaan, että ilkeänkö!

Nyt tytöllä on seuraa ja itse olen naimisissa. Lapset tehtiin kuitenkin ennen valoja.

Vierailija
9/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Parisuhde ei ole vakaalla pohjalla ilman avioliiton tuomaa turvaa!

Voiko kukaan siis olla täysin varma lapsensa isästä jos on esim. avoliiton aikana pamahtanut paksuksi. Kuitenkin uskollisia puolisoita löytyy vain ja ainoastaa avioliitossa elävistä, muut lähes poikkeuksetta pettävät toisiaan.

Tätä menoa tää maa hukkuu kaikenmaailman isättömiin äpäröihin ja lehtolapsiin! Miettikää siis ennen kun niitä lapsia teette!

;)

Vierailija
10/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä luulin että mulla on mies vaikka asun avoliitossa, mutta täytyy mennä siis naimisiin että mulla on OIKEASTI mies:))

Vierailija
11/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole niinku sun OMA mies, kun ette oo avioliitossa.

Kun pappi sanoo aamenen, sitten vasta siitä tulee sun ihan IKIOMA ja saat tehdä sillä mitä haluat.

Vierailija
12/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku voi saada nyky maailmassa lapsen VAHINGOSSA.

Ettekö ole kuulleet ehkäisystä? Huolimattomuutta se on, ei vahinko.

Vierailija
13/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mitä haluan, niin myötä- kuin vastamäessä:) äkkiä vihille, kaikki nytmarsmars:)

Vierailija
14/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä lapsi tulee vahingossa, jos ehkäisystä huolimatta lapsi saa alkunsa. Miten ihmeessä se voisi olla huolimattomuutta jos ehkäisy pettää? Maailman sivu ovat ihmiset saaneet vahinkovauvoja, myöskin 2000-luvulla :)

11

Vierailija
16/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä on taas yksinkertaista porukkaa.

Vierailija
17/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on perheen peruskivi. Vai oletteko suhteessa ja hankitte lapsia vaan sillä perusteella että katsotaan kuinka kauan tämä kestää?

Vierailija
18/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä laittaa ihmiset luulemaan että papin aamenen jälkeen pysytään ikuisesti yhdessä? Se päätös tehdään kuule jossain ihan muualla kuin kirkossa.

Vierailija
19/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Avioliitto on perheen peruskivi. Vai oletteko suhteessa ja hankitte lapsia vaan sillä perusteella että katsotaan kuinka kauan tämä kestää?

Että jos vahinko käy, niin miksi emme mene naimisiin? Miksi menisimme? Minusta on julmetun ekopyhää rynnätä kihloihin heti kun raskaus yllättää, tai kiireellä naimisiin.

Tuota " oletteko suhteessa ja hankitte lapsia vaan sillä perusteella että katsotaan kuinka kauan tämä kestää?" , en ymmärrä alkuunkaan. Mitä hemmetiä tuo tarkoittaa?

11

Vierailija
20/53 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska ollaan niin suunnattoman häpeämättömiä ja syntisiä ja muutenkin älyttömän kivoja ihmisiä!!! Ja oikeasti tehtiin lapsi, ei ollu mitenkään vahinko, vuosikausia yritettiin!!! Ei oo meillä häpyä, ei...=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi