Häpeän näyttäytyä julkisesti vaimon kanssa
Alkaa rouva olla jo niin iso, että pahaa tekee. Aina valittaa kun painoa tulee vaikka mitään ei syö. Joo, ei syö ruokapöydässä, mutta muuten taukoamatta puputtaa herkkuja.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sairas voi olla ihminen joka EI KEHTAA näyttäytyä julkisesti OMAN VAIMON kanssa!!!!!!
Ei siinä mitään sairasta ole. Onhan tässä ketjussakin syyllistetty aloittajaa siten, että hän on huono mies varmasti, kun vaimo on noin lihonut. Vastaantulijatkin voivat ajatella, mikä vikahan tuossakin liitossa ja miehessä on, kun vaimo on noin ylipainoinen.
Ihme valitusta aloittajan elämän valitusta. Ei ole mielestäni mitenkään pinnallista hermostua jos kumppani lihoo muodottomaksi möhkäleeksi ja lakkaa huolehtimasta itsestään. Itse en koskaan kehtaisi tehdä niin parisuhteessa.
Jos lihominen johtuu lääkkeistä tms. syystä jolle ei mitään oikein voi on asia toinen. Tämä on kuitenkin hyvin harvinaista. Ja jotkut keräävät luonnostaan paremmin läskiä kuin toiset, mutta silloinkin sitä ylipainoa tuskin on tuota määrää. Joku 15 kg ylipainoa luonnollisista syistä varmaan menee tähän kastiin eikä siinä mitään väärää ole.
Itsekin lihoin lääkkeillä ja syömällä 10 kg, mutta olinkin ennen alipainon rajoilla. Läskit ovat menneet enimmäkseen tisseihin ja perseeseen, joten olen kasvanut tisseistä kolme kuppikokoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin hämmästellä näitä naisten väitteitä että lihovat, vaikka eivät söisi paljon mitään. Jo fysiikan peruslainalaisuudet pakottavat ihmisen laihtumaan, mikäli sisään otetaan vähemmän energiaa kuin sitä kulutetaan. Mutta palstamammoja ei tiede kiinnosta, kun suklaata on saatavilla...
Fat logic on välillä niin uskomatonta, ettei tiedä trollataanko vai eletäänkö harhoissa. Tällehän on redditissä ihan oma subikin jos kiinnostaa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin hämmästellä näitä naisten väitteitä että lihovat, vaikka eivät söisi paljon mitään. Jo fysiikan peruslainalaisuudet pakottavat ihmisen laihtumaan, mikäli sisään otetaan vähemmän energiaa kuin sitä kulutetaan. Mutta palstamammoja ei tiede kiinnosta, kun suklaata on saatavilla...
Fat logic on välillä niin uskomatonta, ettei tiedä trollataanko vai eletäänkö harhoissa. Tällehän on redditissä ihan oma subikin jos kiinnostaa nauraa.
Mikä on redditi? Nauraminen kiinnostaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on redditi? Nauraminen kelpaa aina.
Kehota vaimoa ottamaan valokuvat kaikesta mitä syö. Sitten näkee.
Yhdessä lenkille. Näin pääsette pikkuhiljaa asian ytimeen. Liikkuessa pää toimii vastaanottavaisemmin kuin kotisohvalla.
Tiedän vastaavan tapauksen. Mies häpesi vaimoaan, joka oli iso eikä kovin kaunis. Oli kuitenkin menestyvä ja mukava ihmisenä. Miehen itsetunto oli niin koetuksella, että ero tuli. Tarkkaa syytä en tietenkään tiedä, mutta voin vain arvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sairas voi olla ihminen joka EI KEHTAA näyttäytyä julkisesti OMAN VAIMON kanssa!!!!!!
Ei siinä mitään sairasta ole. Onhan tässä ketjussakin syyllistetty aloittajaa siten, että hän on huono mies varmasti, kun vaimo on noin lihonut. Vastaantulijatkin voivat ajatella, mikä vikahan tuossakin liitossa ja miehessä on, kun vaimo on noin ylipainoinen.
Miksei ihmiset tajua että on todellakin eri asia hävetä vaimoaan kuin hävetä omaa syyllisyyttään kun kävelee siinä vaimonsa vieressä. Apeen häpeä on hänen oma ongelmansa ja sillä ei ole mitään tekemistä vaimon kanssa. Rumaa tuollainen syyn vierittäminen toisen niskoille. Ota ap itse vastuu häpeästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä lenkille. Näin pääsette pikkuhiljaa asian ytimeen. Liikkuessa pää toimii vastaanottavaisemmin kuin kotisohvalla.
Tiedän vastaavan tapauksen. Mies häpesi vaimoaan, joka oli iso eikä kovin kaunis. Oli kuitenkin menestyvä ja mukava ihmisenä. Miehen itsetunto oli niin koetuksella, että ero tuli. Tarkkaa syytä en tietenkään tiedä, mutta voin vain arvella.
Miehen itsetunnossa oli siis se vika ei oikeasti ollenkaan vaimossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään näyttäytyisi.
Miettikääpä naiset niin päin, että te olisisitte hyvässä kunnossa/hoikkia, ja miehenne olisi 180kg läjä laardia, joka hikoaa, kävelee trikoissa ja puuskuttaa-------tekisikö mieli kulkea sen laardiläjän kanssa ihmisten ilmoilla? saati harrastaa seksiä? nyt ihan rehellisesti? minä en ainakaan kykenisi. t. nainen 42v
Minulle ei todellakaan olisi kysyny mistään kehtaamisesta. Minkälaiset muut terveysongelmat teitä hävettävät? Pyörätuoli? Rollaattori? Kyynersauvat jne.? En voi ymmärtää tuollaista suhtautumista sairauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista että ihmisille merkitsee joku 15kg enemmän kuin muka "rakas" ihmissuhde. No onhan meitä moneen junaan. Itse olin joku 60kg/167cm kun mieheni tapasin, sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja minulla on lievä syömishäiriö, paino nousi jossain vaiheessa sinne 80 kiloon asti. Eihän se mukavaa ollut, mutta kun sain vihdoin lääketasapainon vajaatoimintaan ja energiaakin liikkumiseen, palasin ns. normimittoihini. Koskaan ei mieheni sanonut mitään, kehui aina kuinka nätti olen ja hyväksyi minut myös toisennäköisenä, toki yritti tukea minua liikkumisessa ja ruokavaliossa koska itse sitä halusin parantaa. Nyt toki itse voin paremmin parempikuntoisena ja se varmasti vaikuttaa myös muuhunkin elämään, en esim. häpeä itse enää ulkonäköäni. Toki siinä ei ole mitään hävettävääkään jos itse on tyytyväinen siihen mille näyttää, minulle vaan liika paino ei sovi ulkonäöllisesti samoin kuin toisille joilla ne kilotkin näyttävät paremmille, vaikka kyllähän itsensä pitäisi pystyä hyväksymään.
Mielestäni todelliseen rakastamiseen kuuluu toisen hyväksyminen, kuten itsekin hyväksyy sen ettei kukaan ole täydellinen. Me vanhenemme, meiltä voi joskus puuttua raajoja, tulee ryppyjä ja terveysongelmia, ihovaivoja, voimme joutua pyörätuoliin jne. Mutta ne ihmiset joille ne kilot ovat tärkeämpiä kuin rakkaus, eivät ole enää yhdessä sitten vanhana. Eikä välttämättä kukaan ole enää sitten seurana kun itse ei ole enää niin viehättävä.. Usein kun edestään löytää minkä taakseen jättää, karmalla tapana korjata asiat.
Vähän eri juttu lihoa sairauden vuoksi parikymmentä kiloa kuin tuplata painonsa piilottelemalla herkkuja joka nurkalle, non? Piilottelu on selkeä riippuvuuden merkki (sitähän alkoholistikin tekee), jos vaimo ei ole valmis hankkiutumaan riippuvuudesta eroon kannattaa suosiolla erota. Riippuvuudet tekevät ihmisistä useimmiten todella itsekkäitä, aplla on täysi oikeus ajaa myös omaa onneaan eikä uhrata koko elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikänuoruus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäres ois kannattanut käyttää yksi ilta painonhallinnan opiskeluun eikä vetää marttyyrinviittaa päälleen ja märistä koko tulevaisuus pilalle syöden suklaata. Ei ole ihan oikeasti vaikea pysy normaalipainoisena jos edes vähän kiinnostaa. Ja miten jotain ei voi kiinnostaa?
Ei syö suklaata.Kärsii hitaasta aineenvaihdunnasta joka johtuu raudanimeytymishäiriöstä eli rauta ei lääkityksestä huolimatta imeydy.
Näihin tosin on lääkkeet, mutta sinun kaltaisille idiooteille ei ole lääkitystä.
Laihuus ei tarkoita,että ihminen olisi automaattisesti kaunis.
Sinun kaltaisia vävyä tosin ei kukaan kaipaa.
Saattasin lyödä nokkaan :DYllättäen tuli sieltä taas nää mystiset hitaat aineenvaihdunnat :D
Kohta sillä on myös kilpirauhasongelmia ja isot luut
Kohta sieltä tulee matamin saarnat plaaplaaplaa ja jonkun läskitohtorin blogiteksti, jossa viitataan tutkimukseen, että ollaan huomattu jopa 10% eroja perusaineenvaihdunnassa jossain tapauksissa. Tämä 100-200klcailla hidastunut aineenvaihdutanta sitten aiheuttaa sen, että joku ihminen lihoo 120kg tankkeriksi ja sille ei vaan mitään voi! Ei vaan voi syödä 200kcal vähemmän päivässä tai tehdä sitä 30minsan juoksulenkkiä... läskistyminen on väistämätöntä.
Kehonkoostumusmittauksen mukaan minulla on hidas aineenvaihdunta, voin syödä n. 200 kcal vähemmän kuin jotkut onnekkaat. Lisäksi rautakin imeytyy huonosti, olen kuurilla vähän väliä.
Olen silti normaalipainoinen, bmi on jotakin 22 ja 23 välillä.
Ihmisten pitäisi lakata käyttämästä hidasta aineenvaihduntaa yms. oikeuttamaan ylipainoaan.
Pitää ymmärtää, että kaikkea ruokaa ja herkkuja mitä kaupasta löytyy ei kannata syödä holtittomasti, jos aikoo pitää painonsa. Ei keksejä, kakkuja, pullia, irtokarkkeja ja suklaata ole mikään pakko syödä, roskaruoasta puhumattakaan. Limut ovat täysin turhia.
Vähän itsekuria, ihmiset!
Poissulkekaa ihan ensin kilpirauhasen vajaatoiminta ja masennus. Sitten yhdessä pariterapiaan ja siellä voi kauniisti toista loukkaamatta kertoa omista huomioista. Ensin pitää saada pää kuntoon, vasta sitten tulee motivaatio saada muu osa itsestä kuntoon. Ja voi hyvinkin olla, että vaimollasi on kilpirauhasen kanssa ongelmia tai syömisongelmia? Sinulta varmasti löytyy rakkautta vaimoasi kohtaan, ole hänen tukenaan ja auta rehellisesti kertoen miten toivoisit asioiden muuttuvan. Jää vaimosi harkintaan onko hän valmis muutokseen. Tsemppiä; myötä- ja vastoinkäymisiin :)
Minkä kokoinen on iso tässä tapauksessa? Jos vaimo on normaalipainoinen, sinulla on ongelma, jos hän on ylipainoinen, hänellä on ongelma. Molemmissa tapauksissa ongelmanratkaisu mietintään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään näyttäytyisi.
Miettikääpä naiset niin päin, että te olisisitte hyvässä kunnossa/hoikkia, ja miehenne olisi 180kg läjä laardia, joka hikoaa, kävelee trikoissa ja puuskuttaa-------tekisikö mieli kulkea sen laardiläjän kanssa ihmisten ilmoilla? saati harrastaa seksiä? nyt ihan rehellisesti? minä en ainakaan kykenisi. t. nainen 42v
Minulle ei todellakaan olisi kysyny mistään kehtaamisesta. Minkälaiset muut terveysongelmat teitä hävettävät? Pyörätuoli? Rollaattori? Kyynersauvat jne.? En voi ymmärtää tuollaista suhtautumista sairauksiin.
Pyörätuolista ei pääse eroon terveellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Ylipaino on pääsääntöisesti seurausta siitä, että syö väärin/ enemmän kuin kuluttaa. Se taas johtuu ylipainon kantajan tyhmyydestä/ saamattomuudesta/ mielen heikkoudesta. Tällainen henkilö ei ole viehättävä kumppani. Kaikilla tavoilla voi tuon tosiasian kieltää ja löytää syyllinen ulkopuolelta. Sekään ei ole viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihmiset tajua että on todellakin eri asia hävetä vaimoaan kuin hävetä omaa syyllisyyttään kun kävelee siinä vaimonsa vieressä. Apeen häpeä on hänen oma ongelmansa ja sillä ei ole mitään tekemistä vaimon kanssa. Rumaa tuollainen syyn vierittäminen toisen niskoille. Ota ap itse vastuu häpeästäsi.
169 cm nainen tyylikkäissä vaatteissa olisi varmasti kaunis vielä jopa 80 kg painossa, varsinkin vanhemmiten. Tuohon kaunis kampaus ja kurveja imartelevat vaatteet. 40-vuotiaaksi ei lainkaan huono.
110 kg tunika-leggings-sekoilu on sen sijaan kamala näky. Jotain rajaa. Kyllä ymmärrän jos ap:tä hävettää. Kyse ei edes ole VAIN hänen pääkopastaan. Maailma kun on varsinkin nykypäivänä todella julma. Varmaan häntä kauhistuttaa sekin piinataanko rouvaa yleisillä paikoilla.
Elämä on lyhyt ja sekä mies että nainen ansaitsevat tasoisensa parin. Mielestäni on hyvä olla siinä määrin itserakas, että osaa vaatia itseltään ja kumppanilta tiettyä tasoa. Toki joku 10 kg sinne tänne on 30 ilävupden jälkeen triviaalia, mutta hienosäätöä pitäisi käyttää kun vanhat kuteet eivät mene päälle. Painonhallinta kun on helpompaa.
Itse en edes pidä mistään luuviulu-lookista ja miehelläkin saa olla mielellään 10 kg extraa, mutta 30 kg on toinen juttu. Ok jos se on työlihasta tms. silloin asia on toinen.
Olet liian riippuvainen muiden mielipiteistä? Pidät naista jonain egosi jatkeena, otat henkilökohtaisesti naiseesi liittyvät asiat, hänen ulkomuotonsa ja sen, mitä muut ovat hänestä mieltä? Heikkoa mielenlaatua?
Eiköhän häpeä ole sun pienin ongelmasi (miten joku voi hävetä jonkun toisen ulkonäköä?). Suurin ongelma löytyy siitä, että vihaat naisen läskiä kroppaa, ja ainoa ratkaisu on siihen ero, ellei nainen itse ole valmis tekemään asialle jotain. Suhde jossa toinen inhoaa ja jopa häpeää toista ei tule toimimaan.
Naisen malli muodostunut muualta kuin elämän arjesta.Kaikilla miehillä ei varmaan ole vietit täysillä ja tarvitsee kiihoketta muualta.
Aloittakaa Pokemon GO:n pelaaminen, niin tulee lenkkeiltyä vähän siinä sivussa. Nimim. kuuden kilsan pokekävely tänään, varmaan 50 kilsaa tälle viikolle