Olen entinen koulukiusaaja, mitä haluaisit sanoa minulle?
Kerrohan
Kommentit (16)
En mä halua sanoa mitään. Sun pitäisi tehdä tämä IRL, eikä minkään netin suojan turvin...
Sulla oli itselläs ne pahimmat ongelmat ja huono itsetunto! Ruma oot sisältä ja ulkokuori ei merkkaa mitään.
Olet minulle yhtä arvokas kuin kissan paska kenkäni pohjassa. Arvostan sinua ihmisenä, mutta en tahdo olla kanssasi tekemisissä. Olen hyväksynyt että et ehkä itse edes tajunnut aiheuttavasi minulle tuskaa. En kaipaa sääliä että olin koulukiusattu, mutta en myöskään tunne sääliä kaltaisiasi paskiaisia kohtaan. Olen varma (ja oman koulukiusaajani kohdalla olen todeksi huomannut) että elämässä on karma, joku tekijä joka kostaa samalla mitalla tehdyt teot. Esimerkkinä oman koulukiusaajani tiedän menettäneen oman perheensä vaikean kautta. Mutta niin se elämä antaa miten sitä ottaa.
Tarjoaisin sinulle työtä elämäntapavalmentajanani. Mitä rankemmaksi pistät, sen parempi, Voit alkuun vetää minua turpaan.
Jos haluat saada jotain fiksua aikaiseksi, ota yhteyttä häneen tai heihin joita kiusasit. VAikka he eivät haluaisikaan enää kuulla sinusta, niin heitä helpottaa se tieto että olit jo silloin kusipää, eikä vika ollut heissä.
Kiitos yli kymmenen vuoden terapiasta ja kahdesta itsemurhayrityksestä. Toivottavasti elät vähintään yhtä kurjaa elämää kuin minun elämäni, joka paskottiin kaltaistesi toimesta.
Teit elämästäni vaikeampaa kuin uskotkaan. Sydämeni ei koskaan toivu julmasta pilkastasi.
Miksi kiusasit koulua?