Millaisen kaamean "yliluonnollisen" kokemuksen olet kokenut?
Kommentit (286)
Joitakin ollut, joita ei pysty selittämään. Tämä seuraava ehkä ihmeellisin.
Iäkäs äitini, 15 v- poikani ja minä olimme menossa hissiin asuintalossamme. Poika avasi hissin oven jotenkin riuhtaisten ja vieressä seisova äitini horjahti. Kauhuksemme hän kaatui suoraan selälleen alas johtaville rappusille, jäykkänä kuin seiväs, ei edes huitonut mitenkään, kuten ihminen kaatuessaan tekee. Johtuiko sitten iäkkään ihmisen heikentyneistä reflekseistä. Kun autoimme häntä jaloilleen, kävi ilmi, ettei hän ollut satuttanut itseään lainkaan, oli vain pelästynyt. Fysiikan lakien mukaan hänen olisi pitänyt saada melkoinen isku myös takaraivoonsa, mutta ei, ei mitään. Hän sitten kertoi kummissaan, että oli tuntunut siltä, kuin joku olisi laittanut tyynyn hänen päänsä alle.
En sitten tiedä, oliko asialla äitini vai poikani suojelusenkeli. Poika kun olisi aivan varmasti saanut hirveän syyllisyyden taakan kannettavakseen, jos äiti olisi tuossa vaikka kuollut, mikä olisi ollut ihan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus (luulin jonkun yliluonnollisen olennon käyneen kimppuuni).
Sama juttu. Olin sairaalassa, koipeni oli leikattu toissa päivänä ja olin kipulääkkeistä aika pöhnässä. Ensin heräsin tavallisesta painajaisesta, ja kun avasin silmäni seisoi sänkyni päädyssä kookas musta hahmo josta huokui absoluuttinen pahuus. Se ilmoitti minulle sanaakaan sanomatta että on tullut hakemaan minut. Oli muuten melko ikävä tunnelma siinä vaiheessa.
No, sitten havahduin, tasasin hengitystäni tovin ja ihmettelin että miten sekaisin pää voi mennä. Myöhemmin sitten luin lehtijutun jossa kerrottiin unihalvauksesta ja tajusin kokeneeni sellaisen. Oli elämäni pelottavin kokemus, se jalkani katkaissut onnettomuuskin jäi sille toiseksi.
Nuo on itseasiassa todellisia tapahtumia ja tarkoituksena on kiusata ja pelotella meitä. Sanomalla Jeesus, niin tuo loppuu heti. Usein ne yrittävät estää sinua sanomasta jeesuksen nimeä, mutta kun lopulta saat sen sanottua tilanne on ohi heti.
En itse edes kuulu kirkkoon, mutta tämän olen havainnut toimivaksi. Unihalvauksia tulee melko usein ja ne olivat varsinkin lapsena aivan sietämättömän pelottavia, mutta jostain syystä Jeesuksen toisteleminen pysäyttää ne kuin seinään. Joka ikinen kerta. En tajua miksi, koska en ole yhtään uskonnollinen.
Minulla on unihalvauksia ollut n. kerran vuodessa. Saan ne loppumaan kun saan kovasti ponnistellen pikkurillini heilumaan. Tuo sanan sanominen on varmasti sama juttu, eli kokeilepa ensi kerralla sanoa vaikka juusto, niin huomaat saman efektin, saat kehosi herätettyä ja halvauksen loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin suihkussa shampoo päässä ja ensin keskimmäiseltä hyllyltä tippuu kaikki saippua yms. purkit. Säikähdin ihan pirusti ja olin varma, etten vahingossakaan ollut koskenut niihin, eikä hylly ollut märkäkään. Yritin sitten mahdollisimman nopeasti pestä shampon pois, että pääsen pois suihkusta. Sitten lentää ylimmän hyllyn purkit pitkin kylpyhuonetta, seiniin kolahdellen. Silloin juoksin vain äkkiä pois suihkusta ja huuhdoin pääni vessan lavuaarissa loppuun. Sen jälkeen olen vältellyt suihkussa käymistä, jos olen yksin kotona tai on ilta.
Vähän tuon jälkeen kuitenkin oli pakko käydä suihkussa, vaikka olin yksin. Meillä kylpyhuoneeseen mentäessä on kaksi ovea, ulompi, joka menee lukkoon ja sisempi. Suihkussa ollessani kuulin koputuksia tuohon sisempään oveen, vaikka siellä ei voinut olla ketään, koska ulommainen oli lukossa. Siinä sitä oltiinkin sitten, paniikissa yritin miettiä, että mitä teen, ja kuulin koputukset uudelleen. Menin sitten joksikin aikaa saunaan istumaan ja rauhoittumaan, sitten juoksin vain nopeasti hakemaan vaatteet ja puhelimen yms. ja menin pihalle.
Jännä vieläpä, kun tuo on ainoa asunto, jossa en ole pelännyt käydä suihkussa. Muissa olen ja varsinkin saunat on aina aiheuttanut kauhua.
hyi hemmetti :( itsekin kammoan yksin suihkussa olemista iltaisin, en tunne että kukaan tuijottaisi tai mitään mutta ahdistaa vain ! vaikka olen jo nelikymppinen akka :O ja toinen kammotus on kasvojenpesu..
Suurimmalla osalla täällä näyttää yliluonnollinen kokemus olleen unihalvaus. Minullakin niitä on ollut, varsinkin teininä ns. ruumiista irtautumiskokemuksina, eli näin itseni makaamassa sängyssä ym. Tuohan on vain aivojen harha, eikä sen kummempaa.
En usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta välillä uneni ovat osuneet oikeaan (pidän tätä sattumana). Kuitenkin Nizzan terrori-iskun aikaan näin unta tuosta tapahtumasta (menin nukkumaan klo 9 ja heräsin klo 12 Suomen aikaan). Katsoin uutisia vasta aamulla ja en ollut ajatellut tai nähnyt mitään ilotulituksiin viittaavaa edellisinä päivinä/viikkoina. Unessa siis seisoin pimeydessä keskellä ihmismassaa ja katsoin taivaalla räjähtäviä ilotulituksia. Minua pelotti kamalasti, en päässyt ihmisten keskeltä pakoon ja vasemmalta oli tulossa jotakin tappavaa, en nähnyt mitä se oli. N. klo 12 (katsoin kelloa) heräsin tästä hyvin ahdistuneena, mutta jatkoin sitten nukkumista aamuun asti. Aamulla vasta luin uutiset ja Nizzan tapaus oli myös ajallisesti sattunut samaan aikaan kuin uneni.
Uskon siis, että tämä on vain hullua sattumaa, mutta aika erikoista silti.
Vierailija kirjoitti:
No yksi sellainen oli kun olin teini-ikäinen. Vanhemmat olivat kesämökillä ja me jääty siskon kanssa kaupunkiin.
Yhtenä päivänä siskoni oli kaverillaan ja olin siis yksin kotona. Menin suihkuun ja hetken siinä oltuani kylppärin oveen koputettiin. Arvelin siskoni tulleen kotiin ja huikkasin, että tulen ihan kohta kunhan saat hiukset huudeltua.
Uusi koputus ja huikkasin asiani uudelleen.Taas koputettiin ja koputtelu vaan jatkui. Vihaisena suljin hanan, nappasin pyyhkeen ja läväytin oven auki aikoen karjaista siskolleni, mutta jäinkin hiljaiseksi, sillä oven takana ei ollut ketään eikä koko asunnossakaan. Soitin siskolleni, joka taustahälynkin mukaan oli edelleen kaverillaan kesäbailuja viettämässä, eikä tosiaan ollut käynyt kotona.
Vesijohtoputket saattavat joskus "nakuttaa", jos virtaus ja paine ovat tietynlaiset. Selvä homma. Koputus alkoi kertomuksesta päätellen aina, kun avasit hanan.
Mulla on tapana heittää laukku auton etupenkille.
Yhtenä aamuna tuli mieleen ajatus, että kun mä tuolleen, suojelusenkeli ei mahdu siihen istumaan. Siirsin laukun taakse ja ehkä ajoin ruuhkassa vähän varovaisemmin kuin yleensä.
Ja se oli hyvä, sillä yhdessä liittyssä joku tuli vauhdilla vasemmalta, seilasi useammalla kaistalla perä heittäen kunnes sai ajonevon hallintaansa.
Siinä ruuhkassa olisi ollut ainekset isompaankin ruttuun.
Näitähän riittää vaikka yritän aina keksiä jonkun luonnollisen selityksen....
- Näin unta että silitin naapurin kultaistanoutajaa. Koira oli todellisuudessa lauhkea lammas mutta unessa se kävi arvaamatta käteeni kiinni niin veri roiskui. Parin päivän päästä sain kuulla, että koira oli jouduttu lopettamaan syövän takia.
- Näin unta että olin uppoavassa veneessä etelämantereella. Olin mukamas joku biologi ja tutkimusmatkalla. Yhtäkkiä laiva alkoi upota. Kaikki pelastuimme kuitenkin. Seuraavana päivänä oli uutisissa, että etelämantereella oli käynyt tismalleen samanlainen onnettomuus mutta kaikki pelastuivat!
- Istuin kaverini kanssa juttelemassa ruokapöydässä. (pitkän ruokapöydän päässä) Kumpikin oltiin ihan paikallamme eikä koskettu pöytään muuten kun pidettiin käsiä siinä päällä. Yhtäkkiä hyllyltä joka oli pöydän toisessa päässä lensi eteemme Pentikin painava porokynttelikkö (se kaikista isoin). Poro laskeutui vesilasiini (:D) joka meni aivan säpäleiksi. Olimme toisen kaverimme luona ja tämä oli selin meihin tämän tapauksen aikana. Hän ei voinut uskoa tapahtunutta. Hylly oli paikallaan seinässä mutta poro makasi kumollaan meidän välissämme ja lasinsiruja oli joka puolella. Poro ei ollut hyllyn reunalla vaan ihan keskellä hyllyä. Jos se olisi kaatunut jotain syystä niin se ei olisi tippunut hyllyltä alas saatika lentänyt toiseen päähän pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yksi sellainen oli kun olin teini-ikäinen. Vanhemmat olivat kesämökillä ja me jääty siskon kanssa kaupunkiin.
Yhtenä päivänä siskoni oli kaverillaan ja olin siis yksin kotona. Menin suihkuun ja hetken siinä oltuani kylppärin oveen koputettiin. Arvelin siskoni tulleen kotiin ja huikkasin, että tulen ihan kohta kunhan saat hiukset huudeltua.
Uusi koputus ja huikkasin asiani uudelleen.Taas koputettiin ja koputtelu vaan jatkui. Vihaisena suljin hanan, nappasin pyyhkeen ja läväytin oven auki aikoen karjaista siskolleni, mutta jäinkin hiljaiseksi, sillä oven takana ei ollut ketään eikä koko asunnossakaan. Soitin siskolleni, joka taustahälynkin mukaan oli edelleen kaverillaan kesäbailuja viettämässä, eikä tosiaan ollut käynyt kotona.
Vesijohtoputket saattavat joskus "nakuttaa", jos virtaus ja paine ovat tietynlaiset. Selvä homma. Koputus alkoi kertomuksesta päätellen aina, kun avasit hanan.
tuota noin.. seinästä kuuluva nakutus on kyllä täysin erillainen ääni kuin ovesta kuuluva "kop kop"!
Vuosia sitten tein abortin, koska olin tullut raskaaksi pakotetun yhdynnän seurauksena väkivaltaiselle miehelle. Abortti ei ollut henkisesti raskas (huomattavasti raskaampaa olisi ollut synnyttää lapsi tuolle miehelle) enkä kokenut oireilevani psyykkisesti, päinvastoin, abortin jälkeen raskas painolasti vierähti harteiltani.
Muutama kuukausi abortin jälkeen olin kaupassa ja näin vierelläni pienen tytön, joka katsoi minua ja hymyili. Kun räpäytin silmiäni, tyttö oli poissa. Sen murto-osasekunnin aikana kukaan ei olisi voinut ehtiä juosta mihinkään piiloon huomaamattani. Jossain alitajunnassa tiesin tytön olleen oma syntymätön lapseni, joka tuli kertomaan, että kaikki on hyvin, tein oikean ratkaisun.
Tiedä sitten oliko todellinen henki vai psyyken horjumista vai mitä, mutta kovin todelliselta se tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus (luulin jonkun yliluonnollisen olennon käyneen kimppuuni).
Sama juttu. Olin sairaalassa, koipeni oli leikattu toissa päivänä ja olin kipulääkkeistä aika pöhnässä. Ensin heräsin tavallisesta painajaisesta, ja kun avasin silmäni seisoi sänkyni päädyssä kookas musta hahmo josta huokui absoluuttinen pahuus. Se ilmoitti minulle sanaakaan sanomatta että on tullut hakemaan minut. Oli muuten melko ikävä tunnelma siinä vaiheessa.
No, sitten havahduin, tasasin hengitystäni tovin ja ihmettelin että miten sekaisin pää voi mennä. Myöhemmin sitten luin lehtijutun jossa kerrottiin unihalvauksesta ja tajusin kokeneeni sellaisen. Oli elämäni pelottavin kokemus, se jalkani katkaissut onnettomuuskin jäi sille toiseksi.
Nuo on itseasiassa todellisia tapahtumia ja tarkoituksena on kiusata ja pelotella meitä. Sanomalla Jeesus, niin tuo loppuu heti. Usein ne yrittävät estää sinua sanomasta jeesuksen nimeä, mutta kun lopulta saat sen sanottua tilanne on ohi heti.
En itse edes kuulu kirkkoon, mutta tämän olen havainnut toimivaksi. Unihalvauksia tulee melko usein ja ne olivat varsinkin lapsena aivan sietämättömän pelottavia, mutta jostain syystä Jeesuksen toisteleminen pysäyttää ne kuin seinään. Joka ikinen kerta. En tajua miksi, koska en ole yhtään uskonnollinen.
Minulla on unihalvauksia ollut n. kerran vuodessa. Saan ne loppumaan kun saan kovasti ponnistellen pikkurillini heilumaan. Tuo sanan sanominen on varmasti sama juttu, eli kokeilepa ensi kerralla sanoa vaikka juusto, niin huomaat saman efektin, saat kehosi herätettyä ja halvauksen loppumaan.
Niin tosiaan, jokin erityinen merkitys tai voima Jeesuksen nimessä ehkä saattaa olla http://www.vauva.fi/keskustelu/2627485/rukous_spiritismista_ja_peloista…
Tämä ei ole kaameaa , mutta ihmetyttää vieläkin. En tajua mitä tapahtui.
Näen erästä miestä pari kertaa vuodessa töiden merkeissä. Hän on oikein mukava ja miellyttävä ja meillä riittää aina yhteistä juttua ja naurua. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa, enkä koe häntä seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostavana. Ihmisenä hän on aivan ihana ja tulemme loistavasti toimeen.
Kerran kun olimme taas päässeet juttusille, sanoin hänelle että sinä olet kyllä upea ihminen ja kanssasi on aina niin mukava vaihtaa kuulumisia. Sinä hetkenä silmämme lukittuivat kiinni, enkä päässyt hänen katseestaan irti. Se oli pelottavaa. Näin ensin syvällä hänen silmissään maailmankaikkeuden, en edes osaa selittää sitä. Se oli sellainen spiraali tms. Sen jälkeen näin tuon miehen sielun, jonka sisällä näin oman sieluni. En muista siitä muuta kuin että sielut olivat kauniita. Tässä vaiheessa säikähdin ihan tosissaan ja sanoin monta kertaa ääneen että päästä irti, päästä irti, mutta en saanut liikutettua silmiäni. Kun sain väkisin katseeni riuhtaistua irti, mies toisteli vaan että rauhoitu, rauhoitu. Tästä lähdimme omille teillemme saman tien, eikä asiaan ole sen koomin palattu. Olen nähnyt häntä sen jälkeenkin, mutta emme ole ottaneet tapausta puheeksi. En edes halua puhua siitä, mutta kiinnostaisi kyllä tietää että mitä helvettiä siinä oikein tapahtui. Vielä seuraavana päivänäkin oloni oli täysin tyhjä, olin jotenkin ihan täysin tyhjä sisältä.
Miehen kokemusta en tiedä, en tiedä näkikö hän minun silmistäni yhtään mitään. Ehkä luuli, että minä olen häneen rakastunut ja muuten vaan tuijottelen silmiin ihastuneena.
Loppuun tiedoksi, että olen ihan tavallinen 40v äiti-ihminen, en uskovainen enkä muutenkaan hurahtanut tai latvasta laho :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi iso ongelma.
Me päätettiin kaveriporukalla yksi ilta pelata spiritismiä ihan "huvin vuoksi" ja jännityksen kannalta. Ollaan kaikki 17-vuotiaita tyttöjä, ja oikeiden ohjeiden avulla saatiin yhteys henkiin ja kyseltiin kaikkea hengestä ja sen entisestä elämästä - oli kuulemma kuollut yksitoistavuotiaana väkivallan uhrina ja niin edespäin, ei siitä sen enempää.
Alkoi tapahtumaan kummia ja kynttilät sammuivat, lasi liikkui itsekseen ilman että sormet oli paikoilla. Pyydettiin hengeltä saisimmeko lopettaa, mutta vastaus oli joka kerta kielteinen. Ahdistus kasvoi lopulta niin kovaksi, että me lopetettiin ilman lupaa ja hajotettiin lasi meidän olohuoneeseen.Tämän jälkeen kaikki on mennyt alamäkeen. Öisin herään aina tiettyyn aikaan ja olen kuulevinani ääniä ympäriltäni. Joskus olen kuullut askeleita huoneeni ulkopuolelta jotka tosin voi selittyä sillä, että asun äitini, isäni ja kahden isoveljeni kanssa samassa talossa. Joitain asioita ei kuitenkaan voi tämä selittää - nimittäin ahdistavat kuiskaukset joita olen kuullut ja pikkutytön kimakka nauru öisin.
Pelasimme spiritismiä kylpyhuoneessa, jossa en pysty enää olemaan kunnolla ahdistumatta. Olen kysellyt ohimennen veljiltäni, eikö heitä ahdista olla kylpyhuoneessa mutta ei kuulemma.
Aina kun menen kylpyhuoneeseen, minusta tuntuu, että on pakko päästä pois. Henkeä ahdistaa, ihan kuin joku olisi tarttunut kiinni kurkkuuni ja yrittäisi estää hengitykseni. Ja aina kun tulen pois kylpyhuoneesta, oloni on todella voimaton ja väsynyt, vaikka kuinka pirteänä menisin sinne.Eniten minua ahdistavat kuitenkin unissa tapahtuvat asiat - ja öisin tapahtuvat. Esimerkiksi juuri ne askeleet ja yliluonnollisen pitkät pimeät hahmot huoneessani. Tahtoisin päästä tästä eroon, mutta pelkään, että on liian myöhäistä? Kaverini eivät ole kokeneet samanlaista kuin minä.
HYVÄ NUORI YSTÄVÄ! Olet kokenut yliluonnolliseltakin vaikuttavia pelkoja ja ahdistusta, mutta on olemassa "vastalääkkeeksi" sellainen voima, valo ja rakkaus, joka karkoittaa kaikki pelot: sekin on hengellistä alkuperää mutta ns. hyvän ja valon puolelta, se on valoa ja voimaa Jumalalta, Kristukselta sinua varten :) Moni on sinun kaltaisessasi tilanteessa vapautunut pelottavista tuntemuksista, kun hänen puolestaan on joku kristitty rukoillut tai kun vaikka spiritismiä harrastanut on itse rukoillut apua ja vapautumista Kristukselta. Älä ujostele tai pelkää pyytää tällaista apua, koska on tärkeää, että pääset irti siitä mikä sinua ahdistaa! Lämpimästi suosittelen, että kevennä sydäntäsi minkä tahansa kristillisen seurakunnan työntekijälle: ota yhteyttä ja tapaa joku työntekijä ja kerro, että sinulle suositeltiin, että spiritismistä olisi tarpeen irtisanoutua myös hengellisessä mielessä.Sinulla ei ole mitään hätää, kun vain astut nykyisestä tilanteestasi sen valon, rakkauden ja voiman puolelle, jotka Jumala, Kristus voi antaa sinulle :) Hän on kaiken pimeyden ja pelon voittaja, lukemattomat ihmiset ovat kokeneet sen. Voit myös itse rukoilla oheisen pienen rukouksen ja lisäksi tutustu oheisiin sivuihin sekä mene toki paikan päälle jonkin kristillisen seurakunnan työntekijän juttusille tai johonkin tilaisuuteen :)
Näin et jää pelkoinesi yksin vaan saat tukea ja apua! Vaikka näin voit rukoilla kun vain tarkoitat, mitä sanot: Jumala, pyydän, että Sinä olisit nyt minulle todellinen. Olen joskus kuullut, että Sinä rakastat kaikkia ihmisiä, ja että voisit auttaa minua pääsemään irti peloistani. Tuntuu, että tein ehkä virheen kun sotkeuduin spiritismiin ja pyydän, että anna se minulle anteeksi. Samalla pyydän, että anna anteeksi kaikki muutkin virheeni ja laiminlyöntini. Kiitos, että rakastat minua ja Jeesuksen pelastusteon takia annat minulle kaiken anteeksi. Sydämessäni ja mielessäni luotan nyt Sinuun ja otan vastaan anteeksiantosi spiritismistä ja muista erehdyksistäni.
Rakas Jumala, olen kuullut, että sinulla on voima, joka on suurempi kuin mitkään pelkoni tai kokemani synkät asiat - siksi sanoudun nyt irti sekä ajatusten että tekojen tasolla spiritismistä ja kaikesta vastaavasta, ja hävitän kaikki siihen liittyvät tavarat ja materiaalit myös esim. koneellani. Pyydän, että VAPAUTA Henkesi voimalla ja valolla minut nyt kaikista spiritismin siteistä sekä niistä seuranneista peloista ja ahdistuksista, tätä pyydän Jeesuksen Kristuksen nimessä! Suojele minua ja läheisiäni kaikelta väärältä pelolta ja pimeydeltä. Ole läsnä meidän kotonamme ja kaikkialla, missä olemmekaan.KIITOS, että minusta on nyt tullut pelastettu ihminen, rakastettu Jumalan lapsi, koska olen pyytänyt ja ottanut vastaan sinun anteeksiantosi - pyydän, että tule Jeesus sisimpääni ja kosketa minua rakkaudellasi sekä auta pysymään sinun lähelläsi ja omanasi koko elämäni ajan. Kiitos, että kun elämäni ajallaan päättyy, niin saan astua Sinun täydelliseen rakkauteesi, valoosi, pyhyyteesi ja rauhaasi, jota Taivaaksi kutsutaan. Aamen.
http://www.jariiivanainen.net/mikavoimasinussavaikuttaa4.html http://saalem.fi/usko/mita-on-olla-uskossa/ http://www.tv7.fi/vod/series/?series=228
https://fi-fi.facebook.com/UskovaisetNuoret http://www.opiskelijat.fi/ http://riverhelsinki.com/suomi-tulessa-2016/ http://www.tv7plus.fi
Halleluja!
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00411
Vierailija kirjoitti:
Näen erästä miestä pari kertaa vuodessa töiden merkeissä. Hän on oikein mukava ja miellyttävä ja meillä riittää aina yhteistä juttua ja naurua. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa, enkä koe häntä seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostavana. Ihmisenä hän on aivan ihana ja tulemme loistavasti toimeen.
Kerran kun olimme taas päässeet juttusille, sanoin hänelle että sinä olet kyllä upea ihminen ja kanssasi on aina niin mukava vaihtaa kuulumisia. Sinä hetkenä silmämme lukittuivat kiinni, enkä päässyt hänen katseestaan irti. Se oli pelottavaa. Näin ensin syvällä hänen silmissään maailmankaikkeuden, en edes osaa selittää sitä. Se oli sellainen spiraali tms. Sen jälkeen näin tuon miehen sielun, jonka sisällä näin oman sieluni. En muista siitä muuta kuin että sielut olivat kauniita. Tässä vaiheessa säikähdin ihan tosissaan ja sanoin monta kertaa ääneen että päästä irti, päästä irti, mutta en saanut liikutettua silmiäni. Kun sain väkisin katseeni riuhtaistua irti, mies toisteli vaan että rauhoitu, rauhoitu. Tästä lähdimme omille teillemme saman tien, eikä asiaan ole sen koomin palattu. Olen nähnyt häntä sen jälkeenkin, mutta emme ole ottaneet tapausta puheeksi. En edes halua puhua siitä, mutta kiinnostaisi kyllä tietää että mitä helvettiä siinä oikein tapahtui. Vielä seuraavana päivänäkin oloni oli täysin tyhjä, olin jotenkin ihan täysin tyhjä sisältä.
Miehen kokemusta en tiedä, en tiedä näkikö hän minun silmistäni yhtään mitään. Ehkä luuli, että minä olen häneen rakastunut ja muuten vaan tuijottelen silmiin ihastuneena.
Loppuun tiedoksi, että olen ihan tavallinen 40v äiti-ihminen, en uskovainen enkä muutenkaan hurahtanut tai latvasta laho :)
Tämä oli mielenkiitoinen ja kerroit sen todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä torkahdit hetkeksi silmät auki? Tai sait jonkin psyykkisen kohtauksen?
Asumme vanhassa talossa, jossa myös tapahtunut kaikkea outoa. Ollaan asuttu vasta puoli vuotta ja välillä olen epäillyt jo mielenterveyttäni, mutta muutkin ovat kuulleet tapahtumat. Yleisimpiä ovat askeleet vintillä, suurten tavaroiden siirtelemisen ääni vintiltä, askeleet portaista, vintin oven aukeaminen, vintin valojen päälle meneminen itsestään, kolina eteisestä, television auki ja kiinni meneminen yöllä itsestään (ei edellisessä asunnossa tehnyt tätä) mitähän muuta. Joskus yöllä yksin kyllä hirvittää nämä äänet. Toki voi olla myös vanhan talon ääniä. Pelottavinta äänissä on, että koira reagoi todella vahvasti niihin. Alkaa murisemaan ja haukkumaan. Samoin kuin television pelleilystä menee sekaisin.
Unihalvauksia olen myös saanut, mutta ne nyt ei niin yliluonnollisia ole. Pelottavia silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran Lidlistä sellaisen suklaadonitsin. Jätin sen vasta seuraavalle päivälle, ja aamulla siitä oli syöty. Asun siis yksin enkä ole antanut vara-avaimia kellekään.
Edellisellä viikolla olin tavannut kaverini.
Siitä vuotta takaperin kaverini entinen ope oli tavannut yhden miehen.
Ja sain myöhemmin kuulla, että tuo mies kuoli kahta päivää ennen tuota donitsitapausta.
Eli noilla on pakko olla jokin yhteys.
Tajuskohan kaikki, että tää oli läppä?
Joo, läppä oli vaan tosi surkea.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä torkahdit hetkeksi silmät auki? Tai sait jonkin psyykkisen kohtauksen?
No joku paskahalvaus siinä on kyllä tapahtunut :D
En ole koskaan kertonut tätä juttua kenellekään, se on niin hullu. Joskus yritin googlettaa vastaavia silmiin uppoamisen kokemuksia, mutta hakusanat veivät vain pehmopornonovelleihin, joissa tuijotellaan rakastajaa syvälle silmiin :)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea Michael Newtonin Sielujen matka elämää elämien välillä.
Tää ei ole kaamea, mutta aika outo. Olin 100% rakastunut ja olosuhteiden vuoksi ei voitu nähdä usein, kun mies työskenteli ulkomailla.
Olin samaan aikaan koulutuksessa postissa ja tylsyyteeni mietin, että pliis joku kohtalo, anna merkki, pitääkö mun unohtaa rakastamani mies vai luottaa suhteeseen..
Hetken kuluttua kouluttaja (joka yleensä vain mumisi eikä neuvonut mitään) huikkasi minulle:
-*Tiina*, tulepa katsomaan. Mitä ihmettä tekisit tälle paketille? Mites tämän rekisteröisimme?
Paketeissahan on aina se pakettikortti, jossa on samanlaiset yläosa ja alaosa. Tässä oudossa paketissa olivat yläosa ja alaosa irronneet ja sekoittuneet matkalla. Yläosassa luki vastaanottajana minun sukunimeni ja alaosassa vastaanottajana ajattelemani miehen sukunimi. Ja sukunimemme ovat suhteellisen harvinaiset.
Loppupäivä meni aika poissaolevana sitten. Ja eri teille ajauduimmekin.
HYVÄ NUORI YSTÄVÄ! Olet kokenut yliluonnolliseltakin vaikuttavia pelkoja ja ahdistusta, mutta on olemassa "vastalääkkeeksi" sellainen voima, valo ja rakkaus, joka karkoittaa kaikki pelot: sekin on hengellistä alkuperää mutta ns. hyvän ja valon puolelta, se on valoa ja voimaa Jumalalta, Kristukselta sinua varten :) Moni on sinun kaltaisessasi tilanteessa vapautunut pelottavista tuntemuksista, kun hänen puolestaan on joku kristitty rukoillut tai kun vaikka spiritismiä harrastanut on itse rukoillut apua ja vapautumista Kristukselta. Älä ujostele tai pelkää pyytää tällaista apua, koska on tärkeää, että pääset irti siitä mikä sinua ahdistaa! Lämpimästi suosittelen, että kevennä sydäntäsi minkä tahansa kristillisen seurakunnan työntekijälle: ota yhteyttä ja tapaa joku työntekijä ja kerro, että sinulle suositeltiin, että spiritismistä olisi tarpeen irtisanoutua myös hengellisessä mielessä.Sinulla ei ole mitään hätää, kun vain astut nykyisestä tilanteestasi sen valon, rakkauden ja voiman puolelle, jotka Jumala, Kristus voi antaa sinulle :) Hän on kaiken pimeyden ja pelon voittaja, lukemattomat ihmiset ovat kokeneet sen. Voit myös itse rukoilla oheisen pienen rukouksen ja lisäksi tutustu oheisiin sivuihin sekä mene toki paikan päälle jonkin kristillisen seurakunnan työntekijän juttusille tai johonkin tilaisuuteen :)
Näin et jää pelkoinesi yksin vaan saat tukea ja apua! Vaikka näin voit rukoilla kun vain tarkoitat, mitä sanot: Jumala, pyydän, että Sinä olisit nyt minulle todellinen. Olen joskus kuullut, että Sinä rakastat kaikkia ihmisiä, ja että voisit auttaa minua pääsemään irti peloistani. Tuntuu, että tein ehkä virheen kun sotkeuduin spiritismiin ja pyydän, että anna se minulle anteeksi. Samalla pyydän, että anna anteeksi kaikki muutkin virheeni ja laiminlyöntini. Kiitos, että rakastat minua ja Jeesuksen pelastusteon takia annat minulle kaiken anteeksi. Sydämessäni ja mielessäni luotan nyt Sinuun ja otan vastaan anteeksiantosi spiritismistä ja muista erehdyksistäni.
Rakas Jumala, olen kuullut, että sinulla on voima, joka on suurempi kuin mitkään pelkoni tai kokemani synkät asiat - siksi sanoudun nyt irti sekä ajatusten että tekojen tasolla spiritismistä ja kaikesta vastaavasta, ja hävitän kaikki siihen liittyvät tavarat ja materiaalit myös esim. koneellani. Pyydän, että VAPAUTA Henkesi voimalla ja valolla minut nyt kaikista spiritismin siteistä sekä niistä seuranneista peloista ja ahdistuksista, tätä pyydän Jeesuksen Kristuksen nimessä! Suojele minua ja läheisiäni kaikelta väärältä pelolta ja pimeydeltä. Ole läsnä meidän kotonamme ja kaikkialla, missä olemmekaan.KIITOS, että minusta on nyt tullut pelastettu ihminen, rakastettu Jumalan lapsi, koska olen pyytänyt ja ottanut vastaan sinun anteeksiantosi - pyydän, että tule Jeesus sisimpääni ja kosketa minua rakkaudellasi sekä auta pysymään sinun lähelläsi ja omanasi koko elämäni ajan. Kiitos, että kun elämäni ajallaan päättyy, niin saan astua Sinun täydelliseen rakkauteesi, valoosi, pyhyyteesi ja rauhaasi, jota Taivaaksi kutsutaan. Aamen.
http://www.jariiivanainen.net/mikavoimasinussavaikuttaa4.html http://saalem.fi/usko/mita-on-olla-uskossa/ Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille http://www.tv7.fi/vod/series/?series=228
https://fi-fi.facebook.com/UskovaisetNuoret http://www.opiskelijat.fi/ http://riverhelsinki.com/suomi-tulessa-2016/ http://www.tv7plus.fi