Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietän syntymäpäivääni yksin. Kaikki peruivat juhlani. Mitä tekisin? Ehdotuksia?

Vierailija
29.07.2016 |

Surullinen olen lähinnä siitä, että ainoa muistajani on aikuinen poikani. Muuten olen yksin ja juon valkkaria. miesystäväni on jonkun porukan kanssa grillaamassa vaikka sovimme tekevämme jotain mukavaa. Paha olla...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt?

Hyvää syntymäpäivää kaikesta huolimatta!

Vierailija
2/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt?

Hyvää syntymäpäivää kaikesta huolimatta!

On. Kiitos. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Älä välitä, tiedän tunteen :/

4/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet! Miten kaikki peruu sinun juhlasi?

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
5/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako juhlaa oli tulossa?

Vierailija
6/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mennyt mukaan grillaamaan?

7/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, ei lääkkeitä koska juot.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
8/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Onneksi olet onnistunut kasvattamaan lapsestasi sellaisen, joka muistaa onnitella. ;)

Vierailija
9/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää, ap!

Lähde vaikka kaupungille johonkin ok pubiin ja ala juttelemaan ihmisille. Kerrot saman tari an siellä ja takuulla saat juhlaseuraa ja myötäeläjiä.

Tai sitten katsot jonkun hyvän leffan.

Vierailija
10/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kiva poika, ja hän tykkää sinusta. Siitäkin voit olla tyytyväinen. Hyvää syntymäpäivää sinulle, nauti valkkarista ja kesäillasta. 

Vierailija
11/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako juhlaa oli tulossa?

Vain kolme. Mieheni ja pari ystävää. Ystävillä ymmärrän jos tuli este, kun aika pieniä lapsia. Mieheni taaseen valitsi ryyppäämisen kavereidensa ja muutamien sinkkunaisten bileissä :( ap

Vierailija
12/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. aika vaihtaa miestä :/ mutta onnea silti. löydät paremman miehen

Vierailija
13/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ikävää! Onneksi olkoon! Ole vahva ja hanki uusia ystäviä ja etenkin uusi mies! Sä olet juhlakalu teidän suhteessa ja sun ei pidä ainakaan olla yksin!

Vierailija
14/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hänen ysrtävänsä joiden luona nyt on ovat sellaisia ettei mieskään heitä pidä edes parhaina ystävinään. Aina juovat ja tekevät tyhmyyksiä. Haukkuu heitä aina seläntakana holtittomasta käytöksestä ja vaihtuvista morsioista. Hyvin näyttää seura kelpaavan kuitenkin. Niin ja minua ei ollut kutsuttu vaan mies kutsui itse itsensä työpäivän aikanani heille vaikka oli sovittu muuta. Sitten hän ei vastannut puhelimeen, kuin vasta hiljattain.Hänellä on myös ystäviä ja tuttuja jotka minäkin tiedän ja olen sinne tervetullut. ap

Vierailija
15/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut syntymäpäivänäsi! Lahjoita itsellesi jotain mukavaa! Älä myöskään sen suuremmin koe muiden syntymäpäiviä muistettaviksi.

(Olen ollut monesti samassa tilanteessa. Kerran pyysin kahden eri kummilapseni äitiä lähtemään leffaan kanssani syntymäpäivänäni - molemmilla oli parempaa tekemistä. Kuitenkin odottavat "muistamisia" eli lahjoja omille lapsilleen.)

Vierailija
16/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut syntymäpäivänäsi! Lahjoita itsellesi jotain mukavaa! Älä myöskään sen suuremmin koe muiden syntymäpäiviä muistettaviksi.

(Olen ollut monesti samassa tilanteessa. Kerran pyysin kahden eri kummilapseni äitiä lähtemään leffaan kanssani syntymäpäivänäni - molemmilla oli parempaa tekemistä. Kuitenkin odottavat "muistamisia" eli lahjoja omille lapsilleen.)

Taidan olla nössö, mutta yhden kutsutun lapsen syntymäpäivä on elokuussa ja menen ja lahja ostettu jo aikoja sitten. ap

Vierailija
17/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä ei ole ollut missään yhteydessä koko päivänä. Miulla myös synttärit tänään. Et hyvää syntymäpäivää meille, 🍻

Vierailija
18/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

Itse vietän parhaan illan avaamalla tietokoneella youtuben ja kuuntelen parhaita biisejä, juon viiniä ja palstailen täällä.

Mikä ois parempaa?

Vierailija
19/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä ei ole ollut missään yhteydessä koko päivänä. Miulla myös synttärit tänään. Et hyvää syntymäpäivää meille, 🍻

Hyvää synttäriä sinnekkin sisko :) Kivaa, kun on kivaa... Jos oltaisiin tuttuja ja samassa kaupungissa niin juhlittaisiin yhdessä! ap

Vierailija
20/44 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä hänen ysrtävänsä joiden luona nyt on ovat sellaisia ettei mieskään heitä pidä edes parhaina ystävinään. Aina juovat ja tekevät tyhmyyksiä. Haukkuu heitä aina seläntakana holtittomasta käytöksestä ja vaihtuvista morsioista. Hyvin näyttää seura kelpaavan kuitenkin. Niin ja minua ei ollut kutsuttu vaan mies kutsui itse itsensä työpäivän aikanani heille vaikka oli sovittu muuta. Sitten hän ei vastannut puhelimeen, kuin vasta hiljattain.Hänellä on myös ystäviä ja tuttuja jotka minäkin tiedän ja olen sinne tervetullut. ap

Oudolta vaikuttaa miesystäväsi käytös, mikäli laitta syntymäpäiväsi edelle sen, että sai itsensä tungettua perjantai-iltana juopposeurueeseen, jota selän takana haukkuu.

Anna itsellesi syntymäpäivälahjaksi parempi miesystävä! Tuolle nykyiselle sanoit "hei-hei".