Millaisen kaamean "yliluonnollisen" kokemuksen olet kokenut?
Kommentit (286)
Kun kaverini katosi kuin maan nielemänä, podcast jaksokin tehtiin, puoli vuotta katoamisen jälkeen näin valveunen tyyppisen unen,luulin ensin että olin hereillä muistan että olin pyjamassa ja tein iltarutiineja,kaverini jonka piti tulla käymään ennen katoamistaan ilmestyi eteiseen,reppu selässä ja sanoi et mä tulin nyt...muistan että juteltiin mutten mistä juttelun aikana tai sen jälkeen kaverini pettyi veteen,mutta näytti paksummalta ihan kui limaa mutta oli kuin vettä siinä vaiheessa tiesin että oli unta, sitten heräsin. Minulle tuli aavistus ettei kaverini ole enää elossa.
Jostain syystä olen todella monta kertaa tiennyt tuttavani, työkaverini, sukulaiseni tms. olevan raskaana, vaikka ovat olleet vasta ihan raskauden alussa, jolloin mitään mahaa tms. ei ole yhtään. En tietenkään ole sanonut heille mitään, mutta monta kertaa on pitänyt näytellä yllättynyttä, kun he sitten lopulta ovat asiasta itse kertoneet. Ei tämä siis varmaan mitään yliluonnollista ole vaan jokin, mikä heidän olemuksessaan on muuttunut. En kuitenkaan osaa itse sanoa, mikä se juttu on, mistä sen tiedän.
Niin kaameita yliluonnollisia olen kokenut, etten halua edes kertoa.
- Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut. -
Olin teini ja yksin kotona,pikkuveli yötä ystävällä ja molemmilla vanhemmilla yövuoro. Katsoin Äärirajoilla (Outer limits) sarjaa jossa aika hyytäviä jaksoja. Kun lähdin vessaan,kuulin miten veljen huoneessa kaatui legoja lattialle ja samassa huoneesta singahti kirkas valo portaisiin. Juoksin vessaan ja vietin siellä varmaan kuusi tuntia ihan paniikissa.
Psykoosin. Oli kyllä paljon yliluonnollista.