Vietän syntymäpäivääni yksin. Kaikki peruivat juhlani. Mitä tekisin? Ehdotuksia?
Surullinen olen lähinnä siitä, että ainoa muistajani on aikuinen poikani. Muuten olen yksin ja juon valkkaria. miesystäväni on jonkun porukan kanssa grillaamassa vaikka sovimme tekevämme jotain mukavaa. Paha olla...
Kommentit (44)
Kiitos kaikille tsemppauksista ja onnitteluista. Osanotto vastaavassa tilanteessa oleville/olleille. Olin eilen illan sitten vaan kotona ja riisuin juhlavaatteet menin kuumaan suihkuun ja katsoin sarjoja Viaplaysta. Ei huvittanut yksin mennä juhlimaan. Onhan tässä mieli maassa, mutta onnekseni mies paljasti luontonsa ajoissa, etten ehtinyt muuttamaan yhteen tms. Sitten joutuisi jakaa kipot ja kupit.Ystäviä minulla on onneksi muutama ja maailman ihanin poika <3
ap
Hyvää syntymäpäivää! Dumppaa tollnen tolla miesystävä. Tee jotain, mistä oikeasti tykkäät - hemmotteluhoito, leffa, ravintolaillallinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille tsemppauksista ja onnitteluista. Osanotto vastaavassa tilanteessa oleville/olleille. Olin eilen illan sitten vaan kotona ja riisuin juhlavaatteet menin kuumaan suihkuun ja katsoin sarjoja Viaplaysta. Ei huvittanut yksin mennä juhlimaan. Onhan tässä mieli maassa, mutta onnekseni mies paljasti luontonsa ajoissa, etten ehtinyt muuttamaan yhteen tms. Sitten joutuisi jakaa kipot ja kupit.Ystäviä minulla on onneksi muutama ja maailman ihanin poika <3
ap
Voi ei minua säälittää nyt ihan kamalasti kun kuvittelen tuon juhlavaatteiden riisumisen. Mieli varmaan tosi apeana. Olen pahoillani puolestasi. Onneksi et ole miehen kanssa pidemmälle ehtinyt ja onneksi sinulla on poikasi. Ehkä tämä vuosi on käännevuosi, heivaat miehen ja löydät uusia tuulia. Onnea :)
Ei ole mies minkään arvoinen, jos synttäreitä ei muista/halua muistaa. Kyllä edes yhtenä päivänä vuodessa ihmisellä on oikeus olla rakastettu ja huomioon otettu.
En suostuis jatkamaan tuollaisessa suhteessa.
Myöhäistä onnea aplle. Onneksi on palsta. :)