Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?
Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.
Kommentit (287)
- virolaiset
- blondit
- sinisilmäiset
Sellainen ihminen raivostuttaa, joka tekee selän takana jotain. Esimerkiksi sopii jonkun toisen kanssa, lupaa että SINÄ teet jotain hänen hyväkseen, jonkinlaisen palveluksen. Eikä sinulta ole kysytty mitään - että voitko ja haluatko tehdä moisen palveluksen.
Saattaa sopia selkäsi takana, että tuo toinen voi hyvin asua luonasi pari päivää tai kauemmankin matkustaessaan sinulle päin.
Tai että sinä otat selvää jostakin, koska olet töissä jossain virastossa. (Sitten ollaan hyvin kiukkuisia, kun kerrot, ettet voi noin vain mennä tarkastamaan jotain tiedostoa tms.)
Kyllä menee välit poikki kun tuollainen toistuu.
Ihmiset joille yrittää selittää jotain tieteellistä mutta ei vain mene kaaliin vaikka kuvan piirtäisi.
Ihmiset joiden mielestä on niin tuiki tärkeää mennä katsomaan vaikka jotain urheilumatsia vaikka ystävällä on hätä ja tarvitsisi tukea.
Eli ihmiset joiden prioriteetit on ihan hukassa noin inhimillisesti katsoen.
Kovaääniset, tulevat liian lähelle, katsovat pistävästi ja tarkkaan, ikäänkuin skannaavat läpi ja tekevät arviota.
Vievät kaiken tilan ja hapen.
Vaikka yritän olla ystävällinen ja tulla toimeen, niin jossain vaiheessa välille tulee kireys, aina.
Johtuuko siitä että minä edustan tuolle ihmidtyypille sellaista ihmistä kenen kanssa he eivät tule toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Näennäisen viattomasti jatkuvasti elvistelevät narsistit, joiden fb päivitykset esim. koostuvat omista selfieistä (neljäkymppisenä uusi keskimäärin joka viikko), "hienojen" ruokien ja viinilasien kuvista ja "meidän perhe se matkusti tällä kertaa tänne" tai "meillä on kesämökki" pätemisistä. Jos ei muuta keksitä, laitetaan itsestä joku 20 vuotta vanha kuva kerjäämään ihailua. Esitetään varakasta ja sivistynyttä, kun oikeasti ollaan korkeintaan keskiluokkaa (ja nekin rahat tekee mies, jolla ei aika riitäkään tämmöiseen päivittelyyn) ja kotoisin jostain kaupungin ulkopuolelta peruslähiöstä.
Aidosti hienostuneet ja varakkaat eivät koe samanlaista tarvetta esitellä "life styleään" yleeensä ikinä. He eivät ärsytäkään. Eivätkä muutkaan ns. normi-ihmiset.
Tähän tyyppiin törmää myös työpaikoilla. Kyseiset tyypit ovat haljeta itsetyytyväisyyteensä ja ihanuuteensa just muka vaatimattomalla ja sivulauseessa kokoajan tulevalla itsesuitsutuksella. Koko ajan pitää tuoda esille Etelä-Helsingin kämpän sisustusratkaisuja, perhelomia ja muuten vaan omaa nohevuutta ja kauneutta milloin missäkin jne jne Mukavana lisänä vielä jatkuva ruskeakielisyys tarvittaville tahoille.
mulkkujen ihmisten kanssa vähän huonosti tulen toimeen.
-m
Vierailija kirjoitti:
mulkkujen ihmisten kanssa vähän huonosti tulen toimeen.
-m
Voi noinkin vastata. Mielenkiintoisempaa silti lukea miten kukin määrittelee mulkun ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Ylensä ihmiset joiden kanssa ei voi vaihtaa mielipiteitä jos ovat erimieltä, loukkaantujat
Tämä, mutta sillä lisäyksellä, että itse kyllä ilmaisevat järkkymättömän mielipiteensä ja heidän kanssa ei saa olla eri mieltä.
Äitini on tällainen. Pyrkii järkyttämäänkin mielipiteillään, odottaa reaktiota. Multa ei yleensä saa, ystävänsä kauhistelevat hänen mukanaan.
Esimerkki.
Hänen mielestä henkilö x on karismaattinen.
Sisaruksensa mukaan henkilö y on karismaattinen.
Myöhemmin äiti nauraa mulle, miten sisarus voi pitää henkilöä y karismaattisena.
Sanon, että kai eri ihmiset pitää voi pitää karismaattisena eri ihmisiä. Lisäsin vielä, että omasta mielestäni x tai y ei ole kumpikaan erityisen karismaattinen.
--> raivokohtaus "no sinä se sitten tiedät parhaiten kaiken" ja loppupäivän mykkäkoulu
Mua riepoo eniten ihmiset, jotka ei tajua sitä, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä eikä ole kilpailu kenen mielipide on oikein. Ei nähdä/haluta nähdä toisen näkökulmaa ollenkaan, vaikkei samaa mieltä olisikaan. Äärivastakohtana sitten ne koiranpennut, jotka muuttavat mielipidettään seuran mukaan. Mitään oikeaa omaa mielipidettä ei ole MIHINKÄÄN asiaan. Mun yksi tuttu on tällainen. Sanoo aina lukeneensa jostain, tai kuulleensa jostain ja kun häneltä kysyy "entä mitä mieltä sinä itse olet?" niin menee vaikeaksi ja harvoin saa vastausta.
Tulen omalta puoleltani toimeen kaikkien kanssa sikäli, ettei kenenkään seura ärsytä minua ainakaan aivan tavattomasti ja pystyn olemaan perusystävällinen kaikenlaisille ihmisille, jos vuorovaikutukselle on tarvetta.
Hankalin tapaus kuitenkin olisi huumorintajuton ihminen, koska käytän huumoria (itseeni tai tilanteeseen kohdistuvaa) kiusallisten tilanteiden ohittamiseen. "Liennytän" niitä huumorilla. Jos toinen ei ymmärtäisi sitä ollenkaan, tilanne kävisi vain entistä pahemmaksi. Onneksi niin totaalinen huumorintajuttomuus lienee harvinaista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
- Elämäntapana kaikesta loukkaantuminen
- liiallisen itsekkäät
- Elämäntapana pelkkä murehtiminen
- Ulkonäkökeskeiset
- Huumorintajuttomat
Päällepäsmärit on pahin. Etenkin työelämässä. Vuosikaudet sai kärsiä tyypistä joka puuttui kaikkien tekemiseen sekoitti pakkaa omilla hyvillä ideoilla ja sai pomonkin mukaansa. Sitten kumpikaan ei olleet valmiit kuulemaan mahdollisista ongelmista mitään.
Ja kun ongelmat realisoituvat tätä päällepäsmäriä ei näkynyt missään tai ainakin oli muka niin kiire jonkun muun projektin parissa. Tai sitten oli sina saikulla kun paskaa koitettiin lapioida.
Vapaallakin olen törmännyt. Miespuolisen ystäväni puoliso ei voi olla puuttumatta asiaan. Ollaan sitten menossa yhdessä mökille, järjestämässä juhlia tai mitä vaan niin aina on pakko alkaa ohjeistamaan ja puuttumaan toisten tekemiseen sen jälkeen kun ollaan jo sovittu kuka hoitaa mitäkin ja miten. Hermot menee nykyään aina kun näen että whatsapp kilahtaa ja tämä henkilö lähettäjänä
Besserwisserit, perusnegatiiviset, tosikot, hiljaiset, määräilevät, valehtelevat, alkoholistit ja narkkarit-ei kiitos.
Savolaiset jaarittelijat on raskaita, paljon puhetta, ei mitään asiaa
On. Kaikki tietävät vittuilijat ja vinoilijat sekä katkerat pahimpia. Myrkyttää negatiivisuudellaan heti ilman.
Tulen halutessani kaikkien kanssa toimeen. Paitsi tietysti sellaisten, jotka eivät halua tulla minun kanssani toimeen. Ex-mieheni ystäväpiirissä oli yksi tällainen tyyppi. Ilmeisesti vihasi minua, kun varastin miehen häneltä.
Riidanhaluisten lyhytjännitteisten vänkääjien. Tunnen yhden.
Voi LUOJA teitä Naisia kirjoitti:
Olen odottanut tälläistä ketjua jo pitkään sillä jokainen MIES joka tänne google-haun perusteella joskus päätyy tietää että täällä kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa, koskaan, maailman masentavin palsta.
Jokainen mies joka on ollut edes hetken naisvaltaisella alalla töissä, tunnistaa kaikki noi tyypit yllä.
Lyhyesti, KUKAAN nainen ei tule toimeen yleisesti NAISTEN kanssa, se selviää kaikille jo palstaa seuraamalla.
Olen mies ja väitän tulevan toimeen kaikkien kanssa...siis ihan kaikkien kanssa...juopoista - yritysjohtajiin.
Oman kokemukseni mukaan naiset tällä palstalla tulee erinomaisesti toimeen keskenään. Sitten täällä on joitain miehiä, jotka ei tule meidän kanssa toimeen.
Olen odottanut tälläistä ketjua jo pitkään sillä jokainen MIES joka tänne google-haun perusteella joskus päätyy tietää että täällä kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa, koskaan, maailman masentavin palsta.
Jokainen mies joka on ollut edes hetken naisvaltaisella alalla töissä, tunnistaa kaikki noi tyypit yllä.
Lyhyesti, KUKAAN nainen ei tule toimeen yleisesti NAISTEN kanssa, se selviää kaikille jo palstaa seuraamalla.
Olen mies ja väitän tulevan toimeen kaikkien kanssa...siis ihan kaikkien kanssa...juopoista - yritysjohtajiin.