Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Suuret ikäluokat eli 80-luvulla syntyneet ahnehtivat kaiken. 1980-luvulla syntyneet ovat nyt suurin ikäluokka ja heillä on kaikki

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me nollarit jäämme ilman

Vierailija
2/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-49 -vuotiaat ovat kylläkin syntyneet vuosien 1976-1980 välillä. He ovat myös parhaiten kouluttautuneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaista propagandaa ei hyväksytä täällä. Mene muualle suoltamaan roskaasi.

Vierailija
4/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaista propagandaa ei hyväksytä täällä. Mene muualle suoltamaan roskaasi.

Kolahtiko

Vierailija
5/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleniaalit ovat työelämän suurin sukupolvi. He ovat myös ennusteiden mukaan vaurain sukupolvi koskaan (perivät rikkaat vanhempansa).

Vierailija
6/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko 1980-luvulla syntyneet yleensä kokoomuslaisia? No, voi tietty olla kun tienaavat noin hyvin.

Vierailija
7/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minulla on kaikki. Niin oli kai meitäkin edeltävällä sukupolvella tässä iässä.

N43

Vierailija
8/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokoomuslaista propagandaa ei hyväksytä, jos hyväksytään persu- ja vassaripropaganda? Ohis

Vierailija
9/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tienaava sukupolvi on perinteisesti ollut hieman 50 v. päälle. Silloin ollaan uran huipulla ja on ollut vielä varaa vaatia palkankorotuksia. Tämä liukuma 50 v. alapuolelle kuvastaa sitä, miten viiskymppisistä on tullut vähemmän haluttua työvoimaa. 

Vierailija
10/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja me nollarit jäämme ilman

Te ootte vielä lapsia, teidän aikannekin tulee vielä.

Vierailija
11/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulla on kaikki. Niin oli kai meitäkin edeltävällä sukupolvella tässä iässä.

N43

Olen sun ikäluokkaa eikä mulla ole mitään kaikkea. Ei omaa perhettä, ei omaa asuntoa, ei vakityötä, ei lapsia, ei autoa, ei edes koiraa.

Vierailija
12/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen 44, vuokralla, työtön, eronnut, köyhät vanhemmat, sairastan kivuliasta perussairautta. Lapsi on, jolle yritän joten kuten tarjota onnellisen lapsuuden köyhyydestä huolimatta.

Ei mussa ole kuule mitään kadehdittavaa.

Vierailija
13/13 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on on. Olen köyhempi kun nykyiset opiskelijat eikä mulla ole mitään. Köyhä ku kirkonrotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme