Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Sofia Ruusila ja Niko eronneet?

Bilehile
31.07.2016 |

Eivät ole enää fb kavereita ainakaan.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seekki ei oo mikään tyhmä. Haistaa kyllä kaukaa tietynlaiset naiset. 

Niin ja sitten soittaa niille.

Ja sanoo: kuka muu muka?

Vierailija
82/104 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä sofiallakaan muutama vuosi sitten olleet puhtaat luottotiedot löyty mm. hammaslääkäri laskuja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on kyllä kaunis nainen mutta se julkisuuskuva. Ja luonnekin on juttujen perusteella kaikkea muuta kuin viehättävä. Kuka tasokas ja varakas mies ottaisi tuollaisen?

Nikolle voisin hyvin kuvitella löytyvän jonkun wannabe-misukan Keravalta.

Vierailija
84/104 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kyllä jaksaisi miestä, joka örveltää kännissä kadulla (Seiska), jättää laskut maksamatta ja on niin tyhmä tossu, että ostaa sitten vaimolleen turhia käsilaukkuja.

Vierailija
85/104 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleensä tilaa soffilta noita valmennuspaketteja ym? Mä en kuuna päivänä rahoittaisi hänen elämäänsä. itse sijoittaisin rahat esim. Jutan valmennuksiin, joka on oikeesti kiinnostunut asiakkaidensa hyvinvoinnista. Soffua taas kiinnostaa raha, mitkä asiakkaat hänelle maksaa :( Mua ei ainakaan pystyisi huijaamaan, näen hänen lävitseen tasan tarkkaan. Ja onko oikeasti totta, että Cheek on kiinnostunut soffista? Ei hyvä päivää sentään :D mieskin nauro jutun luettuaan :D:D

Vierailija
86/104 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse kyllä jaksaisi miestä, joka örveltää kännissä kadulla (Seiska), jättää laskut maksamatta ja on niin tyhmä tossu, että ostaa sitten vaimolleen turhia käsilaukkuja.

Totta. Enkä kyllä jaksaisi naistakaan, jolle tärkeintä elämässä on turhanpäiväinen fitness, treenaus ja ruoan punnitseminen.

Fitness on niille, jotka eivät pärjää missään muussa.

Vierailija
87/104 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä lähteessä on mainittu cheek ja sofia

Vierailija
88/104 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vastenmielinen tuo Sofia.Kaunis nainen jonka ulkonäkö muuttuu  kokoajan muuttuu huonompaan suuntaan.Hyvä esimerkki ihmisestä joka viettää kaiket päivät peilin edessä,niin alkaa arvostelukyky sumenemaan.

Joku kokki-ohjelma oli missä olivat mökillä niin Niko vaikutti positiiviselta normaali ihmiseltä ja Sofia oli tälläytynyt niin että hyvä että pystyi suuta liikuttamaan.En todellakaan seurustelisi tuollaisen kanssa vaikka olisi kuinka kaunis.

Vierailija
89/104 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska tiesi kertoa, että Sohvi laittelee Cheekille viestiä ja Cheekikin seiskan mukaan kiinnostunut Sohvista.

Täällä mammathan ovat tienneet tämän jo ennen seiskaa ;-)

Vierailija
90/104 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia varmaan pokaa jonkun vähän enemmän Kanye Westin tyylisen.... tuo meidän Kim k -kloonimme.

eikös se pyöritä iskelmäprinssi Jarea nykyisin?

Vierailija
91/104 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi Cheek juttu on lähtenyt?

Vierailija
92/104 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ei oo riittävän rikas sofialle, ovat frendejä. Seuraavan puolen vuoden aikana sofialla on joko lätkäpelaaja tai sitten joku tuntematon vanhan rahan jälkipolvi (kuten martinalla) kierroksessa ja paksuna samantien. Voisin lyödä vetoa tästä.

Vierailija
93/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä toi Cheek juttu on lähtenyt?

Seiska on siis kertonut, että Sohvilla ja Nikolla on aviokriisi ja Sohvi on viime aikoina ollut paljon Cheekin seurassa mm. Emma-Gaalan jatkoilla.

Seiskan mukaan pommittaa C:tä viesteillä ja C on ilmeisesti myös kiinnostunut Sohvista.

Vierailija
94/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffen kantsii katella tarpeeksi menestynyt lätkänpelaaja niin pääsee sinne jenkkeihin

Vierailija
95/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia ja niko on pitkästä aikaan kommentoinut toistensa insta-kuvia

Vierailija
96/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvi on ollut aika nuori naimisiin mennessään 21 vai 22? Mä olin ton ikäsenä sinkku ja lähdin maailmalle. Opin tuntemaan itseni hyvässä ja pahassa. Nyt vanhempana on hyvin ehtinyt naimisiin ja on sisäinen rauha kun tuli koettua ja nähtyä monenlaista. En kyllä yhtään ihmettele jos eroavat.

Vierailija
97/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen mielenkiintoinen tieto.

Vierailija
98/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttua on, Dubaissa viettivät koko loman yhdessä, Sieppi suurimmaksi osaksi yksinään porukassa. Kyllä cheekkiä siis kiinnostaa

Vierailija
100/104 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvi on ollut aika nuori naimisiin mennessään 21 vai 22? Mä olin ton ikäsenä sinkku ja lähdin maailmalle. Opin tuntemaan itseni hyvässä ja pahassa. Nyt vanhempana on hyvin ehtinyt naimisiin ja on sisäinen rauha kun tuli koettua ja nähtyä monenlaista. En kyllä yhtään ihmettele jos eroavat.

Turhan nuorena on Sofia kotileikit aloittanut ja mikä ihmeen kiire on ollut painaa avikseen hätinä parikymppisenä penskana. Nytkö sit aletaan leikkiin sinkkuleikkejä kun naimisissa olo ei huvita. Mihin se Sofian tahtominen on jäänyt hyvinä ja huonoina päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän