Häpeän näyttäytyä julkisesti vaimon kanssa
Alkaa rouva olla jo niin iso, että pahaa tekee. Aina valittaa kun painoa tulee vaikka mitään ei syö. Joo, ei syö ruokapöydässä, mutta muuten taukoamatta puputtaa herkkuja.
Kommentit (164)
Olisi mielenkiintoista tietää millainen mies tämä AP on... Veikkaan ettei taida korvien väli olla ihan kohdillaan ja se näkyy naisessa tuolla tavoin. Kaikki tuntemani naiset ovat kyllä hyvin tarkkoja ulkonäkönsä suhteen ja mielestäni se on normaali naisen tila.
Ap:lle. Vaimosi elämä kanssasi lienee tarkoituksetonta elämää ja hän on masentunut. Liekö vielä sairastunut kilpirauhassairauteen. Ilmapiiri kanssasi on alentavaa. Katso peiliin. Kehtaat täällä haukkua lähimmäistäsi. Jos vaimosi olisi terve, hän olisi jo 10 vuotta sitten laittanut sinut pihalle. Lähde itse, ellet osaa näyttää 'rakkauttasi' oikealla tavalla. Pilaatko itse sinulle lähimmän ihmisen elämän?
Ap, mikset yksinkertaisesti eroa?
Kuinka sairas voi olla ihminen joka EI KEHTAA näyttäytyä julkisesti OMAN VAIMON kanssa!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP jatkaa, kun puhelimella kaupungilla ei paljoa enempää viitsinyt kirjoitella.
Olemme siis yli 20 vuotta yhdessä ollut aviopari ja ikää jonkin matkaa yli 40 vuotta molemmilla. Tavatessamme vaimo painoi arviolta 55-60 kg (en koskaan kysynyt) ja pituutta noin 173 cm. Ainoa lapsemme on nyt 11 ja tuon raskauden jälkeen rouvalle jäi noin 15-20 kg. Oletin että kunhan ensimmäinen vauvavuosi on ohi, palaa vaimon paino vanhoille raiteille. Lapsi kasvoi, mutta niin kasvoi vaimokin. Olisikohan noin viisi vuotta sitten ehdotin, että eikö aloitettaisi yhdessä jokin liikuntaharrastus. Tämä oli ensimmäinen loukkaantuminen vaimolla koskien paino-ongelmaa.
Minulla on ollut jo lähelle 20 vuotta erään tutun kuntosaliyrittäjän kautta käytössä rajaton salinkäyttömahdollisuus, joten rahasta ei olisi ollut liikunnan aloittaminen vaimollakaan, mutta ei niin ei. Nyt hänen kokonsa lienee jossain 110 kilon paikkeilla ja jatkuvasti kasvamaan päin. Kävelystä on tullut sellaista lyllertävää ja nyt helteillä rouva hikoilee aivan helvetisti. Tähän yhdistettynä leggarit ja tunika, joka on jatkuvasti selästä märkä, on saanut minut inhomaan vaimoni olemusta koko sydämestäni. Tiedän sen saman naisen, johon aikoinaan rakastuin, piileskelevän tuon inhottavan laardikasan alla, mutta en tiedä saako sitä enää koskaan esiin.
Kun olen parina viime vuotena vaimon kanssa asiasta puhunut (joka on joka kerta 100% varma riidan aihe) ja ehdotellut edes syömisen järkevöittämistä, niin tuloksena on se, että ruokailuaikana syödään jotain vähän ja ollaan laihduttavinaan. Samalla tiedän vaimolla olevan herkkupiiloja mm. auton peräkontin sivulokerossa on nytkin 10 kpl Twixin suurpaketti ja todennäköisesti pieni sipsipussi, elleivät ole jos tänään jossain väissä huvenneet.
Mielestäni on sairasta ja etovaa katso ihmistä, jolle ei tunnu ulkonäkö merkitsevän enää yhtään mitään. Pitkät hiukset lyheni heti lapsen syntymän jälkeen ja nyt hiukset ovat kuin potta päässä leikattu. Vaatetus on käytännössä aina leggarit ja jokin löysä paita tai tunika, kotona leggarit vaihtuu joihinkin ihmeellisiin lökäpöksyihin. Miten ihmeessä itsestään huolta pitävä ja hyvännäköinen nainen päästää itsensä tuollaiseksi???
Ja KYLLÄ, minua HÄVETTÄÄ näyttäytyä vaimoni kanssa julkisuudessa!!!
Jos vaimo on lihonut 60 kilosta 80 kiloon ja pituus on 173cm, niin kysymys ei ole edes merkittävästä ylipainosta.
Itse en ikinä ottaisi noin tyhjäpäistä miestä, jolla ei elämässä ole näköjään mitään järkevää tekemistä tai sisältöä.
ETKÖ OSAA LUKEA? VAIMO ON LIHOUT 60 KIILOSTA 110!! KILOON----> ELI +50KG ELOPAINOA, SE IHMINENHÄN ON TUPLAANTUNUT... hyi saatna.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sairas voi olla ihminen joka EI KEHTAA näyttäytyä julkisesti OMAN VAIMON kanssa!!!!!!
En minäkään näyttäytyisi.
Miettikääpä naiset niin päin, että te olisisitte hyvässä kunnossa/hoikkia, ja miehenne olisi 180kg läjä laardia, joka hikoaa, kävelee trikoissa ja puuskuttaa-------tekisikö mieli kulkea sen laardiläjän kanssa ihmisten ilmoilla? saati harrastaa seksiä? nyt ihan rehellisesti? minä en ainakaan kykenisi. t. nainen 42v
Kyllä minuakin häiritsee, että mies on lihonut reippaasti. Varsinkin sivusuunnassa maha on ihan tajuttoman kokoinen ja istuessa miehellä on ikäänkuin pöytä edessään. Tissitkin on kohta isommat kuin minulla.
En odota miehen olevan timmi ja lihaksikas, eikä pieni kumpu vatsan kohdallakaan haittaa, mutta kyllähän tuollainen lihominen fyysiseen viehättävyyteen vaikuttaa. Itseäni ei niin hävetä tuntemattomien seurassa, mutta juuri lomalla näimme vanhoja tuttujani ja jotenkin nolotti, kun näytämme niin epäsuhtaiselta parilta. Itse olen nätti, pitkä ja hoikka, eikä lastenkaan jälkeen lisäkiloja jäänyt, vaikka raskauksissa tuli +20.
En ole miehelle hänen lihomisestaan huomautellut. Mies itse puhuu, että pitäisi laihtua, koska ei mahdu vaatteisiinsa. Sen sijaan vaan mättää ruokaa ja varsinkin herkuille on perso.
Outoa on , että naiset tekee vastaavan aloituksen ja sille sataa myötätuntoa eikä yhtään edes mietitä sairastaako mies jotain tai onko nainen alistava.
Kyllä mä ainakin ymmärrän,että seksi ei kiinnosta ihmisen kanssa , joka on muuttunut ihan täysin. Ei tunteilleen oikein mitään voi ja kaikilla on oikeus niihin, toki toivon,et Ap:lla on sen verran järkeä ettei hän oleta, et vaimo palaisi ihan samaksi mitä ennen synnytystä oli, kaikkia tää elämä kuluttaa tavalla tai toisella. Mä en sanois kanskaan ulkonäöstä mitään vaan ennemminkin terveydestä ja siitä nyt enemmän Itsekkin olisin huolissaan. Jokin mättää, mut mikä, siihen en osaa vastata.
Muuta neuvoa en osaa antaa, jos taas vaimo itse tykkää uudesta ulkonäöstään ja on sinut itsensä kanssa niin siihen on sit paha sanoa mitään, jokaisen kroppa kuitenkin on itseä varten.
Olisi mielenkiintoista tietää, millainen nainen on tämänkin aloituksen takana? Kuka noin intohimoisesti vihaa erimuotoisia ihmisiä? Onko joku muodokkaampi nainen vienyt hänen miehensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi sietää ja tukea röhövalasta vuodesta toiseen?
Myötä- ja vastamäet katsos 😉 Kukaan meistä ei missään tapauksessa ole täydellinen ja jokaisella on aivan varmasti asia, jota ei täysin hallitse tai tulee ongelmia, joiden ratkaisu itsestään on hankalaa.
Kuules norsu, sanot varmaan saman sitten naiselle jonka miehellä on alko-ongelma. Eiks jeh? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi sietää ja tukea röhövalasta vuodesta toiseen?
Myötä- ja vastamäet katsos 😉 Kukaan meistä ei missään tapauksessa ole täydellinen ja jokaisella on aivan varmasti asia, jota ei täysin hallitse tai tulee ongelmia, joiden ratkaisu itsestään on hankalaa.
Kuules norsu, sanot varmaan saman sitten naiselle jonka miehellä on alko-ongelma. Eiks jeh? ;)
Ooh, norsu. Henkilökohtaisuuksiin menevä haukkuminen tietämättä yhtään faktoja toisesta kirjoittajasta, suurin suosikkini näistä vajukkien iskuista vyön alle 😂👍
Ei, en ole norsu. Olen jo aikaisemmin kirjoittanut tähän ketjuun, muistaakseni taivastelin sitä, miten pisti silmään kun aloittaja oli huolissaan vain omasta häpeästään, kun taas oma huoleni kohdistuu näkyvästi lihonneen mieheni kohdalla terveyteen, jos tahti jatkuu. Ja itse asiassa asiaan liittymättä, meidän suhteessa tarvottiin myös todella syvät suot mitä tulee alkoholiin ja nykyään tuo puolisko on lähestulkoon täysin tipaton.
Laihdutusleireille on tarvetta. Armeijalta pari ylijäämä telttaa, porkkanoita ja nauriita evääksi. Vedettävä riksa mun kuljettamiseen. Tällä leirillä kilot karisee ja psyykkeet hajoaa.
Palstavalailla meni tunteisiin :). Jos ämmä on tuplannut painonsa ja muutenkin muuttunut tuon myötä persoonaltaan ym. niin kyseessä ei ole enää sama ihminen, jonka kanssa ap. meni naimisiin. Suosittelen eroamaan. Hae itsestäsi huoltapitävänä miehenä vastaavaa naista, heitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolliksikin kamala.
Ja sinä läski denialisti ikävä kyllä.
Vahinkoyläpeukku, jonka ekaa kertaa maailmanhistoriassa korjaan. Sulla on dorka niin paljon läskiä aivoissa, että luulet psykoosissasi näkeväsi ihmisen ulkomuodon via internet. Otappa lääkkeet ja syö vesivaahtoa jälkkäriksi.
Ei voi kuin hämmästellä näitä naisten väitteitä että lihovat, vaikka eivät söisi paljon mitään. Jo fysiikan peruslainalaisuudet pakottavat ihmisen laihtumaan, mikäli sisään otetaan vähemmän energiaa kuin sitä kulutetaan. Mutta palstamammoja ei tiede kiinnosta, kun suklaata on saatavilla...
Minä tiedän sen tunteen kun mies katsoo kuin jotain sairasta ja etovaa ja häpeää. Se on niin hirveä tunne että ei siihen voi muuta kuin syödä kunnes tunne katoaa tai tappaa itsensä. Koska eihän se mies enää rakasta. Ei ap enää rakasta vaimoaan. Miksi ihmeessä ei sitten vain mättäisi niin paljon ruokaa naamansa kuin ehtii. En viitsi rakastaa itseäni kun ei kukaan muukaan katso rakastamisen arvoiseksi. Se että läskit sattuu jonkun tuntemattoman silmään, ei ole mikään kunnollinen syy edes yrittää kun aina voi syödä jotain niin se häpeän tunnekin katoaa ruuan kanssa alas.
Aika surullista että ihmisille merkitsee joku 15kg enemmän kuin muka "rakas" ihmissuhde. No onhan meitä moneen junaan. Itse olin joku 60kg/167cm kun mieheni tapasin, sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja minulla on lievä syömishäiriö, paino nousi jossain vaiheessa sinne 80 kiloon asti. Eihän se mukavaa ollut, mutta kun sain vihdoin lääketasapainon vajaatoimintaan ja energiaakin liikkumiseen, palasin ns. normimittoihini. Koskaan ei mieheni sanonut mitään, kehui aina kuinka nätti olen ja hyväksyi minut myös toisennäköisenä, toki yritti tukea minua liikkumisessa ja ruokavaliossa koska itse sitä halusin parantaa. Nyt toki itse voin paremmin parempikuntoisena ja se varmasti vaikuttaa myös muuhunkin elämään, en esim. häpeä itse enää ulkonäköäni. Toki siinä ei ole mitään hävettävääkään jos itse on tyytyväinen siihen mille näyttää, minulle vaan liika paino ei sovi ulkonäöllisesti samoin kuin toisille joilla ne kilotkin näyttävät paremmille, vaikka kyllähän itsensä pitäisi pystyä hyväksymään.
Mielestäni todelliseen rakastamiseen kuuluu toisen hyväksyminen, kuten itsekin hyväksyy sen ettei kukaan ole täydellinen. Me vanhenemme, meiltä voi joskus puuttua raajoja, tulee ryppyjä ja terveysongelmia, ihovaivoja, voimme joutua pyörätuoliin jne. Mutta ne ihmiset joille ne kilot ovat tärkeämpiä kuin rakkaus, eivät ole enää yhdessä sitten vanhana. Eikä välttämättä kukaan ole enää sitten seurana kun itse ei ole enää niin viehättävä.. Usein kun edestään löytää minkä taakseen jättää, karmalla tapana korjata asiat.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin hämmästellä näitä naisten väitteitä että lihovat, vaikka eivät söisi paljon mitään. Jo fysiikan peruslainalaisuudet pakottavat ihmisen laihtumaan, mikäli sisään otetaan vähemmän energiaa kuin sitä kulutetaan. Mutta palstamammoja ei tiede kiinnosta, kun suklaata on saatavilla...
Nyt kyllä suu kiinni. Ei kaikki palstamammat ole lihavia. Inhottavaa yleistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Palstavalailla meni tunteisiin :). Jos ämmä on tuplannut painonsa ja muutenkin muuttunut tuon myötä persoonaltaan ym. niin kyseessä ei ole enää sama ihminen, jonka kanssa ap. meni naimisiin. Suosittelen eroamaan. Hae itsestäsi huoltapitävänä miehenä vastaavaa naista, heitäkin on.
Sitten jokainen voi erota jo päivä häiden jälkeen. Koska eihän se puoliso ole enää se sama ihminen jonka kanssa meni naimisiin, se on JOPA PÄIVÄN VANHEMPI. Ja naimisissa, eikä sinkku enää. Oh the horror, toinen muuttui, äkkiä ero.
AP tässä: Arkipäivässä minua häiritsee koko ajan ulkonäkö, en voi sille mitään. Kun itse on tottunut pitämään kropan kohtuullisessa kuosissa, vaikka en minäkään mikään himourheilija ole, niin voi vain ihmetellä miten 55 kiloisesta todella kauniista naisesta kasvaa tuollainen. Ulkonäön muutos ei kohdistu pelkästään lihavuuteen, vaan yksinkertaisesti tuntuu että nyt kun on tukevasti (heh) perheellinen, niin ei ole mitään tarvetta miellyttää miestään fyysisesti. Ja onhan tuossa lihavuudessa toki myös merkittävää terveysriskiä havaittavissa.
Täytyy myöntää etten ole yksin. Parhaan kaverini vaimo alkoi lihoa samalla tavoin, mutta hänellä tunutui olevan sen verran enemmän munaa, että laittoi vaihtoehdot pöytään. Rouva alkaa huolehtia ulkonäöstään tai alkaa etsiä uutta miestä. Melkein tekisi mieleni itsekin tuo tehdä, enkä tiedä olisiko elämäni pilalla jos vaimo lähtisi.
Täällä on puhuttu tuosta seksipuolesta. Minulla ei ole juurikaan minkäänlaista halua harrastaa seksiä VAIMONI kanssa vaikka edelleen miehiset halut ovat voimakkaat. No, mihinkä sitä tervekätinen mies naista tarvitsee... Tilanne on siinä mielessä ok, että rouvaa seksi ei ole oikeastaan koonnostanut raskaaksi tulemisen jälkeen. Lapsen syntymän jälkeen meni muistaakseni lähes vuosi kun harrastettiin seksiä. Tuon jälkeen saattoi olla jopa kuukausin taukoja ja nyt tilanne on vielä pahempi eli käytännössä liitto on seksitön.