Onkohan Sofia Ruusila ja Niko eronneet?
Kommentit (104)
Jos Cheek ton naisen itselleen ottaa, niin sit menee luotto koko ukkoon. olen pitänyt miestä rehellisenä miehenä ja sanojensa takana seisovana. vaikka ukon köriläs olenkin niin kuuntelen hänen musiikkiaan ja varsinkin sanoituksia. kirja vaikutti myös rehelliseltä joten ei sovi millään toi kuvio miehen puheisiin. Vaikka mikäpä minä olen mitään sanomaan..mua ei sofia koskaan ottaisi mutta en tollaista naista haluaiskaan. löytäisipä ukko kunnon tytön, joka ei ole kiinnostunut fyffestä
"Niko on kohdellut Sofiaa koko suhteen ajan kuin prinsessaa mutta saanut juoksupojan roolin. Seiskalle vinkataan, että Sofia on kova komentamaan aviomiestään.
– Niko rakastaa edelleen yli kaiken Sofiaa, mutta näyttää siltä, että suhteessa on vaikeuksia. Niko on ollut valmis tekemään kaikkensa parin suhteen eteen. Hän on ostanut rakkaalleen kalliita lahjoja, vaikka talous on ollut jo pidemmän aikaan kuralla. Suhteen aikana hän on joutunut ulosoton asiakkaaksi, Seiskalle kerrotaan.
Väitteet siitä, että avioliitto Sofian kanssa on tullut Nikolle kalliiksi, ei ole välttämättä tuulesta temmattu. Niko on nimittäin parin viime vuoden aikana ajautunut yhä pahempiin talousvaikeuksiin.
Nikon ulosottorekisterissä on peräti 15 sivua, ja häneltä karhutaan yli 24 000 euron velkoja. Vuosi sitten velkaa oli ”vain” 16 000 euroa.
Nikolta on lipsahtanut voudin karhuttavaksi verojen ja vakuutusmaksujen lisäksi muun muassa parkkisakkoja, joukkoliikenteen tarkastusmaksu ja hammashoitomaksu. Lisäksi eräs pikavippiyritys karhuaa häneltä liki 1 800 euron saataviaan.
Ulosottorekisteri paljastaa, että Nikolla on myös varsin raskas kaasujalka. Hän on viime vuosien aikana saanut toistuvasti ylinopeussakkoja, joista osa on päätynyt ulosottoon.
Esimerkiksi elokuussa 2014 Niko kaahasi Heinolassa 134 km/h tutkaan satasen alueella. Poliisi lätkäisi hänelle 980 euron sakot. Sakon suuruutta lisäsi se, että Nikolla ei ollut auton ajamiseen vaadittavaa voimassaolevaa ajo-oikeutta eli ajokorttia."
Seiskasta
nikolla varmaan myös uhkapeli ongelmaa.....
Vierailija kirjoitti:
nikolla varmaan myös uhkapeli ongelmaa.....
Niko postaa uhkapeleistä koko ajan piilomainostaakseen niitä. En usko, että hänellä onniiden kanssa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Cheek ton naisen itselleen ottaa, niin sit menee luotto koko ukkoon. olen pitänyt miestä rehellisenä miehenä ja sanojensa takana seisovana. vaikka ukon köriläs olenkin niin kuuntelen hänen musiikkiaan ja varsinkin sanoituksia. kirja vaikutti myös rehelliseltä joten ei sovi millään toi kuvio miehen puheisiin. Vaikka mikäpä minä olen mitään sanomaan..mua ei sofia koskaan ottaisi mutta en tollaista naista haluaiskaan. löytäisipä ukko kunnon tytön, joka ei ole kiinnostunut fyffestä
Hahhaaa ihanan naiivi kuva sulla chiikistä, liikkistä :'D
Sofiasta tulee aina vaan mieleen kun otti valokuvan salilta, ja dissasi jotain miestä. Sen jälkeen arvostus häntä kohtaan laski kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sofiasta tulee aina vaan mieleen kun otti valokuvan salilta, ja dissasi jotain miestä. Sen jälkeen arvostus häntä kohtaan laski kyllä.
Taitaa hänenkin elämä pyöriä ulkonäön ja materian ympärillä. Surullista...
Nikohan on sikariskas voitti bbstä 50 000!!
Meni koko BB voiito Sofian sormukseen ja lahjoihin. Miksi muuten pitää kokoajan lahjoa sitä kumppania? Aika säälittävää. On aika kova eukko tää muovinen "urheilija". No, Niko ansaitsee juuri tuollaisen, pintaliito on hänelle ykkössijalla elämässä ollut muutenkin. Harmi että Nikon rahat vain loppuivat, niin siinä samalla "rakkauskin" loppui Sofialta.
Alunperinkin Sofia vienyt ihan 6-0 Nikoa ja vienyt pässiä narusta. Siihen aikaan kun Nikon kanssa alkoi seukkaamaan Niko oli monen suosikki, voitti BB:n ja aikanaan se oli kova juttu. Niko kuitenkin nauttinut tavallisesta työstä baareissa ja parhaansa mukaan yrittänyt Sofian uraa tukea. Nikon ansiota että Sofia pystynyt treenaamaan itseään, kun Niko paiskinut yötä myöten clubeilla duunia. Sohvi on pumpannut kaiken mitä Niko voinut antaa, ja nyt kun pärjää ns. Omilla tuloillaan nettivalmennusten ja muiden kautta, on aika viskata kulutettu rakas pois.
Tässä näkyy ihmisen petollisuus ja Nikolle toivon sydämestäni kaikkea hyvää. Varmasti löytää vertaistensa naisen ja aidon rakkauden.
Sohvilla sama ongelma tulee toistamaan läpi elämän, aina on jollain ystävällä joku rikkaampi, menestyneempi tai komeampi mies. Sisimmässään kalvaa oma pohjaton tyytymättömyys kun koko elämä rakennettu kulissiin. Eivät ne lahjat onnea tuo, vaan aito lämpö ja rakkaus.
aika nopeaa silti nuo uhkapelitkin lähtee käsistä oli maksettua tai ei....
Keekki tykkää vaan panna Sohvii kuten puolta Stadin mimmeistä :)
Sofialla on ilmeisesti noussut päähän aika pahasti. Kävin ennen vuosia samalla salilla hänen kanssaan ja tuli törmättyä Sofiaan aika usein. Hän ei ensinnäkään ole livenä mitenkään älyttömän hyvännäköinen. On todella lyhyt, pakkelia paksu kerros naamassa ja oli usein salilla treenaamassa ihan todella raju ehostus päällä. Ehkä sitä ei kuvista niin näe, mutta livenä kyllä huomaa.
Seekki ei oo mikään tyhmä. Haistaa kyllä kaukaa tietynlaiset naiset.
Noita Nikoja on jotka tekee kaikkensa että saisivat pidettyä tyttöystävänsä. Sokeitako ne on ?????
Mua huvittaa miten täällä pidetään nikoa ja cheekkiä niin maanläheisinä, rehteinä ja aitoina kultapoikina, joita ilkeä sohvi-noita lähestulkoon kiusaa. :D Aivan samaa pinnallista ja vähäjärkistä wt-sakkia kaikki kolme.
Vierailija kirjoitti:
Seekki ei oo mikään tyhmä. Haistaa kyllä kaukaa tietynlaiset naiset.
Niin ja sitten soittaa niille.
Tää oli kyllä ajan kysymys että noi eroo. Toisaalta ei ihme jos rakkaus Sofian puolelta loppui, hän on vasta 26v ja ollut Nikon kanssa yhdessä jo 5-6v ainakin? Jos ei tavisten suhteet kestä noin nuoresta niin tuskin näiden Stadin pintaliitäjienkään. Sofiallakin noita ottajia on varmasti joka kulmalla...
No onhan heissä samaa pitkät ja kapeat kasvot .