Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon raitapaitaan pukeutujat: luuletteko olevanne muodikkaita/ hyvinpukeutuneita??

Vierailija
17.01.2006 |

Sehän on mitä karmaisevin kuosi, joka sopii ainoastaan pyyhkeisiin ja lakanoihin! Vaakaraita lisäksi leventää, mitä monikaan ylipainoinen ei ole tullut ajatelleeksi.

V*ttu, että huvitta yks eukko töissä, joka aina suureen ääneen arvostelee mitä kauneimpia naisia lehdissä/ teeveessä (itse on ylipainoinen ja lyhyt tappi). Hän on mitä ilmeisimmin suuri Marimekko- fani, ja pukee perheensä päästä jalkoihin raitakuosiin. Meinasin revetä kun hänen miehellään oli yksi päivä palaverissa turkoosi tasaraita- paita tungettuna ruskeiden lahkeista lyhyiden housujen kaulukseen...

Käyttäkää mieluummin vaikka yöpaitana...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kirkkaista väreistä. Ja mulla on muutakin värikästä kuin maripaidat. Saan niistä sitäpaitsi ilahtuneita kehuja ihmisiltä (värikkäistä vaatteista).

Mua aina jotenkin säälittää nuo ihmiset, jotka pukeutuvat vain beessiin, valkoiseen, harmaaseen ja mustaan. Miten ikävä fiilis täytyykään olla, kun ei näe värin väriä missään ja vuodenaikakin on mikä on.

Vierailija
2/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Marimekon paitoja, koska ne ovat rentoja ja mukavia. Tulee parempi olo liikakilojenkin kanssa, kun on mukavaa vaatetta päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, kovin tyylikkäitä! Heh.

Vierailija
4/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen käyttänyt Marimekon paitoja, koska ne ovat rentoja ja mukavia. Tulee parempi olo liikakilojenkin kanssa, kun on mukavaa vaatetta päällä.

Pystyraita kaventaa! ja olen ap: n kanssa ihan samaa mieltä. Näyttääkin ihan vangin vaatteilta!

Vierailija
5/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei muut näe miten tyylittömästi pukeudutte...??

Hyvä, parempi niin!

ap

Vierailija
6/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tehty merseroidusta puuvillasta, eli pysyvät miellyttävinä ja pehmeinä vuodesta toiseen. Väri yhdistelmiä on hurjasti, ja sopivat hyvin farkkujen kanssa, ja lisäksi ovat kotimaisia. Ja ne ilahduttavat aina silmää. Hyvä Marimekko! Ja jos et tiennyt niin niitä saa myös kirppareilta, ja keskihinta on 2 e, ei paha vai mitä?

Vierailija
7/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla molemmilla reilusti ylipainoa ja Marimekon raitapaidat, miehellä sininen ja naisella punainen :D

Vierailija
8/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne on tehty merseroidusta puuvillasta, eli pysyvät miellyttävinä ja pehmeinä vuodesta toiseen. Väri yhdistelmiä on hurjasti, ja sopivat hyvin farkkujen kanssa, ja lisäksi ovat kotimaisia. Ja ne ilahduttavat aina silmää. Hyvä Marimekko! Ja jos et tiennyt niin niitä saa myös kirppareilta, ja keskihinta on 2 e, ei paha vai mitä?

Kestävää, laadukasta ja kotimaista saan muutenkin kuin pukeutumalla vangiksi!

Vierailija
9/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on myös marimekon verhot, pussilakanat, pyyhkeitä ja kylpytakkeja ja taitaa muuten olla astioitakin. Ja perkelettäkö se ap:ta haittaa?

Vierailija
10/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 15 mieleen ja aivan sisustusmesuilta.

Vierailija
11/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, muodikkaat farkut, korkeakorkoiset saapikkaat - JA MARIPAITA, arrggghhh

Vierailija
12/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaatteita, jotka tuntuvat hyvältä ja mukavilta ja ovat siistejä. Olkoot sitten raitapaitoja tai mitä muuta hyvänsä.

Vierailija
13/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on hoikka, ei tarvi välittää siitä paksuntaako joku.

Minä viihdyn!

Vierailija
14/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raita on kevään muotitrendi, että trendittömänä sen kuin järkytyt vain kun enemmänkin raitapaitoja tulee vastaan!

Vierailija
15/51 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikilla ei ole samanlainen maku.

Vierailija
16/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla nämä marimekon raita- ja muut paidat on suurinta huutoa. :) ja mun mielestä ihan kiva kuosi jos istuu hyvin, ei lökötä eikä mee ihan ihon myötä. mun mielestä on kyllä tyhmännäköstä joku maripaita ja verkkarit, mut jos on muuten siisti olemus niin sit on hyvä:)

Vierailija
17/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. musta-, sini- tai punavalkoisena. Itse en käytä Marimekon raitapaitoja, koska se malli ei sovi mulle leikkauksensa (koska mulla on kapea vyötärö ja leveä lantio) ja pienen kaula-aukkonsa takia (tykkään avarasta kaula-aukosta). Mutta muuten raitapaita on kyllä klassinen kuosi!

Vierailija
18/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös muiden valmistajien raitapaitoja; mm Espritin, Tommy Hillfigerin.....

Ja mulle on muuten herttaisen yhdentekevää mitä mieltä sinä olet paidoistani

Vierailija
19/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on liian ahdas kaula-aukko, ei sovi mulle.

Vierailija
20/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minun silmääni, marimekko kuosi on oikea migreeni kuosi. Ja tunnen myös yhden perheen, jossa koko perhe pukeutuu marimekon raitakuosiin. Aika tossukka saa mies olla kun suostuu sellaisen päälleen vetämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi