Katsoiko joku kaikki Taru Sormusten Herrasta elokuvat vasta viime viikonloppuna tv:stä?
Minä katsoin kaikki kolme ensimmäistä kertaa läpi. Tosin toisen osan olin käynyt aikoinaan leffassa katsomassa ja olin kuoliaaksi ikävystynyt. Nyt tykkäsin elokuvista kovasti. Olen lulenut kirjatkin aikoinaan. Nyt huomaa, miten paljon Rowling on velkaa trilogialle!
Kommentit (6)
Rowling? Tarkoitat varmaan Tolkien?
Vierailija kirjoitti:
En, vaan tarkoitan juuri sitä, että Rowling on imenyt niin paljon Tolkienilta kuin suinkin ja sitä pidetään jotenkin nerokkaana tuota Potter-sarjaa. TSH pesee Potterin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan tarkoitan juuri sitä, että Rowling on imenyt niin paljon Tolkienilta kuin suinkin ja sitä pidetään jotenkin nerokkaana tuota Potter-sarjaa. TSH pesee Potterin selvästi.
En tiedä onko ottanut vaikutteita Tolkienin kirjoista, mutta elokuvasta tuskin on ottanut, koska Rowling on alkanut kirjoittamaan Harry Potter-kirjoja ennen TSH-leffoja.
En mutta tykkään vielä silti noista elokuvista.:) Samalla myönnän ehkä jääneeni hieman koukkuun kun googletin noita Taru sormusten herrasta-elokuvien paikkojen nimiä.:)
En katsonut, en ole aikaisemmin katsonut, enkä aio katsoa tulevaisuudessakaan
Mielenkiinnosta kysäisen, miksi tämä sinua kiinnostaa, emmehän edes tunne toisiamme, sinä ja minä?
En katsonut vieläkään. Ykkösosan olen joskus suurinpiirtein läpi katsonut, muita en.