Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaisiksi teitä yleensä luullaan ulkomailla?

Vierailija
29.07.2016 |

Siinä se kysymys tulikin. Minua on useimmiten luultu venäläiseksi, en oikeastaan tajua miksi :D En kuitenkaan mielestäni näytä tyypilliseltä venäläiseltä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada on usein arvaus englannin perusteella, mutta joskus joku luuli, että italiasta kun kaverin kanssa puhuttiin suomea.

Haluaisin tietää, että mistä ihmiset luulevat minun olevan, mutta kaikki kysyvät heti. Ihan kotohelsingissä viime viikolla joku intialainen tuli tenttamaan, että mistä olen kotoisin ja enkä muka ole edes puoliksi ulkomaalainen.

En sitten tietä, että mistä luuli minun olevan. Olen tosi tumma suomalaiseksi, ei ollut eka kerta kun tota kysellään.

Vierailija
62/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseksi, aina. Oon valkoinen kuin lakana ja hiukset, kulmat ja ripset ihan värittömät. Pyöreä naama ja persjalkainen. Ja vaikka miten laittautusin tai mitä pukisin päälleni, niin kai musta huokuu aina vaan jotku suomijunttivibat. Tai no kerran luultiin Kreikassa saksalaiseksi, tämä luulija oli itse suomalainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi todella usein, ruotsalaiseksi myös usein luultu. Perheeni kanssa matkustellessa usein skotlantilaiseksi sillä isäni on pesunkestävä punaverikkö ja kaikki perheessämme on pitkiä. Oikeasti olen suomenruotsalainen juutalaisilla juurilla.

Vierailija
64/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa luullaan virolaiseksi, en tiedä miksi. Nimeni perusteella on vaikea päätellä mistäpäin mailmaa olen koska sekä etu-että sukunimi on yleisiä monessa maassa

Vierailija
65/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiseksi....

On niin tummat hiukset ja kulmat luonnostaan :D

Vierailija
66/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu ja kyselty hollantilaiseksi, britiksi, amerikkalaiseksi, unkarilaiseksi, norjalaiseksi, ruotsalaiseksi, venäläiseksi, sveitsiläiseksi ja varmaan vielä jotain muuta mitä en muista. Slaavilaiseksi ei koskaan ja suomalaiset eivät usein tunnista aksentista suomalaiseksi. Asun ulkomailla ja usein paikalliset tulevat kyselemään reittiohjeita tms. Joten sopeudun ilmeisesti väestöön. Omaan todella suomalaiset kasvonpiirteet.

Vierailija
67/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaiseksi ilmesesti. Tai ulkomaalaiseksi.

Helsingissä käydessä tori ym. kauppiaat puhui englantia.