Vietän syntymäpäivääni yksin. Kaikki peruivat juhlani. Mitä tekisin? Ehdotuksia?
Surullinen olen lähinnä siitä, että ainoa muistajani on aikuinen poikani. Muuten olen yksin ja juon valkkaria. miesystäväni on jonkun porukan kanssa grillaamassa vaikka sovimme tekevämme jotain mukavaa. Paha olla...
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut syntymäpäivänäsi! Lahjoita itsellesi jotain mukavaa! Älä myöskään sen suuremmin koe muiden syntymäpäiviä muistettaviksi.
(Olen ollut monesti samassa tilanteessa. Kerran pyysin kahden eri kummilapseni äitiä lähtemään leffaan kanssani syntymäpäivänäni - molemmilla oli parempaa tekemistä. Kuitenkin odottavat "muistamisia" eli lahjoja omille lapsilleen.)
Taidan olla nössö, mutta yhden kutsutun lapsen syntymäpäivä on elokuussa ja menen ja lahja ostettu jo aikoja sitten. ap
Samassa veneessä ollaan oltu. Itse kuvittelin, että ns. kummius vaikuttaisi siten, että kummiksi pyytänyt olisi vastavuoroinen minuakin kohtaan.
Joo ei -n tuttavani mukaan "kummin velvollisuus on ostaa lapselle lahjoja". Lopetin itse siihen suuntaan joustamisen ja sanoin myös sen, etten olettanut kummiksi lupautuessani olevani jokin yksipuolinen lahja-automaatti. (Välit meni aika olemattomiksi tuon jälkeen, mutta itseä asian sanominen ennemmin helpotti.)
Kurja juttu, että läheisesi ovat olleet noin itsekkäitä sinun syntymäpäivänäsi. Vietä mukava viikonloppu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mennyt mukaan grillaamaan?
Nämä hänen ysrtävänsä joiden luona nyt on ovat sellaisia ettei mieskään heitä pidä edes parhaina ystävinään. Aina juovat ja tekevät tyhmyyksiä. Haukkuu heitä aina seläntakana holtittomasta käytöksestä ja vaihtuvista morsioista. Hyvin näyttää seura kelpaavan kuitenkin. Niin ja minua ei ollut kutsuttu vaan mies kutsui itse itsensä työpäivän aikanani heille vaikka oli sovittu muuta. Sitten hän ei vastannut puhelimeen, kuin vasta hiljattain.Hänellä on myös ystäviä ja tuttuja jotka minäkin tiedän ja olen sinne tervetullut. ap
Oudolta vaikuttaa miesystäväsi käytös, mikäli laitta syntymäpäiväsi edelle sen, että sai itsensä tungettua perjantai-iltana juopposeurueeseen, jota selän takana haukkuu.
Anna itsellesi syntymäpäivälahjaksi parempi miesystävä! Tuolle nykyiselle sanoit "hei-hei".
Joo, todellakin nyt mielessä on unohtaa vaan koko mies. Tässä seurueessaon tapana tyrkyttää vielä seuraa ja vielä huomattavan humaltuneita naisia varatuillekkin miehille. Eli varmaan haluaa pettää. Onneksi ei tarvitse pettää, kun on jo ex. ap
Hyvä, ansaitset parempaa! Ei vaikuta kovin kivalta porukalta tuo seurue.
Ei huvittaisi mennä baariinkaan vaikka viini jo loppui. Syön tässä suolaisia tarjottavia ja itku herkässä. ap
Hirvee mies! Otan osaa ja syntymäpäiväkukat heitän täältä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea ap :)
Kiitos! ap
Vierailija kirjoitti:
Hirvee mies! Otan osaa ja syntymäpäiväkukat heitän täältä sinulle!
Kiitos <3 ap
Hei ap, mies on paska mutta maailmassa on hyviäkin tyyppejä! Älä anna noin kirjan tyypin pilata koko iltaa! Taksi alle ja käy nyt vaikka postilla drinsulla, juttelet niitänäitä vaikka baarimikon kanssa, katselet ihmisiä ja miehiä ;) Hyvää syntymäpäivää!!
(Pistä tänne mikä kaupunki ja mikä baari, joku tulee kaveriksi....)
Ompa ääliö mies. Onnea kuitenkin, eihän se loppujen lopuksi päivänä eroa muista! :)
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, mies on paska mutta maailmassa on hyviäkin tyyppejä! Älä anna noin kirjan tyypin pilata koko iltaa! Taksi alle ja käy nyt vaikka postilla drinsulla, juttelet niitänäitä vaikka baarimikon kanssa, katselet ihmisiä ja miehiä ;) Hyvää syntymäpäivää!!
(Pistä tänne mikä kaupunki ja mikä baari, joku tulee kaveriksi....)
Johan tuli virheitä... :D
Kirjan=kurjan
Postilla=parilla
Drinsulla=drinksulla
Hyvää syntymäpäivää!!! Vielä ehdin sanoa.
Hyvää syntymäpäivää.
Lähetin sulle just lämpimän halauksen, tunsitko?. : )
Vaimoni ei edes muistanut synttäreitäni, ihmetteli pakettia jonka olin saanut vanhemmiltani.
Nauti elämän hyvistä hetkistä ja murehditaan yhdessä niitä huonoja.jooko.
Käy shoppailemassa tai jossain muualla hemmottelemassa itseäsi. Olet sen ansainnut tuollaisen käytöksen jälkeen! Itselleni kävi juuri samoin tällä viikolla.
Perämies666 kirjoitti:
Hienoa, ihmiset peruivat viime yönä paskahätäni samalla kun peruivat valitut palat, ei enää tule lehteä tai paskaa, kaikki perutaan minulta, aivan kamalaa
Onneksi syntymäpäivääni ei ole vielä kukaan perunut, ajatella, ei voisi vanheta ollenkaan.
Miten tuota ap, oletko pyytänyt palauttamaan syntymäpäiväsi, vai onko se lopullisesti peruttu?
Ap ei ole kyllä kertonut, että kukaan olisi hänen syntymäpäiväänsä perunut. Tosin juhlan olivat kaikki peruneet, eli kun kaikki ilmiottavat, etteivät tule, tekeehän se yhtä kuin että juhla on peruttu. Juhlan peruminen on ihan eri asia kuin päivän peruminen.
Sinulla kuitenkin on ystäviä ja ihana lapsi. Vaihda mies ja nauti elämästäsi! Ja onneksi olkoon.
Tuttua. Mies unohti mun synttärin ja sen, että oli suunnitelmia ja suuttui, kun annoin miehen keikkalipun (mun maksama) kaverille. Mies muisti jossain keikan alun jälkeen, että hei meidänhän piti mennä ja laittoi viestin, että anteeks hirveesti. Hän oli koko päivän vastaamatta mun soittoihin ja viestiin, kun koitin kysellä, että niin ollaanko me menossa ja missä nähdään ja lopulta puoli tuntia ennen keikan alkua viime hetkellä soitin kaverille, että mies teki oharit niin lähe seuraks.
Hyvää syntymäpäivää!
Anna itsellesi lahjaksi jotain mukavaa - kampaamokäynti/lehtitilaus/jokin tavara/vaate, mikä itseäsi ilahduttaisi.
Lähetän sinulle *virtuaalisen halauksen* syntymäpäivänäsi (no niin, ojennapa kätesi ja halaa itseäsi - se on minulta!) ja hymyillen vilkutan täältä omalta sohvaltani. Onnea!
On neuvo. Jätä se mies.
Hyvää syntymäpäivää ja parempia edessä :)
Miten ap ilta meni? Nyt on uusi vuosi kohdallasi alkanut ja uusien asioiden hakeminen. Heitä ensinnäkin pihalle mies, joka ei muista synttäreitäsi ja sen jälkeen hemmottele itseäsi kaikella mitä vain keksit - parturi, kosmetologi, hanki vaikka tyylikkäät loppukesävarpaat. Mene keikalle, katselemaan miehiä baariin tai terassille, mene rannalle tai laivalle. Ihan mitä tahansa, mutta kotiin neljän seinän sisään miehen tuomiosta ei kannata jäädä.
Tsemiä ja halauksia! Olen käynyt tuon saman läpi ja se oli kamalaa. Helpotti kun aloitin yhdestä asiasta ja nykyisin olen onnellinen. :)
Joo, todellakin nyt mielessä on unohtaa vaan koko mies. Tässä seurueessaon tapana tyrkyttää vielä seuraa ja vielä huomattavan humaltuneita naisia varatuillekkin miehille. Eli varmaan haluaa pettää. Onneksi ei tarvitse pettää, kun on jo ex. ap