Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että tuntuu pahalta katsoa tuon Utajärvellä kuolleen tytön poikakaverin kuvia.

Vierailija
02.07.2008 |

Kirjoittaa niin kauniisti tyttöystävästään.. Kaipaus on varmasti kamala!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuskin tajuaa mitään kaivata.

Vierailija
2/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolarissa kuoli siis yksi tyttö, jonka poikakaveri ei edes ollut autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt kun sen kuolleen pojan kuvia:(

Vierailija
4/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai itsemurhaa suunnittele...

Vierailija
5/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui että maailma kaatuu niskaan. Me emme voi edes kuvitella miltä tuntuu kun se ensirakkaus kuolee. Juuri kun kaikki oli hyvin ja olivat onnensa kukkuloilla.

Vierailija
6/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuksin toikaan suhde ois läpi elämän kestänyt, kun ovat vielä niin nuoriakin, silti itketää kun aattelee mitä poika joutuu kokemaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin eräs 32v joka ollut 16v ikäisestä miehensä kanssa.

Vierailija
8/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset suukot vaihdettiin kuudennella luokalla.

naimisiin olemma kerenneet

Nyt ikää 36 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällästä pitää sattua ???????????????????? Kuinka ihmeessä nuo läheiset jaksaa tän kaiken yli...



Ihan sydäntä raastaa kun ajatteleekin...



Voimia heille ei voi muuta sanoa..

Vierailija
10/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asioita vaan taphdu itsestään...tuokin olisi voitu estää.. olisi ajanut sallittua nopeutta, hän ei edes jarruttanut, olisi ollut turvavyöt kiinni...



t. 3 läheistä liikenneonnettomuudessa menettänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auttanut.

Vierailija
12/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne olisi voinut pelastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nekään auta jos törmäys on liian raju. Nykyään moni vaan luottaa siihen että sillä uudella ja "turvallisella" autolla voi ajaa miten haluaa ja jos jotain tapahtuu niin auto pelastaa.

Vierailija
14/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä marian muistovideo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä elämää:*(

Vierailija
16/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se niin ole että kaikki hyvät viedään nuorena?

Vierailija
17/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päiväkirjamerkintöjen mukaan poika oli vielä toukokuun lopulla sinkku, joten suhde ei välttämättä ehtinyt olla edes kuukauden mittainen..

Vierailija
18/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on aika mautonta tehdä muistovideoita jne... kun onnettomuudesta on vasta muutama päivä...



no kukin suree tavallaan.

Vierailija
19/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, että purkaa suruaan pihalle. Harva tietää, kuinka itse tulee suremaan kohdatessan surua ja tuskaa. Ainkin itse olen yllättynyt omista reaktioistani. TÄytyy ymmärtää,että kyseessä on teini-ikäisen suru, joka herra paratkoon suree ikäiselleen sopivalla tavalla.

Vierailija
20/25 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se suhde kuitenkaan olisi kestänyt."

"Kaikella on tarkoituksensa."

"Surevan nuoren, lue: alaikäisen, tekemä muistovideo on mauton."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi